Új piacok, új arculat

Új arculattal, azaz új névvel és logóval, ám a több mint húsz éve jól megszokott, kiváló színvonalú szolgáltatásokkal folytatja működését a VIA Bérautó Kft. Az arculatváltás oka csupán annyi, hogy a cég megkezdte nemzetközi terjeszkedését, amihez előnyösebb egy más országokban is könnyen értelmezhető, illetve megjegyezhető márkanév. Így született meg a VIARENT, és az ehhez tartozó logó.

Közzétéve:

Több mint húsz éve foglalkozik haszonjárművek bérbeadásával Magyarországon a VIA Bérautó Kft. a Delta-Truck Kft.-vel együttműködve. A cég európai színvonalú, teljes körű kiszolgálást nyújt ügyfeleinek a bérlés teljes futamideje alatt. A bérleti szerződések rugalmasak, így az ügyfelek hosszú távú bérletet éppúgy választhatnak, mint akár egynapos bérlést. Hasonlóan széles körű a bérelhető járművek palettája, ugyanis 1,5 tonna hasznos teherbírású kishaszonjárművektől a nagyobb tehergépkocsikon és nyerges vontatókon át a különféle félpótkocsikig nagyon sokféle eszköz rendelkezésre áll. Jelenleg a cég közel hatszáz járműve fut az európai utakon.

A magyar piaci sikerek eredményeként 2013-ban megalapult a pozsonyi Delta-Truck s.r.o. leányvállalat, amely szintén nyújt bérautó-szolgáltatást is. Küszöbön áll azonban a fejlődés következő szintje, vagyis a járműbérlés kiterjesztése más külföldi piacokra is. Így elérkezett az ideje annak, hogy a VIA Bérautó nemzetközi arculatot vegyen fel. Ennek eredményeként a neve mostantól VIARENT, amelyhez új logó is tartozik.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Expressz platós

Immár nyomatékirányítással segíti dinamikus irányváltását a Ford legkisebb tengerentúli platósának utcai sportváltozata. Azonban ez csupán a jéghegy csúcsa, hiszen korántsem ez a Maverick Lobo egyetlen műszaki csemegéje.

Simabőrű széltoló

Kifejezetten a távolsági fuvarozáshoz optimalizált, kedvezőbb légellenállású fülkeváltozatot kínál a Mercedes-Benz a dízelmotoros Actros modellekhez. Ha ismerősnek tűnik, nem véletlen, hiszen a ProCabin fülkével mutatkozott be az elektromos eActros 600 is.

Krisztusi korban

Kicsit kerekítettünk, hiszen nem 33, „csupán” harmincesztendős a Citroën Jumper. Mai rohanó világunkban mégis érdemes kicsit megállni és visszatekinteni erre a három évtizedet felölelő karriere. Annál is inkább, mivel a méltán népszerű francia kishaszonjármű a…