Dupla támadás

Tavasszal érkezik meg a márkakereskedésekbe a Renault Kangoo vadonatúj generációja. Ám a francia gyártó emellett egy új típust is bevet ugyanebben a méretkategóriában Express néven, így valóságos piaci offenzívára készül.

Közzétéve:

Közel negyed évszázaddal ezelőtt jelent meg a Renault Kangoo első nemzedéke. Azóta több mint négymillió példány talált gazdára a kompakt kishaszonjárműből, amely egyébként praktikus személyautóként éppúgy sikeres már a kezdetektől fogva, mint sokoldalú kisáruszállítóként. Sőt, jó néhány éve tisztán elektromos hajtású kivitelben is rendelkezésre áll.

Úttörő újítások

A Kangoo Van furgon egyedülálló újdonsága a piacon az Easy Side Access elnevezésű megoldás, amelynél teljesen elhagyták a B oszlopot, így az utasoldali ajtó és a tolóajtó kinyitásával feltáruló hatalmas nyíláson át rendkívül könnyen rakodható a kenguru tágas erszénye. A 3,3–3,9, illetve a hosszú karosszériaváltozat esetében 4,2–4,9 köbméteres raktér további lényeges újítása az Easy Inside Rack, amely valójában egy belső tetőcsomagtartó. Ezen helyezhetők el a viszonylag hosszú, de lapos rakományok, például csövek, lécek vagy deszkák, a jobb helykihasználás és a könnyebb rakodhatóság érdekében. A kor elvárásainak megfelelően több új vezetéstámogató és Easy Link néven egy új multimédiás rendszert is kínál a Kangoo.

Furgon bérlés

Segédhadtest

Már ebből a néhány részletből is kitűnik, hogy a Renault igen alaposan felkészítette a Kangoo új generációját a sikeres piaci hadjárathoz, ám a biztonság kedvéért egy segédhaderőt is mellé rendelt. A kedvezőbb ár-érték arányú megoldásokat előnyben részesítő magánvásárlók, illetve kishaszonjármű-üzemeltetők megcélzására ugyanis hadrendbe állítja a 3,3–3,7 köbméter rakterű Express típust. A fotók alapján ez egy idegenlégiós, hiszen a Dacia Dokker ikertestvérének látszik, és persze nem is lenne logikus még egy teljesen önálló típust kifejleszteni ebben a kategóriában. Online sudoku játék: sudoku.hu





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra