Zöldülő kínálat

Lépést tartva napjaink trendjeivel és elvárásaival már tisztán elektromos hajtású kishaszonjárművek is bérelhetők a Via Bérautó Kft. (VIARENT) flottájából. Ezek a fenntartható fuvarozást elősegítő kisáruszállítók ugyanolyan teljes körű, prémiumszínvonalú szolgáltatásokkal vehetők igénybe a piacon több évtizedes tapasztalattal rendelkező és élenjáró szereplőnek számító cégtől, mint a dízelmotorral hajtott kishaszonjárművek.

Közzétéve:

Első fecskeként egy Nissan e-NV200 jelenik meg a Via Bérautó Kft. (VIARENT) járműparkjában, amelyet egy magyarországi csomagkiszállító vállalat kezdeményezésére üzemeltet majd annak egyik alvállalkozója valamelyik vidéki városunkban. Ez az alkalmazási terület ideális az elektromos kishaszonjárművek számára, hiszen a városi környezetben helyileg nulla károsanyag-kibocsátással és rendkívül csendesen közlekedhetnek, nem kell naponta akkora távolságot bejárniuk, amekkora már próbára tenné a hatótávolságukat, éjszaka elegendő idő áll rendelkezésre a feltöltésükhöz és a folyamatosan városi forgalomban közlekedést hosszú távon is jól viselik, szemben a mai dízelmotorokkal. Nem is beszélve arról, hogy a gépkocsivezetőknek is sokkal kényelmesebb munkakörülményeket teremt egy csendes, szinte rezgésmentes, egyenletesen, fokozatváltások nélkül, dinamikusan gyorsuló, két pedállal vezethető és igen egyszerűen kezelhető jármű.

Két típus legjavát egyesíti

A 2014-ben bevezetett Nissan e-NV200 pedig az elektromos kishaszonjárművek piacának a mai napig meghatározó típusa. Egyrészt már maga az alapjármű, az NV200 is egy sikeres, számos szakmai díjjal kitüntetett konstrukció a kompakt külső méreteihez képest nagy térfogatú rakterével és nagy hasznos teherbírásával. Ebbe az ügyes járműbe pedig az elektromos személyautók úttörője és világszintű piacvezetője, a Nissan Leaf elismert hajtáslánca került.

Még nagyobb hatótávolsággal

Ráadásul a Nissan e-NV200 közel két évvel ezelőtt jelentős műszaki frissítésen esett át, így már negyven kilowattóra az akkumulátorcsomagjának kapacitása. Ezzel a valós üzemeltetési körülményekhez közelebb álló új, WLTP szerinti mérések alapján vegyes ciklusban kétszáz, míg városi forgalomban háromszáz kilométer is lehet a hatótávolsága. Tehát hatvan százalékkal bővült a típus hatótávja az előző generációs hajtáslánchoz képest. Sőt, az e-NV200 arra is alkalmas, hogy használója a jármű akkumulátoráról működtesse elektromos berendezéseit, munkaeszközeit vagy akár elektromos áramot tápláljon vissza a hálózatba megfelelő anyagi ellentételezésért, hogy segítsen annak terhelési ingadozásait kiegyensúlyozni.

 

Praktikusan korszerű

Az akkumulátorcsomag persze továbbra is teljes mértékben a padló alatt helyezkedik el, így nem csökkenti a kompakt furgonok kategóriájában nagynak számító, 4,2 köbméteres raktér méretét és használhatóságát. Az e-NV200 akár két Euro-raklapot is szállíthat a csupán 52 centiméter padlómagasságú, két oldalsó tolóajtóval ellátott rakterében, hasznos teherbírása pedig 705 kilogramm. A jármű felszereltsége is a korszerűségét tükrözi, hiszen tolatássegítő kamerát, Bluetooth-kapcsolatot, intelligens kulcsot és navigációs rendszert is kínál. Míg a NissanConnect EV alkalmazás segít a járművezetőknek a lehető legjobban kihasználniuk járművük hatótávolságát azáltal, hogy optimálisan szervezhetik meg a munkanapjukat és az útvonalukat. Továbbá távolról is ellenőrizhetik az akkumulátor töltöttségi szintjét, elindíthatják a töltést vagy beállíthatják a jármű légkondicionálóját. Ezenkívül a Nissan elektromos kishaszonjárműve e-NV200 Evalia néven hétüléses személyszállítóként is rendelkezésre áll, így személyfuvarozó vállalkozásoknak is ideális választás lehet városi és város környéki feladatok ellátására.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra