Új generáció, új szemlélet

Látványosan megújult az amerikai International HX építőipari típus, ám jóval több áll a háttérben egy időszerű generációváltásnál. Ez a jármű ugyanis már a Navistar 4.0 vállalati stratégia első megtestesülése, amely minden eddiginél nagyobb hangsúlyt fektet az ügyfelek igényeinek teljes körű kiszolgálására.

Közzétéve:

Európában már régen felismerték a tehergépkocsi-gyártók, hogy az egyre szorosabb piaci versenyben nem elég kiváló minőségű járműveket kínálni, hanem moduláris, az egyedi igényeket is rugalmasan kielégítő termékprogrammal, illetve mindenre kiterjedő, színvonalas szolgáltatásokkal kell helytállni. Pontosan ennek jegyében vezette be az International a Navistar 4.0 elnevezésű stratégiát, amelynek első kézzel fogható eredménye a tavaly év végén piacra került új HX típus.

Nagyobb biztonság és kényelem

A klasszikus csőrös kialakításról és a külső elemek fémes csillogásáról nem mondtak le a tervezők, azonban LED-es helyzetjelzőket és nagymértékben törésálló, illetve minden eddiginél jobb kilátást biztosító motortérfedelet vezettek be. Nagyszilárdságú acél használatával pedig a saját tömeg növelése nélkül tudták megerősíteni a fülke szerkezetét. A fülke kényelmét is tovább fokozták a tágasabb belsőtérrel, a nagyobb ablakokkal, a hatékonyabb fűtéssel, illetve légkondicionálással és olyan új extrafelszerelések bevezetésével, mint a fűthető és szellőztethető ülések.

Kisteherautó bérlés

Széles körű választék

A HX620 modell alapesetben az International A26 dízelmotor 500 lóerős változatával készül, amely kis saját tömegével nagy hasznos teherbírást biztosít, ami az építőiparban sokszor kulcsfontosságú szempont. Ha viszont valakinek a teljesítmény az elsődleges, akkor kérheti a 605 lóerős Cummins X15 erőforrást is. Jól tükrözi a kínálat sokszínűségét, hogy a típushoz kézi, automatizált és automatikus sebességváltó is elérhető. A kor elvárásainak megfelelően a hálózatba kapcsolhatósági szolgáltatások választéka is szinte minden igényt kielégít a távdiagnosztikától a flottamenedzsmentig, hozzájárulva az üzemeltetés hatékonyságának fokozásához. Minden arra utal tehát, hogy az új generációs International HX első fecskeként sikeresen ülteti át a gyakorlatba a Navistar 4.0 stratégia szemléletét.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Új távlatok

Csupán az elektromos mobilitás hajnalán járunk csupán – azért a hőskorán talán már túl vagyunk. Ennek ellenére máris egy teljesen új töltési rendszerrel kell megbarátkoznunk a VIARENT bérautói között is népszerű nehézkategóriájú teherautók világában. Ám…

Hat évtized az élen

Nagy napot, egy kerek évfordulót ünnepelhettünk idén augusztus elején, ugyanis 1965. augusztus 9-én gördült le Langleyben a gyártósorról az első Ford Transit. Akkoriban még aligha gondolta bárki, milyen nagy hatást gyakorol majd a VIARENT palettáján…

Egyre ügyesebb őrangyalok

Aligha tartottak nyári szünetet babérjaikon ülve a magas fokú megbízhatóságáról és kiemelkedő biztonságáról közismert Volvo Trucks tervezői. A VIARENT bérautó-kínálatának egyik legnépszerűbb nehéz-teherautós márkája ugyanis mindjárt két új biztonságtechnikai fejlesztéssel is előrukkolt a nyár derekán.

Önállóan az autópályán

Illusztris társaságban folytatja intenzív fejlesztőmunkáját az automatizált vezetés területén a Delta-Truck Kft. által is forgalmazott Isuzu. A japán high-tech szektor kiválóságaiként – két japán minisztérium megbízásából – négy technológiai vállalat indíthatott közúti teszteket nehézkategóriájú tehergépkocsik…

Tiszta zónák – 2. rész

Cikkünk előző részéből már képet alkothattunk arról, mennyire sokrétű és jövőbe mutató a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák (LEZ) témaköre. A városi teherszállítás előtt álló hatalmas kihívás tétje nem kevesebb, mint a jövő egészséges…

Tiszta zónák – 1. rész

Kevés izgalmasabb kérdés vetődik fel napjainkban a teherszállítás háza táján, mint a károsanyag-kibocsátás, illetve a korlátozott kibocsátási zónák témája. Az intenzív viták nyomán évről-évre több és több ilyen övezet jön létre, egyre közelebb hozva a…