Megfiatalodott európai sztár

Kategóriájában az európai piac vezetőjeként ünnepelheti hamarosan negyvenedik születésnapját a Fiat Ducato. Ezt a sikert többek között a rendszeres és következetes megújulásának köszönheti, amelynek ismét elérkezett az ideje. Így a Ducato csúcsszínvonalú megoldásokkal folytathatja példás pályafutását.

Közzétéve:

Egy típusfrissítés szinte elengedhetetlen eleme a külső ráncfelvarrás, főként egy olasz márkánál. Így a legújabb Fiat Ducato is egyértelműen felismerhető az áttervezett hűtőrácsáról, amelyen már a Fiat új logója virít. A típus további újdonsága a teljesen LED-es fényszórója, amelyben a haszonjárművek körében úttörőként az irányjelző futófényként villan fel. Mindemellett felkerült a hangzatos Lanzarote Grey névvel illetett szürke árnyalat a külső fényezés színpalettájára.

Lépést tart a korral

A fülke belsőterében ennél is bátrabban tevékenykedtek a fejlesztők, ugyanis korszerűsítették a műszerfalat, a kormánykereket, a váltókart, az üléseket, az ajtóburkolatokat és az automatikus légkondicionáló kezelőpaneljét. Szériafelszereléssé léptették elő az elektromos kormányrásegítőt, míg alaposan kibővítették az extrafelszerelések listáját. Így már teljesen digitális műszerpanellel, kulcs nélküli nyitással és indítással, elektronikus vezérlésű rögzítőfékkel, elektromos fűtőszálakkal leolvasztható szélvédővel, két USB-A és USB-C típusú csatlakozóval, 230 voltos aljzattal, valamint étkezéshez vagy munkavégzéshez ügyes kis asztallá alakítható utasüléssel is kérhető a népszerű olasz kishaszonjármű.

Hatékonyabb, mint valaha

Természetesen a hajtáslánc terén is haladni kell a kor követelményeivel. Így a Ducato új Multijet3 dízelmotorja már az Euro 6d norma előírásait is teljesíti, ugyanakkor akár hét százalékkal is kisebb lehet az átlagos üzemanyag-fogyasztása, valamint tartósabb és csendesebb a korábbi erőforrásához képest. A teljesítménykínálatban immár 120, 140, 160 és 180 lóerő szerepel, a három legerősebb változat esetében pedig a hatfokozatú kézi helyett kilencfokozatú automatikus váltó is kérhető. Továbbá az új fejlesztésű elektromos rendszer több vezetéstámogató funkció előtt is kaput nyitott, ennek köszönhetően a Ducato már kettes szintű önvezetésre is alkalmas. Immár automatikus vészfékrendszer, táblafelismerés, éberségfigyelő, dugóban araszolást segítő rendszer, aktív sávtartó, visszapillantó tükröket helyettesítő kamerák, oldalszélsegéd, vontatmánystabilizáló és aktív parkolássegítő is szerepel az arzenáljában. Az Uconnect rendszer szolgáltatásai és a FIAT alkalmazás révén pedig a hálózatba kapcsolhatóság terén is az élvonalban jár. Így az olasz gyártó sztárja a rajongók aktuális ízlését is ki tudja elégíteni a további sikerek érdekében.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A VIARENT újabb lépést tett Szlovákiában: felvásárolta az MHC Mobility nehézjármű flottáját

A VIARENT – Közép-Európa meghatározó haszonjármű-bérbeadó vállalata – tovább erősíti jelenlétét Szlovákiában: sikeresen felvásárolta az MHC Mobility Slovakia nehézgépjármű flottáját. Az akvizíció stratégiai jelentőségű mérföldkő a vállalat régiós terjeszkedésében, és új szintre emeli szolgáltatási kapacitását…

Előny a négyzeten

Már ma is többféle tisztán elektromos zárt furgon sorakozik a VIARENT bérautó-kínálatában, a bérautók specialistája azonban hallgatva az idők szavára tovább bővíti villanypalettáját. Feltétlenül érdemes hát végiggondolni, vitathatatlan környezetvédelmi erényeik mellett milyen gazdaságossági előnyökkel szolgálhatnak…

Globális játékos

Kőkemény pickup, elnyűhetetlen terepjáró, masszív és megbízható teherautók. Ennyi? Korántsem! Noha a Delta-Truck Kft. palettájára tekintve is egyből látható, hogy az Isuzu márka Európában közismert kínálata sem éppen szűkös – a több mint kilencven esztendős…

Nehézsúlyban is biztonságosan

Hatalmas kerekeken és súlyos rakományokkal robogó, leginkább tehervonatra emlékeztető kamionkonvojok – és napi szinten súlyos balesetek. Ki ne rettent volna már meg egyszer-egyszer a szemből elhúzó vagy épp közvetlenül mellettünk dübörgő, negyventonnás szerelvényektől? Miután az…

Az új transporter

Úgy tartja a hagyomány, hogy valamikor közvetlenül a háború után egy holland üzletember, bizonyos Ben Pon, a Volkswagen wolfsburgi gyárába látogatott, hogy a Bogár exportjáról tárgyaljon. A gyárudvaron helyben barkácsolt kis targoncára lett figyelmes, a…