Gőgh Ferenc a Delta-Truck Kft. Cégvezetője

Gyorsítósávban a Delta-Truck

Sikeres évet zárt tavaly a Delta-Truck Kft., ugyanis a tehergépkocsik és a pótkocsik esetében is növelni tudta a piaci részesedését, ezzel együtt pedig a forgalomba helyezési darabszámait is. Emellett a szervizszolgáltatás terén is fontos előrelépést tett a cég. Mi más is lehetne a vezetőség célkitűzése az idei esztendőre, mint a növekedés folytatása?

Közzétéve:

Nem kisebb célt tűzött ki a 2021-es évre a Delta-Truck Kft. vezetése a Ford Trucks márkával, mint a hatszázalékos piaci részesedés elérése a 18 tonna össztömeg feletti kategóriában. Ezt 240 új Ford Trucks tehergépkocsi forgalomba helyezésével sikerült is teljesítenie a társaságnak. „Már 2016 óta forgalmazzuk a Ford Trucks járműveit a magyarországi piacon” – kezdte Gőgh Ferenc, a Delta-Truck Kft. cégvezetője. „Eleinte az építőiparra fókuszáltunk, majd 2019-ben megérkezett a nemzetközi fuvarozás elvárásainak megfelelően megalkotott F-Max nyerges vontató. Azóta többek között a koronavírus-járvány és az építőipari visszaesés hatására is átkerült a hangsúly az F-Max értékesítésére. Így jelenleg a piaci trendekkel összhangban az értékesített Ford Trucks tehergépkocsik bő nyolcvan százalékát az F-Max nyerges vontatók, míg a maradékot a fülke-alvázas modellek teszik ki. A Ford Trucks más gyártókhoz képest lényegesen rövidebb szállítási határidővel tudta teljesíteni a megrendeléseket, ami szintén hozzájárult a tavalyi sikeres piaci szerepléshez. Továbbá az F-Max már harmadik éve szerepel a kínálatban, így egy kipróbált, kiforrott, bizonyított, jó referenciákkal rendelkező típus. A teljes birtoklási költséget tekintve kiváló ajánlatot képvisel, nem nagyobb az állásideje, mint más márkák járműveinek, versenyképes az üzemanyag-fogyasztása, a ConnecTruck telematikai szolgáltatás használata továbbra is ingyenes az ügyfeleknek és megfelelő színvonalú a szervizháttere. Így a haszonjárművek bérbe adásával foglalkozó VIARENT Kft. is egyre több F-Max járművet állít be a flottájába. Egyébként Ausztria és Skandinávia kivételével Európa-szerte minden országban megkezdődött már a típus forgalmazása, és több nagy piacon is remekül teljesít a márka, például Lengyelországban vagy Spanyolországban” – hangsúlyozta Gőgh Ferenc.

Fejlődés a pótkocsik és a szerviz terén

Továbbá a Delta-Truck Kft. az általa forgalmazott Kögel, Lamberet, Benalu és MEGA márkával együtt összesen 14 százalékos részesedést ért el a pótkocsik piacán, vagyis tavaly hazánkban minden hetedik új pótkocsit ez a cég helyezte forgalomba. „Legnagyobbat a Kögel lépett előre a függönyponyvás félpótkocsikkal, így önmagában elérte a tízszázalékos piacrészt. A Benalu cégcsoporthoz tartozó lengyel MEGA márkának pedig mostanra kialakult egy stabil ügyfélköre, így idén ez lehet a slágertermék. Szolgáltatásainkat illetően a tavalyi év meghatározó újdonsága, hogy a szervizünk már reggel hat órától este tíz óráig tart nyitva. Jelenleg hét Ford Trucks szervizpont működik az országban olyan területi elosztással, hogy az ügyfelek bárhonnan száz kilométeren belül elérhessenek egy márkaszervizt” – magyarázta a cégvezető.

Biztos léptekkel egyre feljebb

„Idén a Ford Trucks márkával szeretnénk új piaci szegmensek felé is nyitni, például a hulladékgyűjtő járművek irányába, ennek kulcsát pedig a bérleti szerződésekben látjuk. Már fut egy ilyen alkalmazású tesztautó az egyik ügyfelünknél, és igen bíztatók a visszajelzések. Fontos még, hogy továbbra is tudunk korlátozott mennyiségben néhány hónapos szállítási határidővel F-Max vontatót kínálni az érdeklődőknek. Így arra számítunk, hogy 2022-ben 7-7,5 százalékra növelhetjük a Ford Trucks piaci részesedését, ami akár negyvennel több jármű forgalomba helyezését jelenti. A pótkocsikat illetően szintén az a célunk, hogy idén meghaladjuk a tavaly elért részesedésünket. Ezenkívül szeretnénk még tovább növelni a szervizeink szolgáltatási színvonalát” – összegezte a 2022-es évre vonatkozó célkitűzéseket Gőgh Ferenc.

Gőgh Ferenc a Delta-Truck Kft. Cégvezetője
Gőgh Ferenc a Delta-Truck Kft. Cégvezetője




Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra