Extrém vidékek szerelmeseinek

Nem véletlenül indult el éppen Valentin napján az Isuzu D-Max AT35 modell értékesítése az Egyesült Királyságban. Az ottani importőr ugyanis biztos benne, hogy a terepezés rajongói első pillantásra szerelembe esnek ezzel a szélsőséges körülményekre is profin felkészített pickuppal.

Közzétéve:

Hosszú évek nagy tapasztalatával büszkélkedhet az Arctic Trucks cég az összkerékhajtású járművek speciális átépítése terén akár kedvtelési célú, akár professzionális felhasználásokra. Ezekkel az eszközökkel tulajdonosaik, illetve üzemeltetőik biztonságosan, hatékonyan és sikeresen hódíthatják meg a legkietlenebb vidékeket is. Ezért az Isuzu egyesült királyságbeli importőre ezzel a társasággal lépett együttműködésre az új D-Max pickup különösen nehéz terepviszonyok leküzdésére felkészített AT35 változatának megalkotásához.

Kívül-belül hozzátettek

A végeredmény igencsak figyelemreméltó. Az Isuzu D-Max AT35 terepjáró képességét megerősített alvázzal, Bilstein felfüggesztésekkel és 35 col külső átmérőjű terepabroncsokkal tették alkalmassá akár szélsőséges sarkvidéki expedíciók végrehajtására is. Ugyanakkor az utasok kényelmére is nagy hangsúlyt fektettek. A bőrkárpitozású belsőtérben több helyen is megjelenik az Arctic Trucks márkanév, ezenkívül esőérzékelős ablaktörlő, kilenccolos képátlójú érintőképernyő, HDMI-csatlakozó, kétzónás légkondicionáló, nyolc hangszóró és mélynyomó is szerepel a kínálatban. A különleges modell biztonságát pedig táblafelismerés, sávelhagyásra és frontális ütközésre figyelmeztetés, automatikus vészfékrendszer, valamint tolatássegítő kamera fokozza. Ráadásul a D-Max AT35 a számos módosítással együtt is éppúgy öt évig, illetve 125 ezer mérföldig, azaz 200 ezer kilométerig érvényes garanciával kerül a kereskedésekbe, mint a kiindulási alapját adó pickup. Mindezek tükrében az Isuzu importőre, illetve az Arctic Trucks is igen élénk piaci keresletre számít új afrodiziákumuk kapcsán.

 





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A digitalizálás erejével

Több ponton is jelentősen megújul idén a Volkswagen Crafter, hogy lépést tartson a korral, illetve megfeleljen a nyáron életbe lépő új biztonsági előírásoknak. Ennek keretében teljesen új műszerfalat, digitális műszerpanelt, korszerű információs és szórakoztatórendszert, valamint…

Visszatért legendák

Két közel negyvenéves Mercedes-Benz NG 2636 6×6 teherautó is sikeresen teljesítette idén a világ legkeményebb terepversenyeként ismert Dakar-ralit a veterán járműveknek kiírt Dakar Classic Rally kategóriában. Mindkét csillagos tehergépkocsi annak idején dakaros szervizautóként kezdte pályafutását,…

Kettő az egyben

Újabb taggal bővül a Ford Pro villamosított kishaszonjárműveinek kínálata, ugyanis leleplezték a harmadik generációs Transit Connect kompakt kisáruszállító külső forrásról tölthető hibrid változatát is. A modell az akár 110 kilométeres elektromos hatótávolság és az egyenáramú,…

Kamerák a tükrök ellen

Egyre több teherautó-gyártó kínálatában jelenik meg a tükröket helyettesítő kamerás rendszer, amely igen vegyes véleményeket és érzéseket vált ki a járművezetőkből. Aki még nem próbálta, általában elutasítja vagy legalábbis idegenkedik tőle. Aki már használja és…

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra