Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi könnyebbé a használatát. Ráadásul most már a VIARENT flottájában is elérhető – akár rövid távú, akár tartós bérlet a cél, Ön is megtapasztalhatja, kihasználhatja az újdonságokat és az előnyöket.

Közzétéve:

Teljesen megújult a Ford Transit Custom, az új generációs változat az eddigi legátfogóbb választékot kínálja, lehetővé téve az ügyfelek számára, hogy a vállalkozásuk számára optimális kishaszonjárművet állítsanak össze. Amennyiben tehát hosszú távra keres az alkalmazásához szabott járművet, akkor a VIARENT az eddigieknél is szélesebb palettát kínál e típus esetében.

A Ford Transit Custom új nemzedékét az alapoktól kezdve úgy tervezték, hogy kiemelkedő teljesítményt és teherbírást nyújtson – számos új praktikus megoldást kínálnak a teljesen elektromos hajtású E-Transit Custom modellek, valamint a hálózatról tölthető hibrid, a benzinmotoros és a dízelmotoros kivitelek is. Ilyen ötletes részlet például a mobil iroda opció. Ezzel könnyedén használhatjuk akár laptopasztalként az előredönthető kormánykereket. Emellett hasznos megoldás még, hogy a műszerfalon kialakítottak egy akkora tárolórekeszt, amelybe akár egy laptop, akár A4-es méretű iratok is kényelmesen elférnek. Mindez annak köszönhető, hogy az utasoldali légzsákot nem a megszokott helyre, a műszerfalba, hanem a tetőbe szerelték be!

Hajtáslánc: van választék bőven

A Transit Custom többféle hajtáslánccal is elérhető, hiszen benzines, dízel, hálózatról tölthető hibrid és elektromos változat is készül belőle. A dízelüzeműekben a legújabb generációs Ford EcoBlue dízelmotorral dolgozik. Ez a kétliteres dízelmotor 81–125 kilowatt teljesítményű, vagyis 110–170 lóerős. Automatikus és manuális váltóval szerelt változatok is készülnek, az előbbi nyolcfokozatú, míg a kézi váltós hatsebességes.

A 171 kilowatt teljesítményű, hálózatról tölthető hibrideket 2,5 literes benzinmotorral szerelték fel, az akkumulátor ráadásul akár 56 kilométeres elektromos hatótávot is képes biztosítani. A villanymotoros változat pedig, amelyről korábban itt írtunk, 337 kilométert is megtehet egyetlen feltöltéssel.

Könnyebb és gyorsabb áruszállítás

Rövidebb lett a végáttétel az új nemzedék esetében, ami még mindig kedvező fogyasztás mellett jobb gyorsulást ígér. Az automatikus váltóval szerelt változatoknál pedig kellemes és kényelmes megoldás a kiszállítós üzemmód funkció, amely egyetlen érintéssel aktiválható a központi képernyőn. Ezután a váltót parkoló (P) állásba kapcsolva indul is a program, amely leállítja a motort, aktiválja a rögzítőféket, bekapcsolja a vészvillogókat és felhúzza az ablakokat, majd kiszállás után automatikusan bezárja az ajtókat. Ezzel számos mozdulatot átvesz a járművezetőtől, segítségével napi kétszáz megálló és ötszáz csomag kipakolása is a korábbinál jóval könnyebben megoldható.

Új karosszériaváltozatok

Az új platform száz kilogrammal kevesebbet nyom, mint elődje, a karosszéria légellenállása pedig 13 százalékkal csökkent. A tengelytávolság ugyanakkor hosszabb lett, bizonyos változatokban húsz centiméterrel, mivel az első tengelyt előrébb tolták. Ez azt eredményezi, hogy a fülke tágasabb, sokkal kényelmesebben szállhatnak ki és be a VIARENT azon ügyfelei, akik az új Ford Transit Custom mellett döntenek.

 

A vadonatúj Transit Custom elérhető furgon, duplafülkés furgon, személyszállító kombi és az ebben a járműkategóriában egyedülálló MultiCab karosszériaváltozatban is. Ez utóbbiban egy L alakú válaszfal található, így az utastérben az első sor teljes hosszúságú, vagyis háromüléses, míg a második sorban az utasoldalon egy kétszemélyes ülés található. Ennek köszönhetően a vezető mögötti részen a jármű teljes hosszában lehet pakolni. Az elektromos változat 2,3, míg a dízel 2,8 tonnát képes vontatni, a raktér pedig a karosszériaváltozattól függően 5,8–9,0 köbméter befogadóképességű. Akár 1,35 tonnányi terhet szállíthat a Transit Custom, a leghosszabb változatába pedig az átrakónyílás jóvoltából 3,45 méteres tárgyakat is bezsúfolhatunk.

Sávtartó és táblafelismerő már az alapmodellekben is

Ötféle felszereltségi szinttel gyártják az új Transit Custom kishaszonjárműveket, Base, Trend, Limited, Trail és Sport elnevezéssel. Egy sor vezetőtámogató rendszer már az alapmodellben is elérhető, így például a táblafelismerő és a sávtartó rendszer, valamint a parkolószenzorok és a tolatókamera is. Emellett a központi érintőképernyő is helyet kapott minden változatban, így például egy bútorszállításhoz a VIARENT flottájából csupán egyetlen napra kibérelt Transit Custom fedélzetén könnyedén és gyorsan tükrözhetjük telefonunk képernyőjét, vagyis biztonságosan navigálhatunk haza a lapra szerelt bútorral az áruházból.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Még távolabbra, még dinamikusabban

Csomagkézbesítés? Mesteremberek munkaeszköze? Szervizautó? Netán mobil élelmiszerbolt, esetleg személyszállító transzferjármű? Mindegyik! A Mercedes-Benz eVito – a VIARENT flottájában is népszerű eSprinter közkedvelt „kis testvéreként” – tisztán elektromos hajtásrendszerével is sikerrel találta meg helyét a nagyvárosok…

Szelek szárnyán

Kicsivel nagyobb lett, maradhat? De még mennyire! Mintegy 24 centiméterrel megnyújtott orrkialakításával a Volvo FH Aero optimálisan használja ki az Európai Unió járműhosszúságra vonatkozó, új szabályzása adta lehetőségeket. A Volvo FH – a VIARENT flottájának…

Csak stílusosan!

Praktikusak, gazdaságosak és strapabírók – lehetnek azonban emellett karakteresek is? Mi az hogy! Stílusos különlegességekkel rukkoltak elő a VIARENT kínálatának népszerű tagja, a Citroën Jumpy tervezői: speciális újdonságuk a márka legendás H-modelljét idéző külsővel érkezik.…

MI itt, MI ott – MI mindenütt!

Aligha újdonság, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia (MI) szédületes tempóban tör mindenüvé utat magának. Különösen is sikeres a gépi tanulásként ismertté vált ága. Miért lenne ez másként a közúti áruszállítás brutális adatmennyiséget produkáló üzeme során?…