Zöldülő kínálat

Lépést tartva napjaink trendjeivel és elvárásaival már tisztán elektromos hajtású kishaszonjárművek is bérelhetők a Via Bérautó Kft. (VIARENT) flottájából. Ezek a fenntartható fuvarozást elősegítő kisáruszállítók ugyanolyan teljes körű, prémiumszínvonalú szolgáltatásokkal vehetők igénybe a piacon több évtizedes tapasztalattal rendelkező és élenjáró szereplőnek számító cégtől, mint a dízelmotorral hajtott kishaszonjárművek.

Közzétéve:

Első fecskeként egy Nissan e-NV200 jelenik meg a Via Bérautó Kft. (VIARENT) járműparkjában, amelyet egy magyarországi csomagkiszállító vállalat kezdeményezésére üzemeltet majd annak egyik alvállalkozója valamelyik vidéki városunkban. Ez az alkalmazási terület ideális az elektromos kishaszonjárművek számára, hiszen a városi környezetben helyileg nulla károsanyag-kibocsátással és rendkívül csendesen közlekedhetnek, nem kell naponta akkora távolságot bejárniuk, amekkora már próbára tenné a hatótávolságukat, éjszaka elegendő idő áll rendelkezésre a feltöltésükhöz és a folyamatosan városi forgalomban közlekedést hosszú távon is jól viselik, szemben a mai dízelmotorokkal. Nem is beszélve arról, hogy a gépkocsivezetőknek is sokkal kényelmesebb munkakörülményeket teremt egy csendes, szinte rezgésmentes, egyenletesen, fokozatváltások nélkül, dinamikusan gyorsuló, két pedállal vezethető és igen egyszerűen kezelhető jármű.

Két típus legjavát egyesíti

A 2014-ben bevezetett Nissan e-NV200 pedig az elektromos kishaszonjárművek piacának a mai napig meghatározó típusa. Egyrészt már maga az alapjármű, az NV200 is egy sikeres, számos szakmai díjjal kitüntetett konstrukció a kompakt külső méreteihez képest nagy térfogatú rakterével és nagy hasznos teherbírásával. Ebbe az ügyes járműbe pedig az elektromos személyautók úttörője és világszintű piacvezetője, a Nissan Leaf elismert hajtáslánca került.

Még nagyobb hatótávolsággal

Ráadásul a Nissan e-NV200 közel két évvel ezelőtt jelentős műszaki frissítésen esett át, így már negyven kilowattóra az akkumulátorcsomagjának kapacitása. Ezzel a valós üzemeltetési körülményekhez közelebb álló új, WLTP szerinti mérések alapján vegyes ciklusban kétszáz, míg városi forgalomban háromszáz kilométer is lehet a hatótávolsága. Tehát hatvan százalékkal bővült a típus hatótávja az előző generációs hajtáslánchoz képest. Sőt, az e-NV200 arra is alkalmas, hogy használója a jármű akkumulátoráról működtesse elektromos berendezéseit, munkaeszközeit vagy akár elektromos áramot tápláljon vissza a hálózatba megfelelő anyagi ellentételezésért, hogy segítsen annak terhelési ingadozásait kiegyensúlyozni.

 

Praktikusan korszerű

Az akkumulátorcsomag persze továbbra is teljes mértékben a padló alatt helyezkedik el, így nem csökkenti a kompakt furgonok kategóriájában nagynak számító, 4,2 köbméteres raktér méretét és használhatóságát. Az e-NV200 akár két Euro-raklapot is szállíthat a csupán 52 centiméter padlómagasságú, két oldalsó tolóajtóval ellátott rakterében, hasznos teherbírása pedig 705 kilogramm. A jármű felszereltsége is a korszerűségét tükrözi, hiszen tolatássegítő kamerát, Bluetooth-kapcsolatot, intelligens kulcsot és navigációs rendszert is kínál. Míg a NissanConnect EV alkalmazás segít a járművezetőknek a lehető legjobban kihasználniuk járművük hatótávolságát azáltal, hogy optimálisan szervezhetik meg a munkanapjukat és az útvonalukat. Továbbá távolról is ellenőrizhetik az akkumulátor töltöttségi szintjét, elindíthatják a töltést vagy beállíthatják a jármű légkondicionálóját. Ezenkívül a Nissan elektromos kishaszonjárműve e-NV200 Evalia néven hétüléses személyszállítóként is rendelkezésre áll, így személyfuvarozó vállalkozásoknak is ideális választás lehet városi és város környéki feladatok ellátására.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Szuperhatékony cirkáló

Megszületett a Freightliner legújabb tanulmányjárműve, a SuperTruck II. Ez a csőrös nyerges vontatóból és félpótkocsiból álló szerelvény számos műszaki újítás segítségével mutatja meg, hogy mekkora lehetőségek rejlenek még a fuvarozás hatékonyságának növelésében. A Freightliner célja…

Válaszok a kihívásokra

Napjainkban, illetve a közeljövőben olyan jelentős kihívásokkal kell szembenézniük a fuvarozóvállalatoknak, mint a szállítások szén-dioxid-semlegesítése, a logisztikai folyamatok digitalizálása és az egyre égetőbb járművezető-hiány. Többek között ezekre is igyekezett választ adni, illetve mutatni újdonságaival az…

Hozzáértő kezekben

Idén februártól már Szlovákiában is a Delta-Truck látja el a Kögel pótkocsigyártó importőri képviseletét. A márkával hazánkban már közel két évtizedes tapasztalattal rendelkező cégcsoport kibővített szervizhálózattal, jól felkészült értékesítői csapattal és a lehető legmagasabb színvonalú…

Irány Európa

Ígéretes startupnak tűnik az angol Tevva cég, amely középkategóriás akkumulátoros és üzemanyagcellás elektromos teherautók fejlesztésével, illetve gyártásával foglalkozik. Nemrég a 7,5 tonnás, akkumulátoros elektromos tehergépkocsija számos különféle teszt teljesítésével megszerezte az európai típusbizonyítványt. Így a…

Megérkezett a hidrogénhajtás előszele

Akár a magyarországi közösségi közlekedés újabb fontos mérföldköveként is tekinthetünk arra, hogy januárban három napig szállította az utasokat Pakson egy Toyota-Caetano H2.City Gold üzemanyagcellás városi autóbusz demonstrációs és tesztelési céllal. Ez pedig az eddigi legnagyobb…

Leszámolnak a kompromisszumokkal

Eltökélten halad a villamosítás útján a Volvo Trucks, amely már jelenleg is az elektromos teherautók legszélesebb választékát kínálja világszinten. Idén jelentősen kibővíti az FH Electric, FM Electric és FMX Electric fülke-alvázak specifikációs lehetőségeit, hogy az…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra