Dupla támadás

Tavasszal érkezik meg a márkakereskedésekbe a Renault Kangoo vadonatúj generációja. Ám a francia gyártó emellett egy új típust is bevet ugyanebben a méretkategóriában Express néven, így valóságos piaci offenzívára készül.

Közzétéve:

Közel negyed évszázaddal ezelőtt jelent meg a Renault Kangoo első nemzedéke. Azóta több mint négymillió példány talált gazdára a kompakt kishaszonjárműből, amely egyébként praktikus személyautóként éppúgy sikeres már a kezdetektől fogva, mint sokoldalú kisáruszállítóként. Sőt, jó néhány éve tisztán elektromos hajtású kivitelben is rendelkezésre áll.

Úttörő újítások

A Kangoo Van furgon egyedülálló újdonsága a piacon az Easy Side Access elnevezésű megoldás, amelynél teljesen elhagyták a B oszlopot, így az utasoldali ajtó és a tolóajtó kinyitásával feltáruló hatalmas nyíláson át rendkívül könnyen rakodható a kenguru tágas erszénye. A 3,3–3,9, illetve a hosszú karosszériaváltozat esetében 4,2–4,9 köbméteres raktér további lényeges újítása az Easy Inside Rack, amely valójában egy belső tetőcsomagtartó. Ezen helyezhetők el a viszonylag hosszú, de lapos rakományok, például csövek, lécek vagy deszkák, a jobb helykihasználás és a könnyebb rakodhatóság érdekében. A kor elvárásainak megfelelően több új vezetéstámogató és Easy Link néven egy új multimédiás rendszert is kínál a Kangoo.

Furgon bérlés

Segédhadtest

Már ebből a néhány részletből is kitűnik, hogy a Renault igen alaposan felkészítette a Kangoo új generációját a sikeres piaci hadjárathoz, ám a biztonság kedvéért egy segédhaderőt is mellé rendelt. A kedvezőbb ár-érték arányú megoldásokat előnyben részesítő magánvásárlók, illetve kishaszonjármű-üzemeltetők megcélzására ugyanis hadrendbe állítja a 3,3–3,7 köbméter rakterű Express típust. A fotók alapján ez egy idegenlégiós, hiszen a Dacia Dokker ikertestvérének látszik, és persze nem is lenne logikus még egy teljesen önálló típust kifejleszteni ebben a kategóriában. Online sudoku játék: sudoku.hu





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Felfelé terjeszkedő villamosítás

Miután a Mercedes-Benz megkezdte a városi, illetve város környéki fuvarfeladatokra optimalizált eActros és eEconic sorozatgyártását, most már a távolsági és építőipari alkalmazásokra megfelelő elektromos nehéz-tehergépjárművek fejlesztésére összpontosít. A hannoveri IAA kiállításon bemutatta az eActros LongHaul…

Újszerű megközelítéssel

Tanulmányjárműként bármelyik gyártó jóformán bármit bemutathat, sokszor még működő kezelőelemekkel vagy hajtással sem rendelkeznek ezek a látványos koncepciók. A Volta Zero azonban hamarosan sorozatgyártásba kerül az MAN által nemrég értékesített steyri üzemben. Érdemes tehát odafigyelni…

Közúti óriásdrón

Több szempontból is különleges és jövőbe mutató tanulmányjármű a Hyundai Trailer Drone, ugyanis önvezető és üzemanyagcellás hajtású egyszerre. Ráadásul a vasúti kocsiktól ellesett felépítésének köszönhetően rendkívül jól manőverezhető is. Nem csoda, hogy elnyerte az igen…

Már apraja-nagyja elektromos

Elektromos hajtású teherautók áradatával vett részt a Daimler Truck idén szeptemberben a 2022-es hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon, kifejezve azt a célját, hogy hamarosan már csak helyileg nulla károsanyag-kibocsátású járművek szerepeljenek a kínálatában. A különféle alkalmazású és…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra