Lamberet újdonságok a lyoni Solutrans 2017 kiállításon

Költséghatékony megoldások a Delta-Truck Kft kínálatában.

Közzétéve:

Bár idehaza még a félpótkocsijaik a meghatározók és közismertebbek, az elmúlt években sorra jelentek meg a különböző méretű, jellemzően a belvárosi áruterítést szolgáló hűtős felépítményeik. Az 1000 négyzetméteres standon nem kevesebb, mint 23 gyártmány sorakozott, köztük 11 újdonság – teljesen új, illetve továbbfejlesztett modell – voltak. A Lamberet azonban már a jövő igényeire készül, mint például a „zéró emissziós kiszállítás”, „az utolsó kilométerek” és az „okos és biztonságos” megoldások, a rendszerbe kapcsolt járművek. Ezen hosszú távú fejlesztési stratégiáknak köszönhetően 2010 óta a Lamberet megduplázta piaci részesedését.

[content_frame]A közeljövő megoldásai 

Igaz, az olyan úttörő és forradalmi újításokra még várni kell az ügyfeleknek, mint például a Frigovan H2, azaz zéró emissziós, üzemanyagcellás, áruterítő kishaszonjármű, amely hűtőberendezése szintén a gépkocsi energia-ellátó rendszeréről kapja az elektromos áramot és a jármű álló helyzetében is működhet, külső áramforrás nélkül, amíg van elegendő hidrogéngáz a tartályokban.

3196. Frigovan H2 – hűtőberendezés üzemanyagcellás kishaszonjárművekhez

A másik közeljövő, az AeroSR2 hűtős félpótkocsi, amely a tervek szerint 2019-ben kerül piaci bevezetésre. Ez egy komplett aerodinamikai csomaggal van felvértezve, a lehető legkisebb légellenállás és üzemanyag-fogyasztás érdekében. Természetesen ez nem minden, még számos más műszaki megoldást is tartalmaz, mint például a dinamikus formájú, rugalmas karokra szerelt, nagy fényerejű ledes hátsó lámpákat, védett, szintén ledes magasságjelzőket, valamint a portálajtók körüli légterelő szegélyeket és a légterelő lemezzel kiegészített aláfutásgátlót. Továbbá, szériaként kerül beépítésre a dokkoló funkció, megakadályozva a tempós felütközést a rakodórámára és raktárkapura. Ajtónyitáskor automatikusan lenyílik a fellépő és kapaszkodó. Újdonság még az Ergowall, a felfelé sikló rendszerű, könnyű szerkezetű válaszfal, osztott hőfokú raktérhez, amely lényegesen kisebb erőkifejtéssel mozgatható. Ez a fejlesztés azonban már megjelent a gyártásban lévő, jelenlegi típusokban is.

5315. Lamberet AeroSR2 – 2019-ben érkezik

[/content_frame]
A félpótkocsik kínálatból minden modell jelen volt, részletújításokkal. Ilyen például a nagy szilárdságú (SuperStable), szélesített nyomtávú alvázszerkezet, a CX-légcsatorna a raktérben. Az áruterítő Distri+ modellnél automatikus függönykaput alkalmaznak, hogy rakodás közben minimalizálják a hőbeáramlást, közvetve csökkentve a hűtőaggregát üzemóráját, s ezzel együtt az üzemanyag-felhasználását és szervizigényt.

A Cityfrigo kéttengelyes félpótkocsiknál, az X-City elektro-hidraulikus, ezért null-emissziós tengelykományzási rendszere már szériagyártásban kerül beépítésre, teljes egészében integrálva a félpótkocsiba. Ezért ez a fejlesztés megkapta a „Trailer Award 2016” díjat – a pótkocsiknak járó legnagyobb elismerést – a hannoveri IAA-n.

Cityfrigo

A már említett Ergowall már jelenleg is beépítésre kerül, többkamrás raktér esetén.

Ugyanígy már gyártásba van az áruterítő Distri+ Evo2 félpóthoz az automatikus működtetésű, hőszigetelő rolókapu, valamint az ajtónyitáskor lenyíló fellépő és kapaszkodó.

A Smart&Safe 2.0, a legújabb telematikai-rendszer már nemcsak a félpótkocsihoz és hűtőrendszerhez kapcsolódó adatokat jegyzi és továbbítja, hanem már a gépkocsivezető tevékenységét, vezetési stílusát is.

Az SR2 X-City Super HD, az áruterítő félpótkocsik legújabb generációja, a piac legmasszívabb típusa. Intenzív igénybevételre tervezett: napi többszöri rámpára állás, be- és kirakodás, előrakás, többszöri szét- és összekapcsolás, terminál traktoros mozgatás stb.

A félpótkocsik mellett több újdonsággal is várta a Lamberet stand az érdeklődőket a maximum 3,5 tonna össztömegű kategóriában, mint például az új MAN TGE fülkés alvázakhoz tervezett felépítmény, a Mercedes-Benz Citan és Peugeot Expert padlóvázas modelljeire illesztett felépítményeket és a Volkswagen Crafter furgon, Easyfit csomaggal hűtőssé alakított változatával.

Isuzu P75 hűtős felépítménnyel

Citroen Jumper  hűtős felépítménnyel      

A Lamberet cégcsoport 3 franciaországi és egy németországi üzemmel rendelkezik. 2016-ban éves konszolidált forgalmuk elérte a 200 millió eurót. Gyártmányaikat 38 országba exportálják, de 2016 folyamán az USA-ban, míg 2017-ben Kínában sikerült jelentős piaci előretörést elérni. A Lamberet gyártmányai közül a teljes félpótkocsi-kínálatot és a 18 tonna össztömeg fölötti felépítményeket Magyarországon a Delta-Truck Kft. képviseli, az értékesítés mellett a szerviztevékenységgel együtt, a 300 tagú szervizhálózat részeként.

Delta-Truck Kft.
2315 Szigetszentmiklós,
Leshegyi Ipari Park 13.
tel: 06/24/50-22-50
fax: 06/24/50-22-23
www.delta-truck.hu

Forrás: http://www.camiontruck.hu/

K.B.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Feljebb lépett!

Kívül belül megújult a legkisebb oroszlán, vagyis az MAN népszerű kishaszonjárműve, a TGE. Természetesen a változások zömét a karosszéria alatt, valamint a régi és új vezetéstámogató rendszerek tudásában kell keresnünk.

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.