Lamberet újdonságok a lyoni Solutrans 2017 kiállításon

Költséghatékony megoldások a Delta-Truck Kft kínálatában.

Közzétéve:

Bár idehaza még a félpótkocsijaik a meghatározók és közismertebbek, az elmúlt években sorra jelentek meg a különböző méretű, jellemzően a belvárosi áruterítést szolgáló hűtős felépítményeik. Az 1000 négyzetméteres standon nem kevesebb, mint 23 gyártmány sorakozott, köztük 11 újdonság – teljesen új, illetve továbbfejlesztett modell – voltak. A Lamberet azonban már a jövő igényeire készül, mint például a „zéró emissziós kiszállítás”, „az utolsó kilométerek” és az „okos és biztonságos” megoldások, a rendszerbe kapcsolt járművek. Ezen hosszú távú fejlesztési stratégiáknak köszönhetően 2010 óta a Lamberet megduplázta piaci részesedését.

[content_frame]A közeljövő megoldásai 

Igaz, az olyan úttörő és forradalmi újításokra még várni kell az ügyfeleknek, mint például a Frigovan H2, azaz zéró emissziós, üzemanyagcellás, áruterítő kishaszonjármű, amely hűtőberendezése szintén a gépkocsi energia-ellátó rendszeréről kapja az elektromos áramot és a jármű álló helyzetében is működhet, külső áramforrás nélkül, amíg van elegendő hidrogéngáz a tartályokban.

3196. Frigovan H2 – hűtőberendezés üzemanyagcellás kishaszonjárművekhez

A másik közeljövő, az AeroSR2 hűtős félpótkocsi, amely a tervek szerint 2019-ben kerül piaci bevezetésre. Ez egy komplett aerodinamikai csomaggal van felvértezve, a lehető legkisebb légellenállás és üzemanyag-fogyasztás érdekében. Természetesen ez nem minden, még számos más műszaki megoldást is tartalmaz, mint például a dinamikus formájú, rugalmas karokra szerelt, nagy fényerejű ledes hátsó lámpákat, védett, szintén ledes magasságjelzőket, valamint a portálajtók körüli légterelő szegélyeket és a légterelő lemezzel kiegészített aláfutásgátlót. Továbbá, szériaként kerül beépítésre a dokkoló funkció, megakadályozva a tempós felütközést a rakodórámára és raktárkapura. Ajtónyitáskor automatikusan lenyílik a fellépő és kapaszkodó. Újdonság még az Ergowall, a felfelé sikló rendszerű, könnyű szerkezetű válaszfal, osztott hőfokú raktérhez, amely lényegesen kisebb erőkifejtéssel mozgatható. Ez a fejlesztés azonban már megjelent a gyártásban lévő, jelenlegi típusokban is.

5315. Lamberet AeroSR2 – 2019-ben érkezik

[/content_frame]
A félpótkocsik kínálatból minden modell jelen volt, részletújításokkal. Ilyen például a nagy szilárdságú (SuperStable), szélesített nyomtávú alvázszerkezet, a CX-légcsatorna a raktérben. Az áruterítő Distri+ modellnél automatikus függönykaput alkalmaznak, hogy rakodás közben minimalizálják a hőbeáramlást, közvetve csökkentve a hűtőaggregát üzemóráját, s ezzel együtt az üzemanyag-felhasználását és szervizigényt.

A Cityfrigo kéttengelyes félpótkocsiknál, az X-City elektro-hidraulikus, ezért null-emissziós tengelykományzási rendszere már szériagyártásban kerül beépítésre, teljes egészében integrálva a félpótkocsiba. Ezért ez a fejlesztés megkapta a „Trailer Award 2016” díjat – a pótkocsiknak járó legnagyobb elismerést – a hannoveri IAA-n.

Cityfrigo

A már említett Ergowall már jelenleg is beépítésre kerül, többkamrás raktér esetén.

Ugyanígy már gyártásba van az áruterítő Distri+ Evo2 félpóthoz az automatikus működtetésű, hőszigetelő rolókapu, valamint az ajtónyitáskor lenyíló fellépő és kapaszkodó.

A Smart&Safe 2.0, a legújabb telematikai-rendszer már nemcsak a félpótkocsihoz és hűtőrendszerhez kapcsolódó adatokat jegyzi és továbbítja, hanem már a gépkocsivezető tevékenységét, vezetési stílusát is.

Az SR2 X-City Super HD, az áruterítő félpótkocsik legújabb generációja, a piac legmasszívabb típusa. Intenzív igénybevételre tervezett: napi többszöri rámpára állás, be- és kirakodás, előrakás, többszöri szét- és összekapcsolás, terminál traktoros mozgatás stb.

A félpótkocsik mellett több újdonsággal is várta a Lamberet stand az érdeklődőket a maximum 3,5 tonna össztömegű kategóriában, mint például az új MAN TGE fülkés alvázakhoz tervezett felépítmény, a Mercedes-Benz Citan és Peugeot Expert padlóvázas modelljeire illesztett felépítményeket és a Volkswagen Crafter furgon, Easyfit csomaggal hűtőssé alakított változatával.

Isuzu P75 hűtős felépítménnyel

Citroen Jumper  hűtős felépítménnyel      

A Lamberet cégcsoport 3 franciaországi és egy németországi üzemmel rendelkezik. 2016-ban éves konszolidált forgalmuk elérte a 200 millió eurót. Gyártmányaikat 38 országba exportálják, de 2016 folyamán az USA-ban, míg 2017-ben Kínában sikerült jelentős piaci előretörést elérni. A Lamberet gyártmányai közül a teljes félpótkocsi-kínálatot és a 18 tonna össztömeg fölötti felépítményeket Magyarországon a Delta-Truck Kft. képviseli, az értékesítés mellett a szerviztevékenységgel együtt, a 300 tagú szervizhálózat részeként.

Delta-Truck Kft.
2315 Szigetszentmiklós,
Leshegyi Ipari Park 13.
tel: 06/24/50-22-50
fax: 06/24/50-22-23
www.delta-truck.hu

Forrás: http://www.camiontruck.hu/

K.B.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra