Magasabb szintű kapcsolat

Új hálózatba kapcsolhatósági rendszert vezetett be a DAF. Az XB, XD, XF, XG és XG+ tehergépjárművekhez mostantól szériában kínált PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszer még könnyebben és sokoldalúbban használható, mint az eddig alkalmazott DAF Connect, valamint nagyon könnyen összeköthető harmadik felek szoftvereivel is. Ezáltal még hatékonyabbá teheti a DAF teherautók üzemeltetését.

Közzétéve:

Egyre fontosabb szerepet játszanak a telematikai rendszerek a haszongépjárművek hatékony üzemeltetésében, ezért a gyártók nagy hangsúlyt fektetnek ezek folyamatos fejlesztésére is. Ennek jegyében a DAF mostantól minden új XB, XD, XF, XG és XG+ teherautóhoz tízéves időtartamra szériában kínálja a PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszert. A tíz év akkor is érvényes, ha a gépkocsi gazdát cserél, és ez idő alatt ingyen elérhető az összes szoftverfrissítés.

Számos új funkció

A PACCAR Connect teljes körű megoldásként magában foglalja a járműbe épített hardvert és szoftvert, opcionálisan a műszerfalról levehető táblagépet, valamint az online weboldalt, amely asztali és mobil eszközökről is hozzáférhető. Így a rendszer bárhol és bármikor elérhető valós idejű információkat nyújt az egyes járművek, illetve gépkocsivezetők és a teljes flotta teljesítményéről, a teherautók műszaki állapotáról, valamint a logisztikai folyamatokról. Ezenkívül e-mailben küldött jelentések ütemezése is beállítható, a járművezetők pedig a műszerfalon is megtekinthetik az egyes fuvarokról, illetve az üzemanyag-fogyasztásról készített kimutatásokat. A PACCAR Connect további nagy előnye, hogy az adatai könnyedén átültethetők harmadik felek meglévő logisztikai alkalmazásaiba, illetve vállalatirányítási rendszerekbe is.

Szintén hasznos funkció a geofencing, azaz virtuális földrajzi kerítés, amely értesítést küld az otthoni irodába, ha a jármű belépett egy meghatározott körzetbe, például a rakodóhelynél vagy a szerviznél, vagy elhagyta azt. Az extrafelszerelésként választható PACCAR Connect Tablet pedig megkönnyíti a gépkocsivezetők munkáját például azáltal, hogy az irányítók közvetlenül elküldhetik az új fuvarfeladatokhoz tartozó útvonalterveket a jármű gyári navigációs rendszerébe. Végül a már meglévő teherautók üzemeltetőinek jó hír, hogy a DAF Connect rendszert ingyenes szoftverfrissítéssel átválthatják az új és nagyobb tudású PACCAR Connectre.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Nagyratörő célokhoz

Talán mára senkinek nem kérdéses, hogy az Európai Unió által kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez a közlekedés villamosítása szükséges. Nem kis feladat ez, ám ezen az úton nemcsak az akkumulátor visz majd előre minket. Egy aprócska…

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási…

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…