A Ford Trucks folytatja európai növekedését Franciaországban

A Ford Trucks 60 éves örökséggel és az ágazatban egyedülálló mérnöki szakértelemmel büszkélkedhet. A francia piacra, Európa egyik legfontosabb piacára való belépéssel a növekedés nem mutatja a lassulás jeleit. A franciaországi Solutrans 2021 rendezvénye, a Ford Trucks bemutatóján, Haydar Yenigün, a Ford Otosan vezérigazgatója a következőket nyilatkozta: „A Ford Trucks márkával az európai erőteljes növekedési terveink a legnagyobb sebességgel haladnak előre. A múlt hónapban beléptünk Európa legnagyobb nehéz haszongépjármű-piacára, Németországba. Most pedig izgatottan lépünk be a francia piacra, amely egyben Európa második legnagyobb piaca. Terveink szerint 2022-től 25 helyszínen fogjuk kiszolgálni ügyfeleinket az F-Trucks France márkán keresztül, amely a francia autóipar és haszongépjármű-szegmens néhány legmeghatározóbb márkájának vállalkozása.”

Közzétéve:

A Ford Trucks folytatja gyors növekedését a stratégiailag fontos francia piacon, amire a portugáliai, spanyolországi, olaszországi, belgiumi, luxemburgi és németországi forgalmazók kinevezése után került sor.

A Ford Trucks azt tervezi, hogy 2022-re 25 ponton lesz jelen Franciaországban, amely stratégiai fontosságú piacnak számít Európában. A bevezetés során a Ford Trucks 60 darabot adott át az International Truck of the Year (ITOY) díjjal kitüntetett F-MAX nyerges vontatói közül a Combronde Groupe-nak, Franciaország egyik legjelentősebb logisztikai flottájának.

Az F-Trucks France, a Ford Trucks kijelölt forgalmazója a Groupe Maurin, a Groupe DMD és a Groupe Amplitude vállalatokkal közös vállalkozás, amelyek a francia autóipar legismertebb nevei közé tartoznak, és azért jött létre, hogy megalapozza a Ford Trucks jelenlétét az országban.

Haydar Yenigün: „Franciaország kulcsszerepet fog játszani az európai növekedési stratégiánkban.”

A Solutrans 2021 rendezvényen a Ford Otosan vezérigazgatója, Haydar Yenigün elmondta, hogy a vállalat büszke arra, hogy Németország után Európa második legnagyobb nehéz tehergépkocsi-piacára lép:

„Mérnöki szakértelmünknek és kiváló kutatás-fejlesztésünknek köszönhetően ma már világszerte több mint 40 országban értékesítünk, és számos országban gyártunk teherautókat. A 2019-es International Truck of the Year (ITOY) díj nyertese, az F-MAX továbbra is termelési erőnk, mérnöki képességeink, formatervezési, technológiai és járműfejlesztési képességeink egyik legfontosabb szimbóluma. Az ITOY-díj elnyerése után az F-MAX iránti nagy európai keresletnek köszönhetően felgyorsítottuk növekedési terveinket. E kereslet kielégítése érdekében Közép- és Kelet-Európa után megjelentünk Olaszországban, Belgiumban és Luxemburgban, valamint a lengyel, litván, portugál és spanyol piacon. Az elmúlt hetekben pedig Németországba, Európa legnagyobb nehéz tehergépjármű-piacára léptünk be. Most pedig büszkén lépünk be forgalmazónkkal, az F-Trucks France-szal közösen a francia piacra, amely Európa második legnagyobb nehéz tehergépjármű-piaca, és Franciaország kulcsszerepet játszik majd a Ford Trucks növekedési terveiben.”.

A Ford Trucks célja, hogy 2024 végére 55 országban legyen jelen

A Ford Trucks, a világ több mint 40 országa számára gyárt és fejleszt járműveket. Nemzetközi növekedése a világjárvány ellenére sem mutatja a lassulás jeleit. A Ford Trucks célja, hogy egész Európában állandó növekedést érjen el, és a következő 3 évben 55 országra tervezi kiterjeszteni globális tevékenységét. Miután a Ford Trucks elnyerte a 2019-es International Truck of the Year (ITOY) díjat, az F-MAX iránti nagy európai keresletnek köszönhetően előrehozta növekedési terveit. Miután 2019-ben megalapozta jelenlétét Magyarországon, Szlovákiában, Lengyelországban, Litvániában, Portugáliában és Spanyolországban, most már Olaszországban, Belgiumban, Luxemburgban és Németországban is ki tudja szolgálni a keresletet. A vállalat célja, hogy 2021 végére 45 országra, 2024 végére pedig 55 országra bővítse globális lefedettségét.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Feljebb lépett!

Kívül belül megújult a legkisebb oroszlán, vagyis az MAN népszerű kishaszonjárműve, a TGE. Természetesen a változások zömét a karosszéria alatt, valamint a régi és új vezetéstámogató rendszerek tudásában kell keresnünk.

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.