VIA Bérautó – Építőipar, háttérszolgáltatások, partnerkapcsolatok

Jól vette az év végi hajrát a VIA Bérautó Kft., kivételesen december 24-én is nyitva voltak délig, ügyeleti jelleggel. A karácsony előtti napokban a bérflotta 100 százalékos kihasználtsággal üzemelt, ilyenkor különösen fontos szerepük van a rövid távra bérelhető járműveknek. A 2018 végére a bérautó-állomány elérte az 1200 darabot, amelyből a maximum 3,5 tonnások közel 500 darabbal részesedtek. Igaz, a darabszám soha sem állandó, mert a régebbi járművek értékesítése és az újak forgalomba állítása folyamatos.

Közzétéve:

A 2019-es évre szintén 25–30 százalék közötti bővüléssel számolnak, az erősödő gazdaság és a növekvő fogyasztások által, ehhez és a versenyképesség, a minőségi szolgáltatások megőrzéséhez további fejlesztések szükségesek. Hiába a rohamos digitalizáció, a problémákat továbbra is embereknek kell megoldaniuk. Van egy arc, egy hang, közvetlen személyes kommunikáció – még ha nem is szemtől szembe, hanem a technika által –, viszont nincs semmitmondó, személytelen automatikus e-mail válasz! A növekvő partnerszám, újabb létszámbővítést kíván országos szinten, hiszen nem csak újabb bérlőket kell toborozni, hanem a meglévőkkel folyamatosan kapcsolatot tartani, bármilyen műszaki vagy pénzügyi kérdésben rendelkezésre állni, beleértve az esetleges garanciális problémákat, csereautó biztosítását, a javítások mielőbbi elvégzését stb.

Az utóbbiakhoz természetesen a szerviz is folyamatosan fejlődik, az alkatrész-beszállítói kört évről évre újra versenyeztetik, a magas minőség és a lehető legkedvezőbb ár érdekében, amelyből szintén a bérlők, partnerek profitálnak. Már kiválasztásra kerültek a fő járműmárkák és típusok is. A 3,5 tonna össztömegű kategóriában nagy volt az érdeklődés a billenőplatós kistehergépkocsikra, a kisebb tételű építőanyagok kiszállításánál, ezért az idén is kiemelt figyelmet kapnak, de ugyanígy a kiszálláshoz, csapatmunkához elengedhetetlen duplafülkés- platós tehergépkocsik is. A zárt furgonoknál, a fő alkalmazást arányaiban átvette a kiscsomag- kiszállítás az e-kereskedelemhez kapcsolódóan, ami 2019-ben még tovább növekedhet. Az év közepére tartalékjárművekkel készül a VIA Bérautó Kft., ugyanis érkeznek az Euro 6.2-es emissziós előírásnak megfelelő motorral szerelt járművek.

Ilyenkor a kifutómodellekből már nincs, az új rendszerint még nincs piacon. Az új, nullkilométeres járművek forgalomba helyezését drasztikusan hátráltatja, hogy 3 hétre előre jelölnek ki vizsgaidőpontot, mint első magyarországi forgalomba helyezést, csak a kijelölt vizsgaállomások végezhetik, ezért egy helyre kerülnek a külföldről behozott, óriás mennyiségű, használt járművekkel. Mindent összegezve, ismét egész éves sikert könyvelhetett el a teljes VIA Bérautó Kft. gárdája!





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Új távlatok

Csupán az elektromos mobilitás hajnalán járunk csupán – azért a hőskorán talán már túl vagyunk. Ennek ellenére máris egy teljesen új töltési rendszerrel kell megbarátkoznunk a VIARENT bérautói között is népszerű nehézkategóriájú teherautók világában. Ám…

Hat évtized az élen

Nagy napot, egy kerek évfordulót ünnepelhettünk idén augusztus elején, ugyanis 1965. augusztus 9-én gördült le Langleyben a gyártósorról az első Ford Transit. Akkoriban még aligha gondolta bárki, milyen nagy hatást gyakorol majd a VIARENT palettáján…

Egyre ügyesebb őrangyalok

Aligha tartottak nyári szünetet babérjaikon ülve a magas fokú megbízhatóságáról és kiemelkedő biztonságáról közismert Volvo Trucks tervezői. A VIARENT bérautó-kínálatának egyik legnépszerűbb nehéz-teherautós márkája ugyanis mindjárt két új biztonságtechnikai fejlesztéssel is előrukkolt a nyár derekán.

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik…

Tiszta zónák – 2. rész

Cikkünk előző részéből már képet alkothattunk arról, mennyire sokrétű és jövőbe mutató a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák (LEZ) témaköre. A városi teherszállítás előtt álló hatalmas kihívás tétje nem kevesebb, mint a jövő egészséges…

Tiszta zónák – 1. rész

Kevés izgalmasabb kérdés vetődik fel napjainkban a teherszállítás háza táján, mint a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák témája. Az intenzív viták nyomán évről-évre több és több ilyen övezet jön létre, egyre közelebb hozva a…