VIA Bérautó – Építőipar, háttérszolgáltatások, partnerkapcsolatok

Jól vette az év végi hajrát a VIA Bérautó Kft., kivételesen december 24-én is nyitva voltak délig, ügyeleti jelleggel. A karácsony előtti napokban a bérflotta 100 százalékos kihasználtsággal üzemelt, ilyenkor különösen fontos szerepük van a rövid távra bérelhető járműveknek. A 2018 végére a bérautó-állomány elérte az 1200 darabot, amelyből a maximum 3,5 tonnások közel 500 darabbal részesedtek. Igaz, a darabszám soha sem állandó, mert a régebbi járművek értékesítése és az újak forgalomba állítása folyamatos.

Közzétéve:

A 2019-es évre szintén 25–30 százalék közötti bővüléssel számolnak, az erősödő gazdaság és a növekvő fogyasztások által, ehhez és a versenyképesség, a minőségi szolgáltatások megőrzéséhez további fejlesztések szükségesek. Hiába a rohamos digitalizáció, a problémákat továbbra is embereknek kell megoldaniuk. Van egy arc, egy hang, közvetlen személyes kommunikáció – még ha nem is szemtől szembe, hanem a technika által –, viszont nincs semmitmondó, személytelen automatikus e-mail válasz! A növekvő partnerszám, újabb létszámbővítést kíván országos szinten, hiszen nem csak újabb bérlőket kell toborozni, hanem a meglévőkkel folyamatosan kapcsolatot tartani, bármilyen műszaki vagy pénzügyi kérdésben rendelkezésre állni, beleértve az esetleges garanciális problémákat, csereautó biztosítását, a javítások mielőbbi elvégzését stb.

Az utóbbiakhoz természetesen a szerviz is folyamatosan fejlődik, az alkatrész-beszállítói kört évről évre újra versenyeztetik, a magas minőség és a lehető legkedvezőbb ár érdekében, amelyből szintén a bérlők, partnerek profitálnak. Már kiválasztásra kerültek a fő járműmárkák és típusok is. A 3,5 tonna össztömegű kategóriában nagy volt az érdeklődés a billenőplatós kistehergépkocsikra, a kisebb tételű építőanyagok kiszállításánál, ezért az idén is kiemelt figyelmet kapnak, de ugyanígy a kiszálláshoz, csapatmunkához elengedhetetlen duplafülkés- platós tehergépkocsik is. A zárt furgonoknál, a fő alkalmazást arányaiban átvette a kiscsomag- kiszállítás az e-kereskedelemhez kapcsolódóan, ami 2019-ben még tovább növekedhet. Az év közepére tartalékjárművekkel készül a VIA Bérautó Kft., ugyanis érkeznek az Euro 6.2-es emissziós előírásnak megfelelő motorral szerelt járművek.

Ilyenkor a kifutómodellekből már nincs, az új rendszerint még nincs piacon. Az új, nullkilométeres járművek forgalomba helyezését drasztikusan hátráltatja, hogy 3 hétre előre jelölnek ki vizsgaidőpontot, mint első magyarországi forgalomba helyezést, csak a kijelölt vizsgaállomások végezhetik, ezért egy helyre kerülnek a külföldről behozott, óriás mennyiségű, használt járművekkel. Mindent összegezve, ismét egész éves sikert könyvelhetett el a teljes VIA Bérautó Kft. gárdája!





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

(Még mindig) nem ismernek lehetetlent

Újabb izgalmas összeállítással jelentkezünk a Broshuis ügyfeleinek kiszállított speciális pótkocsikról. A kampeni tervezők ezek révén is igazolták, hogy aligha ismernek lehetetlent. Ezúttal is nagy szakértelemmel és tapasztalattal, mi több elegánsan abszolválták a legkülönlegesebb kihívásokat. A…

Még távolabbra, még dinamikusabban

Csomagkézbesítés? Mesteremberek munkaeszköze? Szervizautó? Netán mobil élelmiszerbolt, esetleg személyszállító transzferjármű? Mindegyik! A Mercedes-Benz eVito – a VIARENT flottájában is népszerű eSprinter közkedvelt „kis testvéreként” – tisztán elektromos hajtásrendszerével is sikerrel találta meg helyét a nagyvárosok…

Szelek szárnyán

Kicsivel nagyobb lett, maradhat? De még mennyire! Mintegy 24 centiméterrel megnyújtott orrkialakításával a Volvo FH Aero optimálisan használja ki az Európai Unió járműhosszúságra vonatkozó, új szabályzása adta lehetőségeket. A Volvo FH – a VIARENT flottájának…

Csak stílusosan!

Praktikusak, gazdaságosak és strapabírók – lehetnek azonban emellett karakteresek is? Mi az hogy! Stílusos különlegességekkel rukkoltak elő a VIARENT kínálatának népszerű tagja, a Citroën Jumpy tervezői: speciális újdonságuk a márka legendás H-modelljét idéző külsővel érkezik.…

MI itt, MI ott – MI mindenütt!

Aligha újdonság, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia (MI) szédületes tempóban tör mindenüvé utat magának. Különösen is sikeres a gépi tanulásként ismertté vált ága. Miért lenne ez másként a közúti áruszállítás brutális adatmennyiséget produkáló üzeme során?…