Új generáció, új szemlélet

Látványosan megújult az amerikai International HX építőipari típus, ám jóval több áll a háttérben egy időszerű generációváltásnál. Ez a jármű ugyanis már a Navistar 4.0 vállalati stratégia első megtestesülése, amely minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálására.

Közzétéve:

Európában már régen felismerték a tehergépkocsi-gyártók, hogy az egyre szorosabb piaci versenyben nem elég kiváló minőségű járműveket kínálni, hanem moduláris, az egyedi igényeket is rugalmasan kielégítő termékprogrammal, illetve mindenre kiterjedő, színvonalas szolgáltatásokkal kell helytállni. Pontosan ennek jegyében vezette be az International a Navistar 4.0 elnevezésű stratégiát, amelynek első kézzel fogható eredménye a tavaly év végén piacra került új HX típus.

Nagyobb biztonság és kényelem

A klasszikus csőrös kialakításról és a külső elemek fémes csillogásáról nem mondtak le a tervezők, azonban LED-es helyzetjelzőket és nagymértékben törésálló, illetve minden eddiginél jobb kilátást biztosító motortérfedelet vezettek be. Nagyszilárdságú acél használatával pedig a saját tömeg növelése nélkül tudták megerősíteni a fülke szerkezetét. A fülke kényelmét is tovább fokozták a tágasabb belsőtérrel, a nagyobb ablakokkal, a hatékonyabb fűtéssel, illetve légkondicionálással és olyan új extrafelszerelések bevezetésével, mint a fűthető és szellőztethető ülések.

Kisteherautó bérlés

Széles körű választék

A HX620 modell alapesetben az International A26 dízelmotor 500 lóerős változatával készül, amely kis saját tömegével nagy hasznos teherbírást biztosít, ami az építőiparban sokszor kulcsfontosságú szempont. Ha viszont valakinek a teljesítmény az elsődleges, akkor kérheti a 605 lóerős Cummins X15 erőforrást is. Jól tükrözi a kínálat sokszínűségét, hogy a típushoz kézi, automatizált és automatikus sebességváltó is elérhető. A kor elvárásainak megfelelően a hálózatba kapcsolhatósági szolgáltatások választéka is szinte minden igényt kielégít a távdiagnosztikától a flottamenedzsmentig, hozzájárulva az üzemeltetés hatékonyságának fokozásához. Minden arra utal tehát, hogy az új generációs International HX első fecskeként sikeresen ülteti át a gyakorlatba a Navistar 4.0 stratégia szemléletét.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Feljebb lépett!

Kívül belül megújult a legkisebb oroszlán, vagyis az MAN népszerű kishaszonjárműve, a TGE. Természetesen a változások zömét a karosszéria alatt, valamint a régi és új vezetéstámogató rendszerek tudásában kell keresnünk.

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.