VIA Bérautó – Építőipar, háttérszolgáltatások, partnerkapcsolatok

Jól vette az év végi hajrát a VIA Bérautó Kft., kivételesen december 24-én is nyitva voltak délig, ügyeleti jelleggel. A karácsony előtti napokban a bérflotta 100 százalékos kihasználtsággal üzemelt, ilyenkor különösen fontos szerepük van a rövid távra bérelhető járműveknek. A 2018 végére a bérautó-állomány elérte az 1200 darabot, amelyből a maximum 3,5 tonnások közel 500 darabbal részesedtek. Igaz, a darabszám soha sem állandó, mert a régebbi járművek értékesítése és az újak forgalomba állítása folyamatos.

Közzétéve:

A 2019-es évre szintén 25–30 százalék közötti bővüléssel számolnak, az erősödő gazdaság és a növekvő fogyasztások által, ehhez és a versenyképesség, a minőségi szolgáltatások megőrzéséhez további fejlesztések szükségesek. Hiába a rohamos digitalizáció, a problémákat továbbra is embereknek kell megoldaniuk. Van egy arc, egy hang, közvetlen személyes kommunikáció – még ha nem is szemtől szembe, hanem a technika által –, viszont nincs semmitmondó, személytelen automatikus e-mail válasz! A növekvő partnerszám, újabb létszámbővítést kíván országos szinten, hiszen nem csak újabb bérlőket kell toborozni, hanem a meglévőkkel folyamatosan kapcsolatot tartani, bármilyen műszaki vagy pénzügyi kérdésben rendelkezésre állni, beleértve az esetleges garanciális problémákat, csereautó biztosítását, a javítások mielőbbi elvégzését stb.

Az utóbbiakhoz természetesen a szerviz is folyamatosan fejlődik, az alkatrész-beszállítói kört évről évre újra versenyeztetik, a magas minőség és a lehető legkedvezőbb ár érdekében, amelyből szintén a bérlők, partnerek profitálnak. Már kiválasztásra kerültek a fő járműmárkák és típusok is. A 3,5 tonna össztömegű kategóriában nagy volt az érdeklődés a billenőplatós kistehergépkocsikra, a kisebb tételű építőanyagok kiszállításánál, ezért az idén is kiemelt figyelmet kapnak, de ugyanígy a kiszálláshoz, csapatmunkához elengedhetetlen duplafülkés- platós tehergépkocsik is. A zárt furgonoknál, a fő alkalmazást arányaiban átvette a kiscsomag- kiszállítás az e-kereskedelemhez kapcsolódóan, ami 2019-ben még tovább növekedhet. Az év közepére tartalékjárművekkel készül a VIA Bérautó Kft., ugyanis érkeznek az Euro 6.2-es emissziós előírásnak megfelelő motorral szerelt járművek.

Ilyenkor a kifutómodellekből már nincs, az új rendszerint még nincs piacon. Az új, nullkilométeres járművek forgalomba helyezését drasztikusan hátráltatja, hogy 3 hétre előre jelölnek ki vizsgaidőpontot, mint első magyarországi forgalomba helyezést, csak a kijelölt vizsgaállomások végezhetik, ezért egy helyre kerülnek a külföldről behozott, óriás mennyiségű, használt járművekkel. Mindent összegezve, ismét egész éves sikert könyvelhetett el a teljes VIA Bérautó Kft. gárdája!





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…

Eskü’ gyári!

Úgy néz ki a Volkswagen Caddy Edition, mintha egy tuningműhelyből gördült volna ki, pedig ez csak a Volkswagen Haszonjárművek legújabb különleges kiadása. Az ízléses optikai tuning a kisáruszállító kivitelekhez is éppúgy elérhető, mint a családi…

Pillantás a jövőbe

Napjainkban a haszonjárműiparban három terület mozgatja leginkább a fenntartható jövőt célzó fejlesztéseket: a tisztán elektromos hajtás a károsanyag-kibocsátás csökkentéséért, az önvezetés a közlekedésbiztonság fokozása érdekében és a digitalizáció a hatékonyabb üzemeltetés támogatására. Ezek közül az…

Dobogós célkitűzések

Minden korábbinál gyorsabb ütemben változik a világ és vele együtt az igényeink is. Erre reagált kiemelkedő rugalmassággal a Delta-Truck Kft., amikor bevezette a Ford Trucks Rent szolgáltatást. Ennek részleteiről, valamint az új Ford F-Line típusról…

Korlátok nélkül

Jelentősen kibővítette tisztán elektromos hajtású teherautóinak kínálatát az MAN, amelyet az idei IFAT kommunális szakkiállításon mutatott be. Az eTGX és eTGS ezáltal már fülke-alvázként is sokféle tengelytávolsággal, fülkével, motorteljesítménnyel, akkumulátorcsomaggal, töltőcsatlakozó-elhelyezéssel és az adott alkalmazáshoz…

Belső égésű alternatívák

Más gyártókkal egyetértésben a Volvo Trucks is régóta azt vallja, hogy nem lehet egyetlen alternatív hajtási móddal földrajzi és felhasználási értelemben is minden téren kiváltani a mai dízelmotorokat. Ehelyett az összes életképes alternatívára szükség lesz,…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra