Még több közösködés

Tavaly jelentette be világméretű stratégiai együttműködési szándékát a Volkswagen AG és a Ford Motor Company, amely most a következő fontos állomásához ért három jelentős közös projekt felvázolásával. Ezek pedig igen meghatározók lesznek a közeljövőben a kishaszonjárművek piacán.

Közzétéve:

Újabb szintre lépett a Ford és a Volkswagen világméretű szövetsége azáltal, hogy a Volkswagen AG felügyelőbizottsága jelentős horderejű megállapodásokat hagyott jóvá a Ford Motor Company vállalattal. Ennek keretében három projekt megvalósítását tervezik a gépkocsik villamosítása és a kishaszonjárművek fejlesztése terén.

Hármas kötelék

Az első projekt lényege, hogy Európában a Ford egyik elektromos típusa a Volkswagen moduláris elektromos hajtáskoncepciójára (MEB) épül majd. A második arról szól, hogy bizonyos piacokon megjelenik egy olyan közepes méretű pickup, amelyet a Ford fejleszt ki, de a Volkswagen Haszonjárművek is felveszi a kínálatába. Ez azt jelenti, hogy az Amarok utódja feltehetően a Ranger új generációjának az átemblémázott változata lesz. A harmadik projekt jegyében pedig a Volkswagen Haszonjárművek hoz létre egy kompakt kisáruszállítót a Ford számára, tehát a Transit Connect következő nemzedéke ezek szerint az új Caddy kék oválist viselő klónja lesz. Ugyanakkor a Ford felel egy egy tonna hasznos teherbírású kishaszonjármű kifejlesztéséért, amely tehát a Volkswagen emblémájával ellátva a T6.1 utódja is lehet.

További együttműködési tervek

Mindezek igen jelentős összefonódást vetítenek előre a két óriásmárka között, amelyeket minden bizonnyal további közös projektek is követnek majd. Annyi már most kiderült, hogy a két vállalat erősen fontolóra vette a befektetést az önvezető gépkocsik platformját gyártó Argo AI cégbe. A Ford és a Volkswagen globális szövetsége ugyanakkor nem jelenti a társaságok közötti kereszttulajdonlást, tehát csak annyi a célja, hogy mindkét fél működésének hatékonyságát fokozza, illetve a gyártók közösen erősítsék piaci helyzetüket.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Feljebb lépett!

Kívül belül megújult a legkisebb oroszlán, vagyis az MAN népszerű kishaszonjárműve, a TGE. Természetesen a változások zömét a karosszéria alatt, valamint a régi és új vezetéstámogató rendszerek tudásában kell keresnünk.

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.