Magasabb szintű kapcsolat

Új hálózatba kapcsolhatósági rendszert vezetett be a DAF. Az XB, XD, XF, XG és XG+ tehergépjárművekhez mostantól szériában kínált PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszer még könnyebben és sokoldalúbban használható, mint az eddig alkalmazott DAF Connect, valamint nagyon könnyen összeköthető harmadik felek szoftvereivel is. Ezáltal még hatékonyabbá teheti a DAF teherautók üzemeltetését.

Közzétéve:

Egyre fontosabb szerepet játszanak a telematikai rendszerek a haszongépjárművek hatékony üzemeltetésében, ezért a gyártók nagy hangsúlyt fektetnek ezek folyamatos fejlesztésére is. Ennek jegyében a DAF mostantól minden új XB, XD, XF, XG és XG+ teherautóhoz tízéves időtartamra szériában kínálja a PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszert. A tíz év akkor is érvényes, ha a gépkocsi gazdát cserél, és ez idő alatt ingyen elérhető az összes szoftverfrissítés.

Számos új funkció

A PACCAR Connect teljes körű megoldásként magában foglalja a járműbe épített hardvert és szoftvert, opcionálisan a műszerfalról levehető táblagépet, valamint az online weboldalt, amely asztali és mobil eszközökről is hozzáférhető. Így a rendszer bárhol és bármikor elérhető valós idejű információkat nyújt az egyes járművek, illetve gépkocsivezetők és a teljes flotta teljesítményéről, a teherautók műszaki állapotáról, valamint a logisztikai folyamatokról. Ezenkívül e-mailben küldött jelentések ütemezése is beállítható, a járművezetők pedig a műszerfalon is megtekinthetik az egyes fuvarokról, illetve az üzemanyag-fogyasztásról készített kimutatásokat. A PACCAR Connect további nagy előnye, hogy az adatai könnyedén átültethetők harmadik felek meglévő logisztikai alkalmazásaiba, illetve vállalatirányítási rendszerekbe is.

Szintén hasznos funkció a geofencing, azaz virtuális földrajzi kerítés, amely értesítést küld az otthoni irodába, ha a jármű belépett egy meghatározott körzetbe, például a rakodóhelynél vagy a szerviznél, vagy elhagyta azt. Az extrafelszerelésként választható PACCAR Connect Tablet pedig megkönnyíti a gépkocsivezetők munkáját például azáltal, hogy az irányítók közvetlenül elküldhetik az új fuvarfeladatokhoz tartozó útvonalterveket a jármű gyári navigációs rendszerébe. Végül a már meglévő teherautók üzemeltetőinek jó hír, hogy a DAF Connect rendszert ingyenes szoftverfrissítéssel átválthatják az új és nagyobb tudású PACCAR Connectre.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik…

Tiszta zónák – 2. rész

Cikkünk előző részéből már képet alkothattunk arról, mennyire sokrétű és jövőbe mutató a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák (LEZ) témaköre. A városi teherszállítás előtt álló hatalmas kihívás tétje nem kevesebb, mint a jövő egészséges…

Tiszta zónák – 1. rész

Kevés izgalmasabb kérdés vetődik fel napjainkban a teherszállítás háza táján, mint a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák témája. Az intenzív viták nyomán évről-évre több és több ilyen övezet jön létre, egyre közelebb hozva a…

Terepen is „zölden”

Sikert sikerre halmoz a VIARENT kínálatban is méltán nagy népszerűségnek örvendő Ford Transit kis, egyben a Transit Connect nagy testvére, a Ford Transit Custom. Az immár 2012 óta töretlenül hódító modellsorozat újabb bravúrként a Volkswagen…

Gáz van?

Napjaink millió dolláros kérdése: dízel vagy elektromos? Előnyök és hátrányok kusza szövedéke itt is, ott is. Vágjuk hát át a gordiuszi csomót! A válaszunk: egyik sem! A VIARENT népszerű márkája, a Volvo Trucks sem hisz…