Magasabb szintű kapcsolat

Új hálózatba kapcsolhatósági rendszert vezetett be a DAF. Az XB, XD, XF, XG és XG+ tehergépjárművekhez mostantól szériában kínált PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszer még könnyebben és sokoldalúbban használható, mint az eddig alkalmazott DAF Connect, valamint nagyon könnyen összeköthető harmadik felek szoftvereivel is. Ezáltal még hatékonyabbá teheti a DAF teherautók üzemeltetését.

Közzétéve:

Egyre fontosabb szerepet játszanak a telematikai rendszerek a haszongépjárművek hatékony üzemeltetésében, ezért a gyártók nagy hangsúlyt fektetnek ezek folyamatos fejlesztésére is. Ennek jegyében a DAF mostantól minden új XB, XD, XF, XG és XG+ teherautóhoz tízéves időtartamra szériában kínálja a PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszert. A tíz év akkor is érvényes, ha a gépkocsi gazdát cserél, és ez idő alatt ingyen elérhető az összes szoftverfrissítés.

Számos új funkció

A PACCAR Connect teljes körű megoldásként magában foglalja a járműbe épített hardvert és szoftvert, opcionálisan a műszerfalról levehető táblagépet, valamint az online weboldalt, amely asztali és mobil eszközökről is hozzáférhető. Így a rendszer bárhol és bármikor elérhető valós idejű információkat nyújt az egyes járművek, illetve gépkocsivezetők és a teljes flotta teljesítményéről, a teherautók műszaki állapotáról, valamint a logisztikai folyamatokról. Ezenkívül e-mailben küldött jelentések ütemezése is beállítható, a járművezetők pedig a műszerfalon is megtekinthetik az egyes fuvarokról, illetve az üzemanyag-fogyasztásról készített kimutatásokat. A PACCAR Connect további nagy előnye, hogy az adatai könnyedén átültethetők harmadik felek meglévő logisztikai alkalmazásaiba, illetve vállalatirányítási rendszerekbe is.

Szintén hasznos funkció a geofencing, azaz virtuális földrajzi kerítés, amely értesítést küld az otthoni irodába, ha a jármű belépett egy meghatározott körzetbe, például a rakodóhelynél vagy a szerviznél, vagy elhagyta azt. Az extrafelszerelésként választható PACCAR Connect Tablet pedig megkönnyíti a gépkocsivezetők munkáját például azáltal, hogy az irányítók közvetlenül elküldhetik az új fuvarfeladatokhoz tartozó útvonalterveket a jármű gyári navigációs rendszerébe. Végül a már meglévő teherautók üzemeltetőinek jó hír, hogy a DAF Connect rendszert ingyenes szoftverfrissítéssel átválthatják az új és nagyobb tudású PACCAR Connectre.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Feljebb lépett!

Kívül belül megújult a legkisebb oroszlán, vagyis az MAN népszerű kishaszonjárműve, a TGE. Természetesen a változások zömét a karosszéria alatt, valamint a régi és új vezetéstámogató rendszerek tudásában kell keresnünk.

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Nagyratörő célokhoz

Talán mára senkinek nem kérdéses, hogy az Európai Unió által kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez a közlekedés villamosítása szükséges. Nem kis feladat ez, ám ezen az úton nemcsak az akkumulátor visz majd előre minket. Egy aprócska…