Több mint ezer bérhaszonjármű a VIA Bérautó flottájában

Folyamatos bővülés eredményeként a piacon több mint húsz éve tevékenykedő VIA Bérautó Kft. flottájában az aktív, forgalomban lévő haszonjárművek száma 2018-ban átlépte a bűvös ezret. A három telephelyen, azaz Szigetszentmiklóson, Budapesten és Pozsonyban elérhető eszközök között kishaszongépjárművek, középkategóriás tehergépjárművek, nyerges vontatók és félpótkocsik egyaránt szerepelnek.

Közzétéve:

Nyugat-Európában több évtizedes hagyománya van a haszonjárműbérlésnek, azonban hazánkban csak az utóbbi években kezdett látványosabban nőni a bérhaszonjárművek részaránya a piacon. Ehhez képest a Delta-Truck cégcsoport viszonylag korán, már 1994-ben útjára indította a VIA Bérautó Kft.-t, ráadásul már a kezdetektől fogva a kishaszongépjárművektől a középkategóriás tehergépjárműveken át a nyerges vontatókig és félpótkocsikig teljes körű palettával.

Kishaszongépjárművek és középkategóriás tehergépjárművek

Jelenleg mintegy háromszáz 3,5 tonnás zárt furgon, ötven 3,5 tonnás felépítményezett kishaszongépjármű és ötven 3,5-18 tonnás felépítményezett tehergépjármű szerepel a VIA Bérautó flottájában. A kishaszongépjárművek a legtöbb hazánkban népszerű márkát képviselik, így Citroën, Fiat, Ford, Mercedes-Benz és Renault gépkocsik is az ügyfelek rendelkezésére állnak, sőt, már a hazai piac legújabb típusa, az MAN TGE is megjelent a kínálatban. A 3,5-18 tonnás tehergépjárművek DAF, MAN és Mercedes-Benz gyártmányúak. Jól mutatja a flotta bővülési ütemét, hogy tavaly 170 új, 3,5 tonnás modellt állított forgalomba a VIA Bérautó, idén pedig ennél is nagyobb darabszám várható. A középkategóriában 2017-ben mintegy húsz ponyvás, dobozos, illetve hűtős új eszköz került a flottába, ami idén a jelenlegi állás alapján várhatóan megduplázódik. Sőt, a 12 tonnás kategóriában jelenleg is folyó akció áraival még gyorsulhat is a bővülés üteme.

Nagyhaszonjárművek

A járműpark fennmaradó részét nagyhaszonjárművek alkotják, mégpedig körülbelül 350-400 nyerges vontató és 200-250 félpótkocsi. A vontatók DAF, MAN, Mercedes-Benz és Volvo emblémát viselnek, míg a félpótkocsik a Delta-Truck által forgalmazott márkákat képviselik, vagyis Benalu, Broshuis, Kögel, Lamberet és Mega gyártmányúak. Ponyvás, hűtős, billenős, mega kivitelű ponyvás, konténerszállító és mozgópadlós önkihordó félpótkocsik egyaránt szerepelnek a kínálatban, míg a VIA Bérautó egyre inkább igyekszik a speciálisabb igényeket is kielégíteni, például többszintes hűtődobozos vagy üzemanyag-szállító félpótkocsikkal. Az idei évben már 170 nyerges vontatót és 120 félpótkocsit rendelt a cég, ezek egy része cserét, egy része pedig bővítést szolgált.

Így a VIA Bérautó Kft. flottája továbbra is folyamatosan fejlődik, a haszonjárművek darabszámát, illetve változatosságát illetően egyaránt.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…

Eskü’ gyári!

Úgy néz ki a Volkswagen Caddy Edition, mintha egy tuningműhelyből gördült volna ki, pedig ez csak a Volkswagen Haszonjárművek legújabb különleges kiadása. Az ízléses optikai tuning a kisáruszállító kivitelekhez is éppúgy elérhető, mint a családi…

Pillantás a jövőbe

Napjainkban a haszonjárműiparban három terület mozgatja leginkább a fenntartható jövőt célzó fejlesztéseket: a tisztán elektromos hajtás a károsanyag-kibocsátás csökkentéséért, az önvezetés a közlekedésbiztonság fokozása érdekében és a digitalizáció a hatékonyabb üzemeltetés támogatására. Ezek közül az…

Dobogós célkitűzések

Minden korábbinál gyorsabb ütemben változik a világ és vele együtt az igényeink is. Erre reagált kiemelkedő rugalmassággal a Delta-Truck Kft., amikor bevezette a Ford Trucks Rent szolgáltatást. Ennek részleteiről, valamint az új Ford F-Line típusról…

Korlátok nélkül

Jelentősen kibővítette tisztán elektromos hajtású teherautóinak kínálatát az MAN, amelyet az idei IFAT kommunális szakkiállításon mutatott be. Az eTGX és eTGS ezáltal már fülke-alvázként is sokféle tengelytávolsággal, fülkével, motorteljesítménnyel, akkumulátorcsomaggal, töltőcsatlakozó-elhelyezéssel és az adott alkalmazáshoz…

Belső égésű alternatívák

Más gyártókkal egyetértésben a Volvo Trucks is régóta azt vallja, hogy nem lehet egyetlen alternatív hajtási móddal földrajzi és felhasználási értelemben is minden téren kiváltani a mai dízelmotorokat. Ehelyett az összes életképes alternatívára szükség lesz,…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra