Dupla támadás

Tavasszal érkezik meg a márkakereskedésekbe a Renault Kangoo vadonatúj generációja. Ám a francia gyártó emellett egy új típust is bevet ugyanebben a méretkategóriában Express néven, így valóságos piaci offenzívára készül.

Közzétéve:

Közel negyed évszázaddal ezelőtt jelent meg a Renault Kangoo első nemzedéke. Azóta több mint négymillió példány talált gazdára a kompakt kishaszonjárműből, amely egyébként praktikus személyautóként éppúgy sikeres már a kezdetektől fogva, mint sokoldalú kisáruszállítóként. Sőt, jó néhány éve tisztán elektromos hajtású kivitelben is rendelkezésre áll.

Úttörő újítások

A Kangoo Van furgon egyedülálló újdonsága a piacon az Easy Side Access elnevezésű megoldás, amelynél teljesen elhagyták a B oszlopot, így az utasoldali ajtó és a tolóajtó kinyitásával feltáruló hatalmas nyíláson át rendkívül könnyen rakodható a kenguru tágas erszénye. A 3,3–3,9, illetve a hosszú karosszériaváltozat esetében 4,2–4,9 köbméteres raktér további lényeges újítása az Easy Inside Rack, amely valójában egy belső tetőcsomagtartó. Ezen helyezhetők el a viszonylag hosszú, de lapos rakományok, például csövek, lécek vagy deszkák, a jobb helykihasználás és a könnyebb rakodhatóság érdekében. A kor elvárásainak megfelelően több új vezetéstámogató és Easy Link néven egy új multimédiás rendszert is kínál a Kangoo.

Furgon bérlés

Segédhadtest

Már ebből a néhány részletből is kitűnik, hogy a Renault igen alaposan felkészítette a Kangoo új generációját a sikeres piaci hadjárathoz, ám a biztonság kedvéért egy segédhaderőt is mellé rendelt. A kedvezőbb ár-érték arányú megoldásokat előnyben részesítő magánvásárlók, illetve kishaszonjármű-üzemeltetők megcélzására ugyanis hadrendbe állítja a 3,3–3,7 köbméter rakterű Express típust. A fotók alapján ez egy idegenlégiós, hiszen a Dacia Dokker ikertestvérének látszik, és persze nem is lenne logikus még egy teljesen önálló típust kifejleszteni ebben a kategóriában. Online sudoku játék: sudoku.hu





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Szuperhatékony cirkáló

Megszületett a Freightliner legújabb tanulmányjárműve, a SuperTruck II. Ez a csőrös nyerges vontatóból és félpótkocsiból álló szerelvény számos műszaki újítás segítségével mutatja meg, hogy mekkora lehetőségek rejlenek még a fuvarozás hatékonyságának növelésében. A Freightliner célja…

Válaszok a kihívásokra

Napjainkban, illetve a közeljövőben olyan jelentős kihívásokkal kell szembenézniük a fuvarozóvállalatoknak, mint a szállítások szén-dioxid-semlegesítése, a logisztikai folyamatok digitalizálása és az egyre égetőbb járművezető-hiány. Többek között ezekre is igyekezett választ adni, illetve mutatni újdonságaival az…

Hozzáértő kezekben

Idén februártól már Szlovákiában is a Delta-Truck látja el a Kögel pótkocsigyártó importőri képviseletét. A márkával hazánkban már közel két évtizedes tapasztalattal rendelkező cégcsoport kibővített szervizhálózattal, jól felkészült értékesítői csapattal és a lehető legmagasabb színvonalú…

Irány Európa

Ígéretes startupnak tűnik az angol Tevva cég, amely középkategóriás akkumulátoros és üzemanyagcellás elektromos teherautók fejlesztésével, illetve gyártásával foglalkozik. Nemrég a 7,5 tonnás, akkumulátoros elektromos tehergépkocsija számos különféle teszt teljesítésével megszerezte az európai típusbizonyítványt. Így a…

Megérkezett a hidrogénhajtás előszele

Akár a magyarországi közösségi közlekedés újabb fontos mérföldköveként is tekinthetünk arra, hogy januárban három napig szállította az utasokat Pakson egy Toyota-Caetano H2.City Gold üzemanyagcellás városi autóbusz demonstrációs és tesztelési céllal. Ez pedig az eddigi legnagyobb…

Leszámolnak a kompromisszumokkal

Eltökélten halad a villamosítás útján a Volvo Trucks, amely már jelenleg is az elektromos teherautók legszélesebb választékát kínálja világszinten. Idén jelentősen kibővíti az FH Electric, FM Electric és FMX Electric fülke-alvázak specifikációs lehetőségeit, hogy az…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra