Új generáció, új szemlélet

Látványosan megújult az amerikai International HX építőipari típus, ám jóval több áll a háttérben egy időszerű generációváltásnál. Ez a jármű ugyanis már a Navistar 4.0 vállalati stratégia első megtestesülése, amely minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálására.

Közzétéve:

Európában már régen felismerték a tehergépkocsi-gyártók, hogy az egyre szorosabb piaci versenyben nem elég kiváló minőségű járműveket kínálni, hanem moduláris, az egyedi igényeket is rugalmasan kielégítő termékprogrammal, illetve mindenre kiterjedő, színvonalas szolgáltatásokkal kell helytállni. Pontosan ennek jegyében vezette be az International a Navistar 4.0 elnevezésű stratégiát, amelynek első kézzel fogható eredménye a tavaly év végén piacra került új HX típus.

Nagyobb biztonság és kényelem

A klasszikus csőrös kialakításról és a külső elemek fémes csillogásáról nem mondtak le a tervezők, azonban LED-es helyzetjelzőket és nagymértékben törésálló, illetve minden eddiginél jobb kilátást biztosító motortérfedelet vezettek be. Nagyszilárdságú acél használatával pedig a saját tömeg növelése nélkül tudták megerősíteni a fülke szerkezetét. A fülke kényelmét is tovább fokozták a tágasabb belsőtérrel, a nagyobb ablakokkal, a hatékonyabb fűtéssel, illetve légkondicionálással és olyan új extrafelszerelések bevezetésével, mint a fűthető és szellőztethető ülések.

Kisteherautó bérlés

Széles körű választék

A HX620 modell alapesetben az International A26 dízelmotor 500 lóerős változatával készül, amely kis saját tömegével nagy hasznos teherbírást biztosít, ami az építőiparban sokszor kulcsfontosságú szempont. Ha viszont valakinek a teljesítmény az elsődleges, akkor kérheti a 605 lóerős Cummins X15 erőforrást is. Jól tükrözi a kínálat sokszínűségét, hogy a típushoz kézi, automatizált és automatikus sebességváltó is elérhető. A kor elvárásainak megfelelően a hálózatba kapcsolhatósági szolgáltatások választéka is szinte minden igényt kielégít a távdiagnosztikától a flottamenedzsmentig, hozzájárulva az üzemeltetés hatékonyságának fokozásához. Minden arra utal tehát, hogy az új generációs International HX első fecskeként sikeresen ülteti át a gyakorlatba a Navistar 4.0 stratégia szemléletét.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Felfelé terjeszkedő villamosítás

Miután a Mercedes-Benz megkezdte a városi, illetve város környéki fuvarfeladatokra optimalizált eActros és eEconic sorozatgyártását, most már a távolsági és építőipari alkalmazásokra megfelelő elektromos nehéz-tehergépjárművek fejlesztésére összpontosít. A hannoveri IAA kiállításon bemutatta az eActros LongHaul…

Újszerű megközelítéssel

Tanulmányjárműként bármelyik gyártó jóformán bármit bemutathat, sokszor még működő kezelőelemekkel vagy hajtással sem rendelkeznek ezek a látványos koncepciók. A Volta Zero azonban hamarosan sorozatgyártásba kerül az MAN által nemrég értékesített steyri üzemben. Érdemes tehát odafigyelni…

Közúti óriásdrón

Több szempontból is különleges és jövőbe mutató tanulmányjármű a Hyundai Trailer Drone, ugyanis önvezető és üzemanyagcellás hajtású egyszerre. Ráadásul a vasúti kocsiktól ellesett felépítésének köszönhetően rendkívül jól manőverezhető is. Nem csoda, hogy elnyerte az igen…

Már apraja-nagyja elektromos

Elektromos hajtású teherautók áradatával vett részt a Daimler Truck idén szeptemberben a 2022-es hannoveri IAA haszonjármű-kiállításon, kifejezve azt a célját, hogy hamarosan már csak helyileg nulla károsanyag-kibocsátású járművek szerepeljenek a kínálatában. A különféle alkalmazású és…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra