Mindenki nyerhet

Egy nemrég született együttműködési megállapodás értelmében a Voith szállítja majd a retardert a Ford Trucks új, 16 fokozatú EcoTorq sebességváltójához, amelyet többek között a sikeres F-Max nyerges vontatóba is beépítenek. Igazi win-win helyzet jött létre, hiszen a Ford Trucks járműveiben egy újabb neves, élvonalbeli beszállító csúcsszínvonalú részegysége jelenik meg, a Voith előtt pedig új piaci területek tárulnak fel, főként Európában.

Közzétéve:

Kizárólagos partnerként az 1867-ben alapított és ma már több mint húszezer főt foglalkoztató, illetve a világ több mint hatvan országában tevékenykedő Voith szállítja majd a retardert a Ford Trucks saját tervezésű és gyártású EcoTorq sebességváltójához. A török járműgyártó kimondottan a 13 literes Ford EcoTorq Euro VI motorokhoz fejlesztette ki ezt a 16 fokozatú, nagy teherbírású váltót többek között a 2019-es Év Tehergépkocsijának választott F-Max nyerges vontató számára. Az új erőátviteli berendezés automatizált változatát 2021 októberében vezette be a Ford Trucks a török piacra, amelyet hamarosan a kézi kivitel is követ majd. Jövőre pedig a márka nemzetközi piacain is megjelenik az EcoTorq váltó a Ford nehéz-teherautóiban.

Szerves egységben

A Voith önálló olajellátású, VR 115 CT típusú retardere az EcoTorq sebességváltó kimeneti oldalához csatlakozik, vagyis szekunder retarderként biztosít kopásmentes fékezést, hozzájárulva az üzemi fékek tehermentesítéséhez. A nagy féknyomatékot kifejtő retardert teljes mértékben integrálják a jármű fékvezérlő rendszerébe, így például lejtmeneti sebességtartásra is alkalmas az üzemi fékek használata nélkül. A megállapodás részeként a Ford Trucks és a Voith a retarderek szervizelését illetően is szoros együttműködést tervez kialakítani a közeljövőben, amihez a Voith meglévő szervizhálózatára is támaszkodnak majd. Mindezek alapján valóban mindkét fél sokat nyerhet ezzel az új partneri kapcsolattal.

 





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Feljebb lépett!

Kívül belül megújult a legkisebb oroszlán, vagyis az MAN népszerű kishaszonjárműve, a TGE. Természetesen a változások zömét a karosszéria alatt, valamint a régi és új vezetéstámogató rendszerek tudásában kell keresnünk.

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.