Régiós babérokra tör a Delta Truck

Szeretnénk Közép-Európában univerzális haszongépjármű-szolgáltatóvá válni –  jelentette ki Stefkó Péter, aki az ügyvezetője, az egyik alapítója, s ma is tulajdonosa a Delta Truck Kft.-nek.

Közzétéve:

Beszélgetésünk apropója, hogy a napokban lesz harminc éve annak, hogy megalakult a Delta Truck Kft. Így, visszatekintve mit emelne ki ebből a három évtizedből?

Büszke vagyok arra, hogy jelenleg 8 európai nagy tehergépjármű-gyártó közül egyedüli magyar tulajdonú magáncégként vagyunk versenyben a Ford Trucks termékeivel, immár negyedik éve értékesítjük azokat Magyarországon és Szlovákiában. Nem volt könnyű ezt elérni, hiszen Közép- és Kelet-Európában a gyártók maguk alapítanak importőr céget, ritkán bíznak meg ezzel külső vállalkozásokat.

A hazai haszonjárműpiac egyik vezető szereplőjeként ugyanakkor hivatalos márkakereskedőként forgalmazzuk a világ egyik első számú tehergépkocsi-gyártójának, az Isuzunak a tehergépjárműveit is, mellette számos más gyártó – mint például a Kögel, a Benalu vagy a MEGA – hazai importőrei vagyunk. S a félpótkocsira szóló vételi igényeket is széles palettáról vagyunk képesek kielégíteni.

Úgy tűnik, önöknél az április a cégalapítások hónapja. Szinte napra pontosan három évvel a Delta Truck létrejötte után, 1994-ben indult útnak a haszongépjármű-bérbeadással és flottakezeléssel foglalkozó vállalkozás, Via Bérautó Haszongépjárművek Magyarországi Kft. néven. Mit kell tudni erről a cégről?

Jelenleg már két saját magyarországi (budapesti és szigetszentmiklósi) és egy szlovákiai (seneci) telepen várjuk az érdeklődőket, kínálatunk közel 2 ezer teherautót ölel fel, mely mennyiséggel a Top 15 európai szolgáltató közé tartozunk.

Csak vállalatoknak kínálnak szolgáltatásokat?

Nem. A lakosság felé mintegy fél éve nyitottunk. Létrehoztunk egy franchise rendszert, melynek már hat tagja van, ebből öt magyarországi megyeszékhelyen (Debrecenben, Győrben, Szekszárdon, Szombathelyen és Pécsen), egy pedig Szerbiában található. Akár egy napra is lehet bérelni tőlünk kisteherautókat, például egy költözéshez vagy megvásárolt bútorok hazaszállításához.

A bérbeadással foglalkozó cégüket néhány hónapja, 2020 decemberében átkeresztelték Viarent Haszongépjárművek Magyarországi Kft.-re. Miért?

Szeretnénk a következő öt évben több közép-európai országban megjelenni, Romániában, Csehországban és Ausztriában már előrehaladott tárgyalásban állunk, s az angol elnevezés láttán a külföldiek is egyből tudni fogják, mivel is foglalkozunk. Célunk, hogy univerzális szolgáltatóvá váljunk a régióban.

Manapság sajnos nem megkerülhető a kérdés: önöket hogyan érintette a koronavírus-járvány miatti általános válság?

Szerencsére kevésbé, mint egy sor versenytársunkat. Ennek érzékeltetésére elég csak annyit mondanom, hogy míg a koronavírus-járvány miatt a nagyteherautó-piac 40 százalékkal visszaesett Európában, addig a Delta Truck-csoport forgalma csak 10 százalékkal mérséklődött. A bérautó-aktivitásunk pedig 10 százalékkal még nőni is tudott az elmúlt egy évben, annak köszönhetően, hogy a válságok hatására a kereslet általában a bérlet irányába tolódik.

Forrás: HVG

https://hvg.hu/pr_cikkek/20210408_Regios_baberokra_tor_a_Delta_Truck

 





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Fenntartható sokoldalúság

Határozottan halad a Mercedes-Benz Vans a kishaszonjárműveinek teljes villamosítása felé. Ennek legújabb lépéseként kifejlesztett egy platformot az eSprinter következő generációja számára, amely a lehető legnagyobb rugalmasságot nyújtja a különféle karosszériaváltozatok és felépítmények kialakításához.

Régiós babérokra tör a Delta Truck

Szeretnénk Közép-Európában univerzális haszongépjármű-szolgáltatóvá válni –  jelentette ki Stefkó Péter, aki az ügyvezetője, az egyik alapítója, s ma is tulajdonosa a Delta Truck Kft.-nek. Beszélgetésünk apropója, hogy a napokban lesz harminc éve annak, hogy megalakult a Delta…

Elrepült évek

Idén lenne 75 éves a spanyol Pegaso márka, ha nem kebelezte volna be 1990-ben az IVECO. Azonban csak a neve tűnt el, innovatív szellemisége, kimagasló járműgyártási szakértelme és szenvedélyessége egyfajta örökségként ma is tovább él…

Fenntarthatón hordja a csőrét

Európában évek óta több tisztán elektromos hajtású tehergépkocsi-modellt is kínál a Volvo Trucks. Most pedig már Észak-Amerikában is elérhető egy akkumulátorról üzemelő elektromos teherautója, méghozzá egy 8-as össztömegosztályú, tehát igazi nehézkategóriás, csőrös cirkáló. A Volvo…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra