Isuzu tehergépjárművek már 100 éve

Közzétéve:

Az Isuzu gyártási darabszámát és kínálatát tekintve a világ első számú tehergépkocsi-gyártója. A Delta-Truck Kft. 2015-től kezdte meg a járművek forgalmazását, importőr, értékesítő és márkaszervizként, Magyarország egész területén.

Páll Zsombor üzletág igazgató és Takács Róbert Isuzu termék felelős

Isuzu teherautó kínálat

A kínálatban jelenleg a 3,5–14 tonna össztömegű modellek szerepelnek nagy népszerűséggel a bérlők, vásárlók körében. A 2015-ös év részeredményét 2016-ban sikerült megduplázni, ami közel 100 darabot jelent. A márka sikere az utolsó csavarig japán gyártmánynak, a könnyű, de mégis nagy szilárdságú alváznak, hosszú élettartamra tervezett, takarékos motoroknak, az ergonomikus vezetőfülkének köszönhető (egy mozdulattal felbillenthető).

A szervizperiódusok a realitásnak megfelelőek, a hajtáslánc akár 1-1,5 millió kilométerre méretezett! Az ügyfelek kedvező üzemanyag-fogyasztásokról számolnak be, immáron 80-100 ezer kilométeres futásteljesítmény után.

Az Isuzu haszongépjármű városban is megállja a helyét

Az alváz-kialakítás (tengelytáv, túlnyúlás) igen kedvező városi áruterítéshez, a járműhosszhoz képest nagy raktér, könnyű manőverezés társul. Egy lépéssel be- és ki lehet szállni a fülkéből, az ajtó 90 fokba nyitható. A kezelőszervek is sofőrbarát megoldásúak. Többen érdeklődnek az automatizált váltó (NEES II) iránt is, (Isuzu fejlesztés/gyártmány). Az Isuzu főleg saját áruikat kiszállító, termelő- és forgalmazó cégek körében népszerű, a kedvező üzemeltetési költségeknek köszönhetően.

ISUZU teherautók és Takács Róbert Isuzu termék felelős

Az EKÁER-módosítás miatt is megkezdték az ügyfelek a járműparkok újrastrukturálását. A legkeresettebb típusokból folyamatosan a raktárkészlet, de igény esetén az Isuzuk billenőplatóval, fülke mögötti daruval is rendelhetők.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A digitalizálás erejével

Több ponton is jelentősen megújul idén a Volkswagen Crafter, hogy lépést tartson a korral, illetve megfeleljen a nyáron életbe lépő új biztonsági előírásoknak. Ennek keretében teljesen új műszerfalat, digitális műszerpanelt, korszerű információs és szórakoztatórendszert, valamint…

Visszatért legendák

Két közel negyvenéves Mercedes-Benz NG 2636 6×6 teherautó is sikeresen teljesítette idén a világ legkeményebb terepversenyeként ismert Dakar-ralit a veterán járműveknek kiírt Dakar Classic Rally kategóriában. Mindkét csillagos tehergépkocsi annak idején dakaros szervizautóként kezdte pályafutását,…

Kettő az egyben

Újabb taggal bővül a Ford Pro villamosított kishaszonjárműveinek kínálata, ugyanis leleplezték a harmadik generációs Transit Connect kompakt kisáruszállító külső forrásról tölthető hibrid változatát is. A modell az akár 110 kilométeres elektromos hatótávolság és az egyenáramú,…

Kamerák a tükrök ellen

Egyre több teherautó-gyártó kínálatában jelenik meg a tükröket helyettesítő kamerás rendszer, amely igen vegyes véleményeket és érzéseket vált ki a járművezetőkből. Aki még nem próbálta, általában elutasítja vagy legalábbis idegenkedik tőle. Aki már használja és…

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra