Igényes igáslovak

Két évvel ezelőtt próbaképpen beszerzett egy Ford Trucks F-Max nyerges vontatót az Unitranscoop Kft., ma pedig a kedvező tapasztalatok hatására már hat ilyen jármű dolgozik a flottában. Méghozzá tartályos, illetve silós félpótkocsikkal, és olykor négykezes járatban, ami az átlagosnál nagyobb igénybevételt jelent. Joó Tamás, a cég logisztikai vezetője készségesen számolt be az üzemeltetés részleteiről.

Közzétéve:

Közel harmincéves szakmai múltra tekint vissza a családi vállalkozásként indult győrújbaráti Unitranscoop Kft., amely ma már cégcsoporttá bővülve az Illés Holding Zrt. tagjaként működik. Az Unitranscoop cégcsoport egyrészt mélyépítéssel és útépítéssel, másrészt nemzetközi és belföldi közúti fuvarozással foglalkozik. Utóbbi tevékenységet 150 nyerges szerelvénnyel végzi, amelyek jelentős része tartályos, illetve silós alkalmazásban élelmiszeripari anyagokat, például cukrot szállít. A flottában jelenleg hat Ford Trucks F-Max nyerges vontató teljesít szolgálatot, a legidősebb kétéves, a legfiatalabb pedig három hónapos. Ezek Győr ötszáz kilométeres körzetében tartályos és silós félpótkocsikkal közlekedve évente 120-130 ezer kilométert tesznek meg.

Gyorsan bizonyított az F-Max

„Megjelenése után szerettük volna kipróbálni a Ford Trucks F-Max típust, mert kecsegtetőnek tűnt, amit a szaksajtóban olvastunk róla, kedvező ár-érték arányt képviselt, valamint vonzó műszaki paramétereket mutatott. Ráadásul éppen akkoriban nyitottunk a nemzetközi fuvarozás irányába, ezért nagy előnyt jelentett számunkra, hogy a Delta-Truck Kft. gyorsan és rugalmasan ki tudta szolgálni az igényeinket” – kezdte Joó Tamás. „Először két tesztjárművet hoztunk el Szigetszentmiklósról, köztük egy ADR-es kivitelűt, amelyek olyannyira meggyőzően üzemeltek, hogy megvettük mindkettőt. Majd a későbbiekben beszereztünk további négy F-Max vontatót is. Elsősorban a megbízhatóságukat emelném ki, ugyanis az eddig összességében futott több százezer kilométeren nem fordultak elő műszaki problémák ezekkel a gépkocsikkal. Még azzal sem, amelyikkel egy házaspár négykezes járatban havi húszezer kilométert tett meg, minimális karbantartásigény mellett. Ezenkívül az üzemanyag-fogyasztásukkal is elégedettek vagyunk” – tette hozzá a logisztikai vezető.

Sofőrbarát fülke

„Mindemellett a gépkocsivezető munkatársaink is elismerően vélekednek az F-Max típusról. Szeretik a közúti viselkedését, a menetteljesítményét, valamint a motor és a sebességváltó jó összhangját, aminek köszönhetően még rakottan is szépen dolgozik a hajtáslánc. Továbbá dicsérik a fülke tágas és jól kitalált belsőterét” – magyarázta Joó Tamás.

Nyerges vontató bérlés

Stabil háttér

„A hároméves konstrukció keretében kiterjesztett garanciával beszerzett F-Max vontatóinkat alapvetően a Delta-Truck Kft. műhelyében szervizeltetjük, amelynek hozzáállásával és kiszolgálásával is jók a tapasztalataink. Ezenkívül számunkra nagyon fontos, hogy az értékesítők ne csak szóban akarják teljesíteni az igényeinket, hanem tettekben is, és ez kiválóan megvalósul a Delta-Truck Kft. esetében. A szerviz és az értékesítés oldaláról is megfelelő támogatást kapunk” – összegezte a logisztikai vezető.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A VIARENT újabb lépést tett Szlovákiában: felvásárolta az MHC Mobility nehézjármű flottáját

A VIARENT – Közép-Európa meghatározó haszonjármű-bérbeadó vállalata – tovább erősíti jelenlétét Szlovákiában: sikeresen felvásárolta az MHC Mobility Slovakia nehézgépjármű flottáját. Az akvizíció stratégiai jelentőségű mérföldkő a vállalat régiós terjeszkedésében, és új szintre emeli szolgáltatási kapacitását…

Előny a négyzeten

Már ma is többféle tisztán elektromos zárt furgon sorakozik a VIARENT bérautó-kínálatában, a bérautók specialistája azonban hallgatva az idők szavára tovább bővíti villanypalettáját. Feltétlenül érdemes hát végiggondolni, vitathatatlan környezetvédelmi erényeik mellett milyen gazdaságossági előnyökkel szolgálhatnak…

Globális játékos

Kőkemény pickup, elnyűhetetlen terepjáró, masszív és megbízható teherautók. Ennyi? Korántsem! Noha a Delta-Truck Kft. palettájára tekintve is egyből látható, hogy az Isuzu márka Európában közismert kínálata sem éppen szűkös – a több mint kilencven esztendős…

Nehézsúlyban is biztonságosan

Hatalmas kerekeken és súlyos rakományokkal robogó, leginkább tehervonatra emlékeztető kamionkonvojok – és napi szinten súlyos balesetek. Ki ne rettent volna már meg egyszer-egyszer a szemből elhúzó vagy épp közvetlenül mellettünk dübörgő, negyventonnás szerelvényektől? Miután az…

Az új transporter

Úgy tartja a hagyomány, hogy valamikor közvetlenül a háború után egy holland üzletember, bizonyos Ben Pon, a Volkswagen wolfsburgi gyárába látogatott, hogy a Bogár exportjáról tárgyaljon. A gyárudvaron helyben barkácsolt kis targoncára lett figyelmes, a…