Előrendelések, folyamatos kiszolgálás

Az Euro 6.2 norma bevezetése, az április–május hónapban induló gyártás és a nyári leállások, szabadságok miatt, az ezekre a járművekre leadott rendelésekből csak augusztus–szeptember hónapokra várható átvehető gépkocsi. Ezért a VIA Bérautó Kft. a kifutó modellekből előre berendelt készletre, a legkeresettebb típusokból. A bérflottában lévő, bár tervezett cserére jelölt járművek sem kerülnek mind eladásra, megmaradnak tartalékjárműnek, amíg az ügyfelek át nem vehetik az új gépkocsikat. A 2019-es évre 120-140 darab bérautó cseréjét tervezték. Bárhogy alakul a gyártás és leszállítás, elegendő jármű lesz!

Közzétéve:


A bérlői kör tovább növekszik, két hónap telt el, de időarányosan 25–30 százalék közötti a bővülés. A kishaszonjárműveknél a kiscsomagszállítás, az e-kereskedelem tovább növeli a bérlői kört. Sikerterület a sütőipari cégeknél – a kiváló minőségű, ÁNTSZ engedélyes, könnyű, masszív felépítményekkel szerelt, Isuzu 35 és Citroën Jumper modellek. Választható más jármű is a pékáruk szállítására alkalmas alufelépítménnyel, ami nem olcsóbb, de több árut vihet, így termelékenyebb  A 7,5 tonna össztömegű, platós-ponyvás és emelőhátfalas kivitelek közül jelenleg az Isuzuk iránt növekvő az érdeklődés. A 2019-es évben is fontos üzleti stratégia a 12- 18 tonna össztömegű tehergépkocsik részarányának erősítése, a hazai járműállomány további fiatalítása bérleti formában 4 márkával: DAF, Iveco MAN és Mercedes-Benz. Az első félévben már lesz egy flottaátadás.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra