Magasabb szintű kapcsolat

Új hálózatba kapcsolhatósági rendszert vezetett be a DAF. Az XB, XD, XF, XG és XG+ tehergépjárművekhez mostantól szériában kínált PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszer még könnyebben és sokoldalúbban használható, mint az eddig alkalmazott DAF Connect, valamint nagyon könnyen összeköthető harmadik felek szoftvereivel is. Ezáltal még hatékonyabbá teheti a DAF teherautók üzemeltetését.

Közzétéve:

Egyre fontosabb szerepet játszanak a telematikai rendszerek a haszongépjárművek hatékony üzemeltetésében, ezért a gyártók nagy hangsúlyt fektetnek ezek folyamatos fejlesztésére is. Ennek jegyében a DAF mostantól minden új XB, XD, XF, XG és XG+ teherautóhoz tízéves időtartamra szériában kínálja a PACCAR Connect online flottamenedzsment-rendszert. A tíz év akkor is érvényes, ha a gépkocsi gazdát cserél, és ez idő alatt ingyen elérhető az összes szoftverfrissítés.

Számos új funkció

A PACCAR Connect teljes körű megoldásként magában foglalja a járműbe épített hardvert és szoftvert, opcionálisan a műszerfalról levehető táblagépet, valamint az online weboldalt, amely asztali és mobil eszközökről is hozzáférhető. Így a rendszer bárhol és bármikor elérhető valós idejű információkat nyújt az egyes járművek, illetve gépkocsivezetők és a teljes flotta teljesítményéről, a teherautók műszaki állapotáról, valamint a logisztikai folyamatokról. Ezenkívül e-mailben küldött jelentések ütemezése is beállítható, a járművezetők pedig a műszerfalon is megtekinthetik az egyes fuvarokról, illetve az üzemanyag-fogyasztásról készített kimutatásokat. A PACCAR Connect további nagy előnye, hogy az adatai könnyedén átültethetők harmadik felek meglévő logisztikai alkalmazásaiba, illetve vállalatirányítási rendszerekbe is.

Szintén hasznos funkció a geofencing, azaz virtuális földrajzi kerítés, amely értesítést küld az otthoni irodába, ha a jármű belépett egy meghatározott körzetbe, például a rakodóhelynél vagy a szerviznél, vagy elhagyta azt. Az extrafelszerelésként választható PACCAR Connect Tablet pedig megkönnyíti a gépkocsivezetők munkáját például azáltal, hogy az irányítók közvetlenül elküldhetik az új fuvarfeladatokhoz tartozó útvonalterveket a jármű gyári navigációs rendszerébe. Végül a már meglévő teherautók üzemeltetőinek jó hír, hogy a DAF Connect rendszert ingyenes szoftverfrissítéssel átválthatják az új és nagyobb tudású PACCAR Connectre.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

(Még mindig) nem ismernek lehetetlent

Újabb izgalmas összeállítással jelentkezünk a Broshuis ügyfeleinek kiszállított speciális pótkocsikról. A kampeni tervezők ezek révén is igazolták, hogy aligha ismernek lehetetlent. Ezúttal is nagy szakértelemmel és tapasztalattal, mi több elegánsan abszolválták a legkülönlegesebb kihívásokat. A…

Még távolabbra, még dinamikusabban

Csomagkézbesítés? Mesteremberek munkaeszköze? Szervizautó? Netán mobil élelmiszerbolt, esetleg személyszállító transzferjármű? Mindegyik! A Mercedes-Benz eVito – a VIARENT flottájában is népszerű eSprinter közkedvelt „kis testvéreként” – tisztán elektromos hajtásrendszerével is sikerrel találta meg helyét a nagyvárosok…

Szelek szárnyán

Kicsivel nagyobb lett, maradhat? De még mennyire! Mintegy 24 centiméterrel megnyújtott orrkialakításával a Volvo FH Aero optimálisan használja ki az Európai Unió járműhosszúságra vonatkozó, új szabályzása adta lehetőségeket. A Volvo FH – a VIARENT flottájának…

Csak stílusosan!

Praktikusak, gazdaságosak és strapabírók – lehetnek azonban emellett karakteresek is? Mi az hogy! Stílusos különlegességekkel rukkoltak elő a VIARENT kínálatának népszerű tagja, a Citroën Jumpy tervezői: speciális újdonságuk a márka legendás H-modelljét idéző külsővel érkezik.…

MI itt, MI ott – MI mindenütt!

Aligha újdonság, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia (MI) szédületes tempóban tör mindenüvé utat magának. Különösen is sikeres a gépi tanulásként ismertté vált ága. Miért lenne ez másként a közúti áruszállítás brutális adatmennyiséget produkáló üzeme során?…