Régiós babérokra tör a Delta Truck

Szeretnénk Közép-Európában univerzális haszongépjármű-szolgáltatóvá válni –  jelentette ki Stefkó Péter, aki az ügyvezetője, az egyik alapítója, s ma is tulajdonosa a Delta Truck Kft.-nek.

Közzétéve:

Beszélgetésünk apropója, hogy a napokban lesz harminc éve annak, hogy megalakult a Delta Truck Kft. Így, visszatekintve mit emelne ki ebből a három évtizedből?

Büszke vagyok arra, hogy jelenleg 8 európai nagy tehergépjármű-gyártó közül egyedüli magyar tulajdonú magáncégként vagyunk versenyben a Ford Trucks termékeivel, immár negyedik éve értékesítjük azokat Magyarországon és Szlovákiában. Nem volt könnyű ezt elérni, hiszen Közép- és Kelet-Európában a gyártók maguk alapítanak importőr céget, ritkán bíznak meg ezzel külső vállalkozásokat.

A hazai haszonjárműpiac egyik vezető szereplőjeként ugyanakkor hivatalos márkakereskedőként forgalmazzuk a világ egyik első számú tehergépkocsi-gyártójának, az Isuzunak a tehergépjárműveit is, mellette számos más gyártó – mint például a Kögel, a Benalu vagy a MEGA – hazai importőrei vagyunk. S a félpótkocsira szóló vételi igényeket is széles palettáról vagyunk képesek kielégíteni.

Úgy tűnik, önöknél az április a cégalapítások hónapja. Szinte napra pontosan három évvel a Delta Truck létrejötte után, 1994-ben indult útnak a haszongépjármű-bérbeadással és flottakezeléssel foglalkozó vállalkozás, Via Bérautó Haszongépjárművek Magyarországi Kft. néven. Mit kell tudni erről a cégről?

Jelenleg már két saját magyarországi (budapesti és szigetszentmiklósi) és egy szlovákiai (seneci) telepen várjuk az érdeklődőket, kínálatunk közel 2 ezer teherautót ölel fel, mely mennyiséggel a Top 15 európai szolgáltató közé tartozunk.

Csak vállalatoknak kínálnak szolgáltatásokat?

Nem. A lakosság felé mintegy fél éve nyitottunk. Létrehoztunk egy franchise rendszert, melynek már hat tagja van, ebből öt magyarországi megyeszékhelyen (Debrecenben, Győrben, Szekszárdon, Szombathelyen és Pécsen), egy pedig Szerbiában található. Akár egy napra is lehet bérelni tőlünk kisteherautókat, például egy költözéshez vagy megvásárolt bútorok hazaszállításához.

A bérbeadással foglalkozó cégüket néhány hónapja, 2020 decemberében átkeresztelték Viarent Haszongépjárművek Magyarországi Kft.-re. Miért?

Szeretnénk a következő öt évben több közép-európai országban megjelenni, Romániában, Csehországban és Ausztriában már előrehaladott tárgyalásban állunk, s az angol elnevezés láttán a külföldiek is egyből tudni fogják, mivel is foglalkozunk. Célunk, hogy univerzális szolgáltatóvá váljunk a régióban.

Manapság sajnos nem megkerülhető a kérdés: önöket hogyan érintette a koronavírus-járvány miatti általános válság?

Szerencsére kevésbé, mint egy sor versenytársunkat. Ennek érzékeltetésére elég csak annyit mondanom, hogy míg a koronavírus-járvány miatt a nagyteherautó-piac 40 százalékkal visszaesett Európában, addig a Delta Truck-csoport forgalma csak 10 százalékkal mérséklődött. A bérautó-aktivitásunk pedig 10 százalékkal még nőni is tudott az elmúlt egy évben, annak köszönhetően, hogy a válságok hatására a kereslet általában a bérlet irányába tolódik.

Forrás: HVG

https://hvg.hu/pr_cikkek/20210408_Regios_baberokra_tor_a_Delta_Truck

 





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Még többet kifacsarnak belőle

Nem kell a szomszédba menniük egy kis innovációért a Daimler Truck fejlesztőinek sem. Most azzal álltak elő, hogy a még nagyobb energiasűrűség érdekében mélyhűtéssel cseppfolyósított hidrogénnel táplálják üzemanyagcellás nyerges vontatójukat. Az erre felkészített Mercedes-Benz GenH2…

Látványos zöldülés

Nem sokkal a Ford E-Transit sorozatgyártásának elindítása után a kék oválist viselő márka máris leleplezte következő elektromos kishaszonjárművét. Mivel az E-Transit Custom gyártása csak 2023 második felében kezdődik, egyelőre csak néhány kulcsadatot tett közzé a…

Kecsegtető alternatíva

Ezer kilométert elérő hatótávolsággal, negyedóráig sem tartó tankolási idővel, elektromos hajtással, csupán színtiszta vízgőz kibocsátásával és akár 65 tonnát is meghaladó megengedett legnagyobb szerelvényössztömeggel tűnik ki a Volvo FH üzemanyagcellás nyerges vontatója, amelynek már megkezdték…

Maratonista villanybusz

Nem akárhogyan vett részt a tisztán elektromos hajtású MAN Lion’s City 12 E szóló városi busz a 2022-es International Bus Euro Test összehasonlító teszten. Münchenből nyolc országot átszelve tíz nap alatt, közel 2500 kilométer sikeres…

Példamutató beszerzés

Öt új, teljesen elektromos hajtású DAF CF Electric nyerges vontatót állított munkába az Egyesült Királyságban az Amazon, amely korábban a világon elsők között alkalmazott tisztán elektromos nehéz-tehergépjárműveket a fuvarfeladataihoz. Az óriásvállalat így ismét egy lépéssel…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra