Megérkezett Európába a Ford Trucks!

Közzétéve:

Új tehergépjármű-márka érhető el 2016 nyara óta a Delta-Truck Kft. kínálatában, és ezzel együtt Magyarországon is, a vállalat látja el ugyanis a Ford Trucks teherutók hivatalos importőri feladatait. A kereskedelmi tevékenység mellett teljes körű szervizszolgáltatást is nyújt a vállalat a gépkocsikhoz.

A Ford Trucks nagyhaszonjárműveit 1982 óta a törökországi Ford Otosan gyárban állítják elő. Az üzemet egyenlő mértékben birtokolja a Ford Motor Company és a török Koc Holding. Kapacitása az évente 15 ezer teherautó gyártásán felül kiterjed 76 ezer motorra, továbbá itt készülnek a Ford Transitok hátsó tengelyei és felfüggesztései is. A gyár 1500 munkavállalója, valamint 320, a kutatás és fejlesztés területén tevékenykedő mérnöke nap mint nap azon dolgozik, hogy elégedett ügyfeleket és fuvarozóvállalatokat állítson a márka mellé. A Ford Trucks teherautók a világ 50 országában megtalálhatók, köztük már Magyarországon is, ahol a Delta Truck Kft. forgalmazza ezeket.

A Ford törökországi gyökerei a Cargók gyártásának ’82-es kezdeténél messzebbre nyúlnak vissza. A gyár jelenlegi formájában 1977-ben indult el, amikor az amerikai és a török vállalat licenszszerződést kötött tehergépjárművek gyártására vonatkozóan. A két vállalat azonban már 1928-ban is dolgozott együtt, ekkor ugyanis a török holding elődje kapta meg a jogot Ankarában a Ford gépkocsik forgalmazására.

A Ford Trucks aktuális termékkínálatában a 18 tonna össztömeg feletti kategóriában megtalálhatók a közúti, építőipari, valamint hosszú távú fuvarozásra szánt járművek is. A gépkocsik megbízható és gazdaságos üzemeléséről a Ford saját fejlesztésű, az Euro 6 normát teljesítő Ecotorq motorjai, valamint ZF sebességváltók gondoskodnak.

A hosszú távú fuvarozásra szánt vontatók megbízhatóságát a szintén a törökországi gyárban készülő korszerű, 13 literes, 420 vagy 480 lóerős Ecotorq dízelmotorok biztosítják, amelyek széles tartományban adják le a megfelelő nyomatékot. A vontatók speciális típusa, a Low Liner kifejezetten nagy térfogatú rakományok szállításához készül. A hosszú, nemzetközi fuvarozásban dolgozó gépkocsivezetők kényelmét szem előtt tartva a fülkék mindegyike magastetős, hálóhelyes modell. A vontatókban 16 fokozatú manuális vagy 12 fokozatú automatizált ZF sebességváltó kapcsolódik a motorhoz.

A Ford Trucks építőipari járművei a legnehezebb terepen is megállják a helyüket. Robusztus felépítésüknek köszönhetően bármilyen rakománnyal elbírnak. Könnyű felépítményezhetőségük révén alkalmasak többek között billencsnek vagy mixernek is. A felhasználás jellegéből adódóan ezek a járművek rendelhetők alacsonytetős hálóhelyes, illetve nappali fülkével is. A 330 és 420 lóerő közötti teljesítményű, Euro 6 minősítésű Ecotorq motorjaik ZF 9 és 16 fokozatú manuális, valamint 12 fokozató automatizált sebességváltókkal párosíthatók.

A Ford Trucks tehergépkocsi-családjának harmadik tagja a közúti áruszállításra specializálódott járművek. A modellek a gazdaságos üzemelés és a kényelmes fülke mellett a biztonságot is szem előtt tartják az automatizált sebességváltónak, az új, 13 literes Ecotorq motornak, az opcionális Intardernek és a légrugós hátsó felfüggesztésnek köszönhetően.  Kommunális járműre van szüksége? ADR-es vagy nagy térfogatú árut szállít? A Ford Trucks kínálatában biztosan megtalálja az optimális megoldást. Közúti teherautóink 9 vagy 13 literes, 330 és 420 lóerős motorjához 9 fokozatú manuális vagy 12 fokozatú automatizált ZF sebességváltót választhat.

2016 nyara óta a Delta-Truck Kft. a Ford Trucks tehergépjárművek importőreként a Ford nagyteherautó-modellek teljes választékával várja ügyfeleit a vállalat szigetszentmiklósi központjában. A gépkocsik szerviztevékenységét mindkét telephelyén, azaz Szigetszentmiklóson és Budapesten is ellátja. Baj esetén 24 órás, egész Európára kiterjedő Assistance szolgáltatással áll az ügyfelek és a gépjárművezetők szolgálatára.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra