Új generáció, új szemlélet

Látványosan megújult az amerikai International HX építőipari típus, ám jóval több áll a háttérben egy időszerű generációváltásnál. Ez a jármű ugyanis már a Navistar 4.0 vállalati stratégia első megtestesülése, amely minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálására.

Közzétéve:

Európában már régen felismerték a tehergépkocsi-gyártók, hogy az egyre szorosabb piaci versenyben nem elég kiváló minőségű járműveket kínálni, hanem moduláris, az egyedi igényeket is rugalmasan kielégítő termékprogrammal, illetve mindenre kiterjedő, színvonalas szolgáltatásokkal kell helytállni. Pontosan ennek jegyében vezette be az International a Navistar 4.0 elnevezésű stratégiát, amelynek első kézzel fogható eredménye a tavaly év végén piacra került új HX típus.

Nagyobb biztonság és kényelem

A klasszikus csőrös kialakításról és a külső elemek fémes csillogásáról nem mondtak le a tervezők, azonban LED-es helyzetjelzőket és nagymértékben törésálló, illetve minden eddiginél jobb kilátást biztosító motortérfedelet vezettek be. Nagyszilárdságú acél használatával pedig a saját tömeg növelése nélkül tudták megerősíteni a fülke szerkezetét. A fülke kényelmét is tovább fokozták a tágasabb belsőtérrel, a nagyobb ablakokkal, a hatékonyabb fűtéssel, illetve légkondicionálással és olyan új extrafelszerelések bevezetésével, mint a fűthető és szellőztethető ülések.

Kisteherautó bérlés

Széles körű választék

A HX620 modell alapesetben az International A26 dízelmotor 500 lóerős változatával készül, amely kis saját tömegével nagy hasznos teherbírást biztosít, ami az építőiparban sokszor kulcsfontosságú szempont. Ha viszont valakinek a teljesítmény az elsődleges, akkor kérheti a 605 lóerős Cummins X15 erőforrást is. Jól tükrözi a kínálat sokszínűségét, hogy a típushoz kézi, automatizált és automatikus sebességváltó is elérhető. A kor elvárásainak megfelelően a hálózatba kapcsolhatósági szolgáltatások választéka is szinte minden igényt kielégít a távdiagnosztikától a flottamenedzsmentig, hozzájárulva az üzemeltetés hatékonyságának fokozásához. Minden arra utal tehát, hogy az új generációs International HX első fecskeként sikeresen ülteti át a gyakorlatba a Navistar 4.0 stratégia szemléletét.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A hatékonyság bajnokai

Megjelenésük óta több neves szakmai díjat elnyertek, illetve számos összehasonlító teszten győzelmet arattak kiváló üzemanyag-fogyasztásukkal az új generációs DAF tehergépkocsik. Ezek tapasztalataiból merítve az eindhoveni gyártó bevezette az Efficiency Champion felszereltségi csomagot, amellyel az új…

A digitalizálás erejével

Több ponton is jelentősen megújul idén a Volkswagen Crafter, hogy lépést tartson a korral, illetve megfeleljen a nyáron életbe lépő új biztonsági előírásoknak. Ennek keretében teljesen új műszerfalat, digitális műszerpanelt, korszerű információs és szórakoztatórendszert, valamint…

Visszatért legendák

Két közel negyvenéves Mercedes-Benz NG 2636 6×6 teherautó is sikeresen teljesítette idén a világ legkeményebb terepversenyeként ismert Dakar-ralit a veterán járműveknek kiírt Dakar Classic Rally kategóriában. Mindkét csillagos tehergépkocsi annak idején dakaros szervizautóként kezdte pályafutását,…

Kettő az egyben

Újabb taggal bővül a Ford Pro villamosított kishaszonjárműveinek kínálata, ugyanis leleplezték a harmadik generációs Transit Connect kompakt kisáruszállító külső forrásról tölthető hibrid változatát is. A modell az akár 110 kilométeres elektromos hatótávolság és az egyenáramú,…

Kamerák a tükrök ellen

Egyre több teherautó-gyártó kínálatában jelenik meg a tükröket helyettesítő kamerás rendszer, amely igen vegyes véleményeket és érzéseket vált ki a járművezetőkből. Aki még nem próbálta, általában elutasítja vagy legalábbis idegenkedik tőle. Aki már használja és…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra