Dupla támadás

Tavasszal érkezik meg a márkakereskedésekbe a Renault Kangoo vadonatúj generációja. Ám a francia gyártó emellett egy új típust is bevet ugyanebben a méretkategóriában Express néven, így valóságos piaci offenzívára készül.

Közzétéve:

Közel negyed évszázaddal ezelőtt jelent meg a Renault Kangoo első nemzedéke. Azóta több mint négymillió példány talált gazdára a kompakt kishaszonjárműből, amely egyébként praktikus személyautóként éppúgy sikeres már a kezdetektől fogva, mint sokoldalú kisáruszállítóként. Sőt, jó néhány éve tisztán elektromos hajtású kivitelben is rendelkezésre áll.

Úttörő újítások

A Kangoo Van furgon egyedülálló újdonsága a piacon az Easy Side Access elnevezésű megoldás, amelynél teljesen elhagyták a B oszlopot, így az utasoldali ajtó és a tolóajtó kinyitásával feltáruló hatalmas nyíláson át rendkívül könnyen rakodható a kenguru tágas erszénye. A 3,3–3,9, illetve a hosszú karosszériaváltozat esetében 4,2–4,9 köbméteres raktér további lényeges újítása az Easy Inside Rack, amely valójában egy belső tetőcsomagtartó. Ezen helyezhetők el a viszonylag hosszú, de lapos rakományok, például csövek, lécek vagy deszkák, a jobb helykihasználás és a könnyebb rakodhatóság érdekében. A kor elvárásainak megfelelően több új vezetéstámogató és Easy Link néven egy új multimédiás rendszert is kínál a Kangoo.

Furgon bérlés

Segédhadtest

Már ebből a néhány részletből is kitűnik, hogy a Renault igen alaposan felkészítette a Kangoo új generációját a sikeres piaci hadjárathoz, ám a biztonság kedvéért egy segédhaderőt is mellé rendelt. A kedvezőbb ár-érték arányú megoldásokat előnyben részesítő magánvásárlók, illetve kishaszonjármű-üzemeltetők megcélzására ugyanis hadrendbe állítja a 3,3–3,7 köbméter rakterű Express típust. A fotók alapján ez egy idegenlégiós, hiszen a Dacia Dokker ikertestvérének látszik, és persze nem is lenne logikus még egy teljesen önálló típust kifejleszteni ebben a kategóriában. Online sudoku játék: sudoku.hu





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…

Eskü’ gyári!

Úgy néz ki a Volkswagen Caddy Edition, mintha egy tuningműhelyből gördült volna ki, pedig ez csak a Volkswagen Haszonjárművek legújabb különleges kiadása. Az ízléses optikai tuning a kisáruszállító kivitelekhez is éppúgy elérhető, mint a családi…

Pillantás a jövőbe

Napjainkban a haszonjárműiparban három terület mozgatja leginkább a fenntartható jövőt célzó fejlesztéseket: a tisztán elektromos hajtás a károsanyag-kibocsátás csökkentéséért, az önvezetés a közlekedésbiztonság fokozása érdekében és a digitalizáció a hatékonyabb üzemeltetés támogatására. Ezek közül az…

Dobogós célkitűzések

Minden korábbinál gyorsabb ütemben változik a világ és vele együtt az igényeink is. Erre reagált kiemelkedő rugalmassággal a Delta-Truck Kft., amikor bevezette a Ford Trucks Rent szolgáltatást. Ennek részleteiről, valamint az új Ford F-Line típusról…

Korlátok nélkül

Jelentősen kibővítette tisztán elektromos hajtású teherautóinak kínálatát az MAN, amelyet az idei IFAT kommunális szakkiállításon mutatott be. Az eTGX és eTGS ezáltal már fülke-alvázként is sokféle tengelytávolsággal, fülkével, motorteljesítménnyel, akkumulátorcsomaggal, töltőcsatlakozó-elhelyezéssel és az adott alkalmazáshoz…

Belső égésű alternatívák

Más gyártókkal egyetértésben a Volvo Trucks is régóta azt vallja, hogy nem lehet egyetlen alternatív hajtási móddal földrajzi és felhasználási értelemben is minden téren kiváltani a mai dízelmotorokat. Ehelyett az összes életképes alternatívára szükség lesz,…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra