Isuzu eladások dinamikus növekedése

Sikerszéria a japán gyártmányú P75-ös Isuzu
2015 tavaszán jelent meg új márkaként a magyarországi haszonjárműpiacon az Isuzu tehergépkocsi. A Delta-Truck Kft. és a VIA Bérautó Kft. mint márkaképviselet és szakszerviz ajánlja szolgáltatásait a 3,5–14 tonna össztömegű szegmensben. A kezdeti kínálat időközben bővült, az eladott modellek részarányai a hazai igényeknek, keresletnek megfelelően alakulnak.

Közzétéve:

Az Isuzu tehergépkocsik értékesítése folyamatosan növekszik, azonban a kereslet összetétele számottevő változást mutat a 2015/16-os üzleti évhez képest. Kezdetben a 3,5 tonnás modellek vezettek, de érdeklődés mutatkozott a 7,5 és 11-12 tonna összömegű típusok iránt is. Jelenleg, a hazai TSM kiépülése és tesztüzeme óta megnövekedett a kereslet a 7,5 tonna össztömegű tehergépkocsik vásárlása és bérleti szerződései terén, igaz, sokaknak eleve 7,5-12 tonnás tehergépkocsira van szükségük fuvarfeladataikhoz. A kínálatban megtalálhatók
az 5,5, és 6,5 tonna össztömegű típusok is, de jellemzően helyettük is a 7,5 tonnásokat keresik, nem számottevő az árkülönbség. A P75-ös típusok hasznos teherbírása – önsúlytól és felépítménytől függően valamivel 4 tonna fölött is alakulhat, amely kategóriájában egyedülálló, de ponyvás, emelőhátfalas vagy hűtős felépítmény esetén szintén kedvező a hasznos teherbírás, a gazdaságos fuvarozás javára. A masszív alvázakra, a hazai felépítményezők visszajelzései alapján könnyű dolgozni, nem kell semmit sem áthelyezni. A vezetőfülkék
szériában 3 személyesek, a 4 ajtós, duplafülkés kivitel 7 személyes. Az Isuzu tehergépkocsik teljes egészében japán gyártmányok.
A P75-ös, 7,5 tonna össztömegű fülkés alvázakba 3 literes, 150 lóerős és 5,2 literes 190 lóerős motorok kerülnek beépítésre, 6 fokozatú kézi vagy opcióban automatizált váltóval. Az erősebb motorral maximum 3,5 tonna össztömegű pótkocsi vontatható. A felépítmény minimum 3, maximum 7,2 méter hosszúságú
lehet és 5 féle tengelytáv áll rendelkezésre. 8 euroraklap alapterületű hűtős felépítménnyel és emelőhátfallal, még legalább 3,5 tonna terhet tud szállítani. A normál fuvarok mellett építőipari alkalmazásokhoz is kiváló.
A komfortot gazdag alapfelszereltség növeli, extraként a felépítménytől függő hosszított tükörszár.
A hazai eladások illetve bérletek terén összességében egyértelmű a növekedés, de az öszszesített eladási darabszámon beül jelentősen növekedett a P75-ös, 7,5 tonna össztömegűek részaránya, jelenleg ez megközelíti a 90 százalékot.
Sokan európai márkákról tértek át az Isuzura, de néhány korábbi konkurens típus megszűnése és a duplafülke hiánya szintén az Isuzu javára billentette a mérleget. Országon belül sikerült a márka piaci pozícióját jelentősen megerősíteni, például Fejér megyében több új ügyfélnél Isuzu teherautóértékesítés-, bérbeadás történt. Ezzel párhuzamosan a hazai országos szervizhálózat-fejlesztés is folytatódik. Meg kell említeni még a folyamatos kínálatbővítést, amely a 3,5 tonna össztömegű, M21 Ground verziót érinti: hamarosan speciális kivitelben
is lehet komplett járművet rendelni, például emelőkosaras felépítménnyel.
Az M21, L35, N35 és P75 típusokból folyamatos a raktárkészlet, minimális az átfutási idő az új járművek átvételéig.
A Delta-Truck Kft. és a VIA Bérautó Kft. megbízható, költséghatékony fuvareszközöket, szállítási megoldásokat kínál az Isuzu tehergépkocsikkal.

Forrás: Camion Truck&Bus • 2017/11 • Reflektor

Szerző: Kiss Bertalan





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Nagyratörő célokhoz

Talán mára senkinek nem kérdéses, hogy az Európai Unió által kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez a közlekedés villamosítása szükséges. Nem kis feladat ez, ám ezen az úton nemcsak az akkumulátor visz majd előre minket. Egy aprócska…

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási…

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…