Tízpróbás beszerzés

Tíz új Ford Trucks F-Max nyerges vontató munkába állításával kezdte az évet az Inter-VM Trans Kft. Az újlengyeli fuvarozócég még sohasem üzemeltetett ilyen gyártmányú járműveket, így ez egyfajta próba is, amely kedvező tapasztalatok esetén további F-Max vontatók beszerzését eredményezheti.

Közzétéve:

Akárcsak a legtöbb magyar fuvarozócég, az Inter-VM Trans Kft. is családi vállalkozásként indult útjára 1999-ben néhány tehergépjárművel, és azóta is folyamatosan fejlődik. Tíz évvel később Újlengyelbe helyezte át a telephelyét, amely jelenleg is az áruszállító járművek bázisa. Itt egy háromszáz négyzetméteres raktárcsarnok is működik. A személyszállítási üzletágban foglalkoztatott autóbuszok telephelyei pedig Veresegyházán és Hatvanban találhatók, utóbbi helyen tavaly óta lakatos- és fényezőműhely, valamint kamion- és autóbuszmosó is üzemel. A ma már több mint háromszáz főt alkalmazó vállalkozás flottájában a mostani beszerzéssel együtt már nyolcvan nyerges, normál kapcsolási magasságú, ponyvás szerelvény dolgozik. Ezek a nemzetközi fuvarozás kiegészítéseként belföldi feladatokat is ellátnak. A fő viszonylatok Németország és Franciaország, de Svájc, Ausztria, Lengyelország, Olaszország, Spanyolország és Skandinávia is szerepel a célpontok között.

Új márka a flottában

„Korábban azt a stratégiát követtük, hogy egyetlen márka járművei alkossák a flottánkat, azonban most új irányt vettünk tíz Ford Trucks F-Max nyerges vontató beszerzésével” – kezdte Erdélyi László, az Inter-VM Trans Kft. szállítmányozási üzletágának vezetője és egyik ügyvezetője. „Ez még egy viszonylag fiatal típus a piacon, így számunkra teljesen új, illetve a járművezető kollégáink körében sem túl ismert. Munkába állításuk tehát egy nagy próba is, amely során alaposan megvizsgáljuk majd többek között azt, hogy mennyire megfelelők műszakilag, hogyan alakul az üzemanyag-fogyasztásuk és a megbízhatóságuk, mennyire gyors a szervizhálózatuk és az alkatrész-ellátásuk. Persze a megrendelést megelőzően bekértünk referenciákat más fuvarozóktól az üzemeltetői tapasztalatokról, és mindenhonnan pozitív visszajelzéseket kaptunk, ezért döntöttünk az F-Max mellett. Emellett a jelenlegi piaci helyzetben az sem elhanyagolható szempont, hogy más gyártókhoz képest a Ford Trucks biztosította a legrövidebb szállítási határidőt” – tette hozzá a szállítmányozási üzletág vezetője.

Felelevenített kapcsolat

„Bíztató jel számunkra, hogy gépkocsivezető munkatársaink közül már többen is jelentkeztek, hogy szeretnének átülni a Ford Trucks járművekre. A Delta-Truck Kft.-vel pedig régóta jó, kölcsönös bizalmon alapuló kapcsolatot ápolunk. Ugyanis korábban, amikor cégünknek még nem nyílt lehetősége új járműveket beszerezni, csak használt és bérelt eszközöket, akkor a Delta-Truck Kft. számított a fő partnerünknek. Most tovább folytatódik ez a kapcsolat, hiszen az új F-Max vontatókat négy év garanciával és négy évre szóló, teljes körű javítási és karbantartási szerződéssel vettük át. Amennyiben jól beválik ez a típus, akkor további példányok munkába állítása várható” – hangsúlyozta ki Erdélyi László.

A képen balról jobbra: Szőts István, az Inter-VM Trans Kft. műszaki igazgatója, Stefkó János, a Delta-Truck Kft. egyik tulajdonosa és ügyvezetője, Vargyas Csaba, az Inter-VM Trans Kft. alapítója, tulajdonosa és ügyvezetője, Gőgh Ferenc, a Delta-Truck Kft. cégvezetője és Erdélyi László, az Inter-VM Trans Kft. szállítmányozási üzletágának vezetője és egyik ügyvezetője.




Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra