Újdonságok a Kögeltől a 2016-os IAA haszonjármű-kiállításon

Nemcsak a tehergépkocsi-gyártók számára az egyik legfontosabb nemzetközi fórum termékújdonságaik bemutatására az IAA haszonjármű-kiállítás, hanem ugyanúgy megtalálhatók a rendezvényen a pótkocsigyártók és a háttéripar szereplői is. A Kögel számtalan újdonsággal készült a bemutatóra.

Közzétéve:

Önmagukért beszélnek a számok: 2100 négyzetméteres stand és tíz pótkocsi. A német Kögel cég komolyan készült arra, hogy minden újdonságát megmutathassa az érdeklődőknek és az ügyfeleknek. Melyek voltak ezek az újdonságok?

 

Kögel Light plus félpótkocsi: a függönyponyvás félpótkocsi 335 kilogrammal nagyobb hasznos teherbírást kínál az opcionálisan 4775, szériában 5145 kilogramm saját tömege révén. Nagyobb a raktér belmagassága, és áttervezték a külső vázprofilt is. Az alapkivitelű padlón akár 5460 kilogramm tengelyterhelésű targoncák is közlekedhetnek, de extraként 7200 kilogramm teherbírású változat is kérhető.

KTA pótkocsitengely: a Kögel saját márkájú pótkocsitengelye. A tengelytest egyetlen darabból, hegesztések nélkül készül, így nagyobb védelmet nyújt a törések ellen, illetve feszültségmentesen továbbítja az erőket. Ráadásul a KTA karbantartásigénye is csekély, valamint könnyen szervizelhető, ezáltal hozzájárul az életciklusra vetített költségek csökkentéséhez.

Euro Trailer félpótkocsi: a különleges engedéllyel ellátott, 1,3 méterrel meghosszabbított félpótkocsik használatával egyrészt csökkenthető a szén-dioxid-kibocsátás, másrészt több áru fuvarozható ezekkel, akár nyolc raklap is lehet a különbség a normál pótkocsikhoz képest.

Cserefelépítményes pótkocsik: a kibővített kínálatban megtalálható a középre helyezett tandemtengelyes kivitel is.

 

Cool – PurFerro hűtős félpótkocsi: a továbbfejlesztéseknek köszönhetően az új hűtődoboz hegesztett alumíniumpadlója javítja a higiéniát és megkönnyíti a raktér tisztán tartását.

Cargo Coil Rail tekercsszállító pótkocsi: állítható tetőmagasságú FlexiUse felépítménnyel és RoRo felszereltséggel.

Mega Trailer félpótkocsi: hátuljára targonca is felerősíthető.

Tipper Trailer billencs félpótkocsi: teljes hőszigeteléssel is rendelkezésre áll aszfaltszállításhoz.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

(Még mindig) nem ismernek lehetetlent

Újabb izgalmas összeállítással jelentkezünk a Broshuis ügyfeleinek kiszállított speciális pótkocsikról. A kampeni tervezők ezek révén is igazolták, hogy aligha ismernek lehetetlent. Ezúttal is nagy szakértelemmel és tapasztalattal, mi több elegánsan abszolválták a legkülönlegesebb kihívásokat. A…

Még távolabbra, még dinamikusabban

Csomagkézbesítés? Mesteremberek munkaeszköze? Szervizautó? Netán mobil élelmiszerbolt, esetleg személyszállító transzferjármű? Mindegyik! A Mercedes-Benz eVito – a VIARENT flottájában is népszerű eSprinter közkedvelt „kis testvéreként” – tisztán elektromos hajtásrendszerével is sikerrel találta meg helyét a nagyvárosok…

Szelek szárnyán

Kicsivel nagyobb lett, maradhat? De még mennyire! Mintegy 24 centiméterrel megnyújtott orrkialakításával a Volvo FH Aero optimálisan használja ki az Európai Unió járműhosszúságra vonatkozó, új szabályzása adta lehetőségeket. A Volvo FH – a VIARENT flottájának…

Csak stílusosan!

Praktikusak, gazdaságosak és strapabírók – lehetnek azonban emellett karakteresek is? Mi az hogy! Stílusos különlegességekkel rukkoltak elő a VIARENT kínálatának népszerű tagja, a Citroën Jumpy tervezői: speciális újdonságuk a márka legendás H-modelljét idéző külsővel érkezik.…

MI itt, MI ott – MI mindenütt!

Aligha újdonság, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia (MI) szédületes tempóban tör mindenüvé utat magának. Különösen is sikeres a gépi tanulásként ismertté vált ága. Miért lenne ez másként a közúti áruszállítás brutális adatmennyiséget produkáló üzeme során?…