Eskü’ gyári!

Úgy néz ki a Volkswagen Caddy Edition, mintha egy tuningműhelyből gördült volna ki, pedig ez csak a Volkswagen Haszonjárművek legújabb különleges kiadása. Az ízléses optikai tuning a kisáruszállító kivitelekhez is éppúgy elérhető, mint a családi egyterű változatokhoz, folytatva az ötödik generációs Transporter típussal elindított Edition-sorozatot.

Közzétéve:

Elég csak nyitott szemmel járni az utakon, és máris láthatjuk, hogy jócskán akadnak olyanok, akik nem elégszenek meg a kisáruszállítók, illetve családi egyterűek átlagos, szokványos megjelenésével. Márkatalálkozókon, tuningkiállításokon és más autós rendezvényeken is gyakran találkozhatunk stílusos kialakítású kompakt kishaszonjárművekkel. Elsősorban az ilyen beállítottságú ügyfeleket célozza meg a Volkswagen Haszonjárművek a Caddy új különleges kiadásával, persze egy nagyobb flotta imidzsének is jót tesznek az ízlésesen feltűnő zászlóshajók, elősegítve az üzemeltető eredményes üzleti tevékenységét. Erre a nehéz-teherautók világa is sok példát szolgáltat. Ezért a Caddy Edition normál tengelytávolságú és hosszabb Maxi modellként is elérhető, furgonok és személyautók esetében egyaránt.

Egyedi stílus

A Caddy Edition megjelenését a fekete fényezésű tető mellett fekete tetősínek, hűtőrács, hátsó légterelő és tolóajtósínek, magasfényű fekete tükörházak, sötétített üvegek, elöl-hátul LED-es lámpatestek, a karosszéria színére fényezett lökhárítók, 17 colos fekete könnyűfém keréktárcsák és a két oldalán, illetve hátulján díszelgő Edition felirat teszi különlegesebbé. Sőt, a személyszállító változatokhoz panorámatető és 18 colos fekete könnyűfém keréktárcsák is rendelhetők.

A Caddy Edition a gyári sajtófotókon is látható fehér mellett kilenc további színben áll rendelkezésre. Persze a gyári optikai tuningot gazdagabb felszereltség is kiegészíti. A Caddy Edition modellek kezdetben 85 kilowattos, azaz 115 lóerős TSI benzinmotorral és kézi vagy automatikus sebességváltóval, valamint 75 kilowattos, tehát 102 lóerős TDI dízelmotorral és hatfokozatú kézi váltóval, illetve 90 kilowattos, vagyis 122 lóerős TDI erőforrással és hétfokozatú, kettős tengelykapcsolós DSG-váltóval készülnek. A további váltó- és motorváltozatokat is még az idén bevezetik a gyártási programba.

Gazdagabb szériafelszereltség jön

A Caddy Edition mellett az összes többi 2025-ös modellévű Caddy is szériafelszerelésként megkapja a teljesen digitális műszeregységet, sőt, a személyszállító változatok középkonzoljára új, 10 colos érintőképernyő is kerül az információs és szórakoztatórendszer számára. Ezt extraként hamarosan az IDA hangvezérlés is kiegészíti, amelyet ChatGPT funkcióval is ellátnak majd a VW Connect Plus rendszerrel együtt. Továbbá minden Caddy járműben alapfelszerelés lesz a táblafelismerés, a sebességtartó automatika, a radaros parkolássegítő és az éberségfigyelő.

Ezenkívül mostantól a kisáruszállítókat is alapáron felszerelik oldal- és függönylégzsákokkal, multifunkciós kamerával, multifunkciós kormánykerékkel, abroncsnyomás-figyelővel, sávelhagyásra figyelmeztetővel és gyalogosokat, illetve kerékpárosokat is felismerő automatikus vészfékrendszerrel. Németországban a Caddy Edition kisáruszállító ára nettó 28 700 eurónál kezdődik, míg a Maxi személyszállító nettó 33 400 eurótól szerezhető be. Ezzel együtt pedig már a 2025-ös modellévű Caddy modellek előértékesítése, illetve gyártása is elindult.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Nagyratörő célokhoz

Talán mára senkinek nem kérdéses, hogy az Európai Unió által kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez a közlekedés villamosítása szükséges. Nem kis feladat ez, ám ezen az úton nemcsak az akkumulátor visz majd előre minket. Egy aprócska…

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási…

Sétagalopp vele a munka

Bemutatta a Daimler Truck japán leányvállalata, a Fuso az évtizedek óta igen sikeres Canter kisteherautó legújabb generációját. A típus az új biztonsági és kényelmi funkciók mellett további konfigurációs lehetőségekkel bővült, és mindez persze az akkumulátoros…

Eskü’ gyári!

Úgy néz ki a Volkswagen Caddy Edition, mintha egy tuningműhelyből gördült volna ki, pedig ez csak a Volkswagen Haszonjárművek legújabb különleges kiadása. Az ízléses optikai tuning a kisáruszállító kivitelekhez is éppúgy elérhető, mint a családi…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra