Megkoronázott megújulás

Hamarosan a magyar piacon is megjelenik az oroszlános márka legújabb csúcsmodellje, a kívül-belül exkluzív megjelenésű és felszereltségű MAN TGX Individual Lion S. A müncheniek új tehergépkocsi-generációjának egyéves születésnapjára megalkotott új zászlóshajót az MAN QuickStop elnevezésű YouTube-műsor első részében mutatták be.

Közzétéve:

Már eleve jelentősen előrelépett az új generációs MAN TGX az elődjéhez képest többek között a kényelem, a térkínálat, a praktikusság és az igényes kivitelezés, illetve anyaghasználat terén, ám az oroszlános márka tervezői nem elégedtek meg ennyivel. Szerették volna kihangsúlyozni a TGX megújulását valami igazán exkluzív és ütős járművel. Így született meg az egyedi ügyféligényeket megvalósító MAN Individual részleg közreműködésével a TGX Individual Lion S csúcsmodell.

Ízléses optikai tuning gyárilag

Kívülről a lökhárító és a külső visszapillantó tükrök házának karbonhatású elemei, a lakkfekete hűtőrács vörös díszítésű, krómozott lécei, a tetőre extraként kérhető lámpatartó konzol a LED-es szúrófényszórókkal, az elöl és oldalt végigfutó, rozsdamentes acélból készült csövek, a fekete keréktárcsák, az egyedi napellenző, valamint a több más ponton megjelenő vörös díszítések különböztetik meg ezt a kivételes modellt a társaitól.

Klubhangulat a belsőtérben

Az exkluzív külső megjelenéssel tökéletes összhangban áll a belsőtér kialakítása is. A bőrbevonatú, multifunkciós kormánykereket éppúgy vörös varrás díszíti, mint a valódi Alcantara-borítású üléseket, amelyek steppelése gyémántmintát formáz. Erre rímel a kartámaszok és az ajtóburkolatok felületi kivitelezése is. A vörös biztonsági övekkel ellátott ülések fejtámláján vörös oroszlán feszít fenségesen, míg a krómozott küszöbléceket Lion S felirat ékesíti.

Fejedelmi kényelem

Mi mást is kaphatna az Individual Lion S, mint a legnagyobb, azaz GX jelű fülkét, amelybe extraként tágas hátfali tárolórendszer kérhető, összesen több mint 1400 liternyi pakolóhelyet eredményezve. Ebbe akár mikrohullámú sütő és kávéfőző is rendelhető, míg az oldalfalra 22 colos lapostévé kerülhet. A kényelmes tévézésről pedig az alsó fekhely állítható dőlésszögű háttámlája, illetve az oldalfalról leereszthető, a napozóágyakéhoz hasonló szövetháttámla gondoskodik. Szériafelszerelés viszont a járművezetői komfortcsomag, amely többek között prémiumkivitelű üléseket és 12,3 colos, teljesen digitális műszerpanelt foglal magában. A vezetéstámogató rendszerek sorában pedig dugóban araszolást segítő rendszer, elektrohidraulikus kormányrásegítés, aktív sávtartó, sávváltást és a bekanyarodást támogató oldalsó holttérfigyelők, valamint automatikus távfénykapcsolás is megtalálható.

Egy csúcsragadozó erejével

Persze az erő tekintetében sem kell szégyenkeznie az MAN TGX Individual Lion S csúcsmodellnek, hiszen a 12,4 literes, 510 lóerős, már 930-as percenkénti fordulatszámtól 2600 newtonméter nyomatékot szolgáltató D26-os motoron kívül a 15,2 literes, akár 640 lóerős és 3000 newtonméter maximális nyomatékú D38-as erőforrással is elérhető. Így az Individual Lion S valóban minden tekintetben megkoronázta a TGX tavalyi megújulását.

 





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Nagyratörő célokhoz

Talán mára senkinek nem kérdéses, hogy az Európai Unió által kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez a közlekedés villamosítása szükséges. Nem kis feladat ez, ám ezen az úton nemcsak az akkumulátor visz majd előre minket. Egy aprócska…

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási…

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…