Hozzáértő kezekben

Idén februártól már Szlovákiában is a Delta-Truck látja el a Kögel pótkocsigyártó importőri képviseletét. A márkával hazánkban már közel két évtizedes tapasztalattal rendelkező cégcsoport kibővített szervizhálózattal, jól felkészült értékesítői csapattal és a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatásokkal igyekszik biztosítani a Kögel előkelő pozícióját a szlovák piacon.

Közzétéve:

Nem csekély kihívás a Kögel importőri tisztségét betölteni Szlovákiában, ugyanis ez a neves pótkocsimárka hagyományosan igen erős északi szomszédunk haszonjárműpiacán. Tavaly 16 százalékos részesedéssel egyenesen az első helyet foglalta el. Új importőrként a Delta-Truck cégcsoport egyik legfontosabb feladata megőrizni ezt az elismerésre méltó piaci részesedést. Ebben persze stabilan támaszkodhat értékes tapasztalataira, hiszen Magyarországon több mint 16 éve értékesít Kögel járműveket és több mint tíz éve a márka importőre.

Ütőképes hálózat

A Delta-Truck a Ford Trucks importőreként hét szervizponttal rendelkezik Szlovákiában, így ezekkel is kibővíti a Kögel meglévő szervizhálózatát az országban. Mivel a Delta-Truck szlovák bázisa Szenc városában található, a Kögel importőri központja is átkerül ide. A cég ezen a telephelyen külön raktárközpontot hoz létre a márka járműveihez. Továbbá folyamatos készletről kínálja majd a Cargo függönyponyvás, a Mega nagy belmagasságú függönyponyvás, a Lightplus csökkentett tömegű függönyponyvás, a Port konténerszállító alvázas, a Multi nyitott platós és a Kipper billenőplatós modelleket. Természetesen a Viarent szlovákiai flottájába is bekerülnek majd Kögel pótkocsik. A kereskedelmi tevékenységet pedig öt értékesítő és egy értékesítési vezető erősíti, akik kifejezetten nehézkategóriás haszonjárművekkel foglalkoznak.

Csúcsszínvonalú termékek

Mindemellett persze maguk a termékek is kiválóan megfelelnek az élenjáró piaci helyezés megőrzéséhez. A Novum generáció járművei az új külső vázkeretnek és felépítménynek, valamint az optimalizált részegységeket kínáló moduláris rendszernek köszönhetően igen nagy mértékben az egyedi ügyféligényekre szabhatók, valamint stabilabbak, könnyebben kezelhetők és nagyobb hasznos teherbírást nyújtanak elődeiknél. Az új külső vázkeret profilja lényegesen jobb hozzáférhetőséget biztosít a rögzítési pontokhoz, a tartós korrózióvédelemről pedig nanokerámiás bevonat, KTL-es felületkezelés és UV-fényezés gondoskodik. A felépítmény számos eleme alumíniumból készül a minél kisebb saját tömeg érdekében. Immár a Port konténerszállító alvázas modellek is a Novum újításaival készülnek, így jelentősen csökkent a tömegük, ezáltal a Kögel már a konténerszállító szegmensben is az élvonalba tartozik. A speciális gépszállító vagy építőipari pótkocsikat kereső ügyfeleket pedig a Humbaur márka termékeivel tudja kiszolgálni a Delta-Truck, most már a szlovák piacon is.

A Kögel félpótkocsik bérelhetőek a VIARENT-től!

 





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Új távlatok

Csupán az elektromos mobilitás hajnalán járunk csupán – azért a hőskorán talán már túl vagyunk. Ennek ellenére máris egy teljesen új töltési rendszerrel kell megbarátkoznunk a VIARENT bérautói között is népszerű nehézkategóriájú teherautók világában. Ám…

Hat évtized az élen

Nagy napot, egy kerek évfordulót ünnepelhettünk idén augusztus elején, ugyanis 1965. augusztus 9-én gördült le Langleyben a gyártósorról az első Ford Transit. Akkoriban még aligha gondolta bárki, milyen nagy hatást gyakorol majd a VIARENT palettáján…

Egyre ügyesebb őrangyalok

Aligha tartottak nyári szünetet babérjaikon ülve a magas fokú megbízhatóságáról és kiemelkedő biztonságáról közismert Volvo Trucks tervezői. A VIARENT bérautó-kínálatának egyik legnépszerűbb nehéz-teherautós márkája ugyanis mindjárt két új biztonságtechnikai fejlesztéssel is előrukkolt a nyár derekán.

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik…

Tiszta zónák – 2. rész

Cikkünk előző részéből már képet alkothattunk arról, mennyire sokrétű és jövőbe mutató a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák (LEZ) témaköre. A városi teherszállítás előtt álló hatalmas kihívás tétje nem kevesebb, mint a jövő egészséges…

Tiszta zónák – 1. rész

Kevés izgalmasabb kérdés vetődik fel napjainkban a teherszállítás háza táján, mint a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák témája. Az intenzív viták nyomán évről-évre több és több ilyen övezet jön létre, egyre közelebb hozva a…