Rózsaszín kapcsolat

Január 30-án rózsaszín fénybe öltözött Budapest több nevezetes épülete. Ekkor tartották ugyanis a Rózsaszín Fények Éjszakáját, ami nem más, mint a Giro d’Italia nemzetközi kerékpárverseny magyarországi Nagy Rajtját pontosan száz nappal megelőző népszerűsítő rendezvény. A jeles eseményen a Delta-Truck cégcsoport is részt vett, ugyanis a VIARENT kishaszonjárművekkel támogatja a verseny kiszolgálási feladatait.

Közzétéve:

Idén először hazánkban tartják a legendás, több mint százéves múltra visszatekintő Giro d’Italia kerékpárverseny három futamát a Nemzeti Sportügynökség (NSÜ) szervezésében. A magyarországi Nagy Rajt május 9-én Budapesten lesz, amelyet egy 9,5 kilométer hosszú szakasz követ a városban. Másnap Budapestről Győrbe kerekezik el a mezőny 193 kilométeren keresztül, majd május 11-én 197 kilométert tekernek Székesfehérvár és Nagykanizsa között.

Több mint százéves hagyományok

Ezt készítette elő a Rózsaszín Fények Éjszakája. Már önmagában a színválasztás is igen érdekes. A kerékpárverseny hivatalos színe onnan ered, hogy az ezt 1908-ban életre hívó La Gazzetta dello Sportot, Olaszország legnagyobb sportnapilapját a kezdetektől fogva a mai napig rózsaszín papírra nyomják. Ennek megfelelően az összetett győztesnek járó trikó, a maglia rosa is rózsaszín. Az szintén a verseny hagyományaihoz tartozik, hogy a Nagy Rajt előtt száz nappal az adott év útvonalának ikonikus épületeit rózsaszín díszkivilágítással látják el figyelemfelkeltő céllal. Budapesten rózsaszínbe öltözött többek között a Lánchíd, a Szabadság-szobor, a Vajdahunyad vára, az új Puskás Aréna, valamint a Duna Aréna is. Ezenkívül az útvonalon fekvő több vidéki városunkban is rózsaszín fényben fürösztöttek egy-egy nevezetes épületet.

Népszerű olimpikonok gyűrűjében

A Rózsaszín Fények Éjszakájának központi rendezvényét a Városligeti Műjégpályán tartották több olimpiai bajnokunk, olimpikonunk, illetve közönségkedvenc sportolónk részvételével, így Kovács Ágnes, Kiss Gergely, Szávay Ágnes, Kovács „Kokó” István, Baji Balázs, Liu Shaolin Sándor és Krueger Cole is tiszteletét tette az eseményen. Dr. Nagy Zsigmond, az NSÜ ügyvezető igazgatója pedig beszédében kihangsúlyozta, hogy a Giro d’Italia tradíciója, valamint a kultúrával és a szabadidősporttal való évszázados kapcsolata túlmutat magán a sporton. Ez a fesztivál- és kulturális jellegű sportrendezvény az általa képviselt értékekkel kiválóan segíti a kerékpársport tömegesítését, illetve hazai felemelkedését.

Közös értékek mentén

Ezért is fogadta örömmel a Delta-Truck cégcsoport érájába tartozó VIARENT a szervezők felkérését, hogy támogatóként biztosítson kishaszonjárműveket a sportesemény kiszolgálási feladataihoz. A VIARENT ugyanis a rendkívül népes flottájával, a megbízhatóságával, a gyorsaságával és a pontosságával éppen azokat az értékeket képviseli, amelyeket a Giro d’Italia kerékpárverseny, illetve az ott rajthoz álló sportolók.







Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Még távolabbra, még dinamikusabban

Csomagkézbesítés? Mesteremberek munkaeszköze? Szervizautó? Netán mobil élelmiszerbolt, esetleg személyszállító transzferjármű? Mindegyik! A Mercedes-Benz eVito – a VIARENT flottájában is népszerű eSprinter közkedvelt „kis testvéreként” – tisztán elektromos hajtásrendszerével is sikerrel találta meg helyét a nagyvárosok…

Szelek szárnyán

Kicsivel nagyobb lett, maradhat? De még mennyire! Mintegy 24 centiméterrel megnyújtott orrkialakításával a Volvo FH Aero optimálisan használja ki az Európai Unió járműhosszúságra vonatkozó, új szabályzása adta lehetőségeket. A Volvo FH – a VIARENT flottájának…

Csak stílusosan!

Praktikusak, gazdaságosak és strapabírók – lehetnek azonban emellett karakteresek is? Mi az hogy! Stílusos különlegességekkel rukkoltak elő a VIARENT kínálatának népszerű tagja, a Citroën Jumpy tervezői: speciális újdonságuk a márka legendás H-modelljét idéző külsővel érkezik.…

MI itt, MI ott – MI mindenütt!

Aligha újdonság, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia (MI) szédületes tempóban tör mindenüvé utat magának. Különösen is sikeres a gépi tanulásként ismertté vált ága. Miért lenne ez másként a közúti áruszállítás brutális adatmennyiséget produkáló üzeme során?…