A Ford Trucks belép Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára

A Ford Trucks folytatja globális terjeszkedését azzal, hogy belép Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára.

Közzétéve:

Miután a Ford Trucks nemzetközi terjeszkedésének részeként Portugáliában, Spanyolországban, Olaszországban, Belgiumban és Luxemburgban is megkezdte forgalmazói tevékenységét, a Ford Trucks most belépett Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára, folytatva ezzel stratégiai növekedését az egész kontinensen.

Dave Johnston, a Ford Otosan vezérigazgató-helyettese megjegyezte, hogy a Ford Trucks gyorsan halad az európai terjeszkedés felé: „Németország Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piaca, és stratégiai jelentőségű a Ford Trucks márka növekedése szempontjából. Nagy lehetőségeket látunk ezen a piacon, és célunk, hogy itt értéket teremtsünk ügyfeleink számára a nemzetközi díjnyertes vontatóinkkal, az F-MAX-szal és más modellekkel, amelyek mind a leghatékonyabb szállítási megoldásokat kínálják.”.

 A Ford Trucks a tehergépkocsik gyártása terén szerzett több mint 60 éves múltját és szakértelmét termékfejlesztési képességekkel ötvözi. A Ford Trucks a Ford egyetlen nehéz haszongépjármű-gyártó központjaként világszerte olyan új modelleket vezet be, amelyek hatással vannak a globális piacra. A sikeres portugáliai, spanyolországi, olaszországi, belgiumi és luxemburgi bevezetések után a Ford Trucks most Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára való belépéssel folytatja globális terjeszkedését.

A Ford Trucks a nemzetközi színtéren erős keresletet tapasztal innovatív technológiái és termékkínálata iránt, különösen az F-MAX iránt, amely a 2019-es International Truck of the Year (ITOY) díj nyertese. Németország stratégiailag fontos lépést jelent a Ford Trucks nyugat-európai terjeszkedésében. A Ford Trucks németországi tevékenységeihez a Stegmaier Grouppal, egy több mint egy évszázados tapasztalattal és széleskörű autóipari know-how-val rendelkező forgalmazóval működik együtt.

A Ford Trucks Németországban F-Trucks Deutschland GmbH néven fog helyben működni, miközben hasznosítja anyavállalatának hatalmas szakértelmét és tapasztalatát a nehéz haszongépjárművek értékesítése és az értékesítés utáni szolgáltatások, valamint a lízing, a karosszériaépítés, a használt járművek értékesítése és a képzés terén.

„Németország kulcsfontosságú piac a Ford Trucks globális terjeszkedési terveiben.”

 Dave Johnston, a Ford Otosan vezérigazgató-helyettese megjegyezte, hogy a globális világjárvány nem akadályozta meg a Ford Trucks-t abban, hogy a vállalat globális terjeszkedésének részeként továbbra is új forgalmazókat indítson a kulcsfontosságú piacokon:

„A Ford nehéz haszongépjárművek gyártásának világszintű központjaként örülünk, hogy a Törökországban fejlesztett és gyártott járműveinkkel megváltoztathatjuk a játékszabályokat. Az ITOY-győztes F-MAX lenyűgözően mutatja, hogy milyen messzire jutottunk a gyártás, a tervezés, a technológia és a járműfejlesztési képességek terén. F-MAX vontatónk olyan nagy elismerést kapott a nehéz haszongépjármű-szegmens valamennyi érdekeltjétől mérnöki munkája, formatervezése és teljesítménye miatt, hogy a nagy európai kereslet miatt felgyorsítottuk növekedési terveinket. Szervezetünk Lengyelországban, Litvániában, Portugáliában és Spanyolországban terjeszkedett, majd Olaszország, Belgium és Luxemburg következett, ahol nagy keresletet tapasztalunk. Most büszkén lépünk be Németországba, Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára, amely stratégiailag fontos a Ford Trucks növekedési tervei szempontjából az egész kontinensen.”

Egész Európát célba véve

Johnston hozzátette, hogy szerinte a Ford Trucks globális terjeszkedéséhez nagyban hozzájárulna, ha több európai piacot lefedne: „Nagy lehetőségeket látunk a Ford Trucks számára Németországban. Célunk, hogy a leghatékonyabb szállítási megoldásokat kínáló modelljeinkkel értéket teremtsünk itt az új ügyfelek számára. Folytatjuk terjeszkedésünket Európában, amely fontos lehetőségeket rejt magában növekedési stratégiánk szempontjából. Terveink szerint három éven belül 55-re növeljük azon országok számát, ahol tevékenykedünk, lefedve egész Európát”.”

A Ford Trucks lépéseket tesz a fenntartható jövő felé a nehéz haszongépjárművek szegmensében

A Ford Trucks vezető szerepet kíván betölteni a jövő fenntartható közlekedési technológiái felé vezető úton Európában, és azon dolgozik, hogy világszerte sikereket érjen el ezen a területen. Ezen erőfeszítésekkel összhangban a Ford Trucks egyike lett annak a hét vezető nehéz haszongépjármű-gyártónak, amely aláírta az Európai Autógyártók Szövetségének (ACEA) közös nyilatkozatát, a Nulla kibocsátású közúti áruszállításra való áttérésről szóló Nehézgépjármű-útiterv közös nyilatkozatát. A közös nyilatkozat aláírása bizonyítja a Ford Trucks elkötelezettségét a nehéz haszongépjárművek gyártása során 2040-ig megvalósítandó nulla károsanyag-kibocsátás elérése mellett.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A hatékonyság bajnokai

Megjelenésük óta több neves szakmai díjat elnyertek, illetve számos összehasonlító teszten győzelmet arattak kiváló üzemanyag-fogyasztásukkal az új generációs DAF tehergépkocsik. Ezek tapasztalataiból merítve az eindhoveni gyártó bevezette az Efficiency Champion felszereltségi csomagot, amellyel az új…

A digitalizálás erejével

Több ponton is jelentősen megújul idén a Volkswagen Crafter, hogy lépést tartson a korral, illetve megfeleljen a nyáron életbe lépő új biztonsági előírásoknak. Ennek keretében teljesen új műszerfalat, digitális műszerpanelt, korszerű információs és szórakoztatórendszert, valamint…

Visszatért legendák

Két közel negyvenéves Mercedes-Benz NG 2636 6×6 teherautó is sikeresen teljesítette idén a világ legkeményebb terepversenyeként ismert Dakar-ralit a veterán járműveknek kiírt Dakar Classic Rally kategóriában. Mindkét csillagos tehergépkocsi annak idején dakaros szervizautóként kezdte pályafutását,…

Kettő az egyben

Újabb taggal bővül a Ford Pro villamosított kishaszonjárműveinek kínálata, ugyanis leleplezték a harmadik generációs Transit Connect kompakt kisáruszállító külső forrásról tölthető hibrid változatát is. A modell az akár 110 kilométeres elektromos hatótávolság és az egyenáramú,…

Kamerák a tükrök ellen

Egyre több teherautó-gyártó kínálatában jelenik meg a tükröket helyettesítő kamerás rendszer, amely igen vegyes véleményeket és érzéseket vált ki a járművezetőkből. Aki még nem próbálta, általában elutasítja vagy legalábbis idegenkedik tőle. Aki már használja és…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra