Kögel félpótkocsikat szerzett be a Waberer’s International Zrt.

Száz Kögel Mega Rail félpótkocsit rendelt meg a Waberer’s International Zrt., az első járművek pedig már április elején üzembe álltak a vállalat flottájában. A különleges kialakítású pótkocsik egy új projekt keretében teljesítenek szolgálatot.

Közzétéve:

Igen fontos áttörést jelent ez a beszerzés a Kögel számára, hiszen a Waberer’s International Zrt. Európa egyik legnagyobb fuvarozóvállalatának számít. A Waberer’s cégcsoport több mint 3500 járműszerelvényt üzemeltet, amelyek közül majdnem háromezer egység nemzetközi forgalomban közlekedik, míg a foglalkoztatottak száma meghaladja a 6500 főt, akik közül több mint ötezren gépkocsivezetőként dolgoznak.

100 új Kögel Mega Rail félpótkocsi

A száz új Kögel Mega Rail félpótkocsi műszaki specifikációját tekintve alapvetően megegyezik a Waberer’s International Zrt. flottájában található többi pótkocsival, vagyis ezek is oldalfal nélküli, függönyponyvás mega kivitelek a rakodáshoz megemelhető tetővel, rolós tetőponyvával, hátul konténerajtóval és acélsodronnyal megerősített biztonsági ponyvával felszerelve. Annyiban viszont különböznek, hogy multimodális, tehát kíséretlen vasúti és hajóforgalomra is alkalmasak. Ehhez a daruzás miatt oldalt megerősített alvázkerettel, a lekötözést segítő gyűrűkkel, vasúti jelölésekkel, felhajtható oldalsó aláfutásgátlókkal és az erősített homlokfalon dokumentumtartóval rendelkeznek.

Újra Kögel pótkocsik a Waberer’s flottában

„Vállalatunk utóbbi több mint tíz évében nem szerepeltek Kögel pótkocsik a flottában. Tavaly kiírtunk egy nyílt tendert, amelyen a műszaki paraméterek, a beszerzési ár, a szervizelés lehetőségei, valamint a visszavásárlási garancia tekintetében mindent egybevetve a Kögel adta a legjobb ajánlatot. Továbbá az is szerepet játszott a döntésben, hogy a Waberer’s International Zrt. a pótkocsik terén kedveli a német gyártmányokat, illetve bízik a német technológiában. A mostani beszerzés egy próbavásárlásnak is tekinthető, ugyanis ha beválnak a Kögel pótkocsik, akkor a későbbiekben tendereink állandó résztvevői lehetnek majd” – mondta Lajkó Ferenc, a Waberer’s International Zrt. vezérigazgatója.

Az új Kögel félpótkocsikat Massimo Dodoni, a Kögel Trailer GmbH & Co. KG értékesítési vezetője (jobb oldalon) adta át Lajkó Ferencnek, a Waberer’s International Zrt. vezérigazgatójának (bal oldalon).

„Ezúttal azért választottunk Ro-La és Ro-Ro forgalomra megfelelő kialakítású félpótkocsikat, mert vállalatunk a 2017-es év egyik új projektje révén szeretne nyitni a multimodális fuvarozás irányába. Ennek keretében Magyarország és Németország között kíséretlen vasúti forgalomban közlekednének a félpótkocsik, míg a La Manche csatornán hajón, kíséretlen forgalomban kelnének át” – tette hozzá a vezérigazgató.

„A Kögel pótkocsikat is öt évig tervezzük üzemeltetni, ahogyan az megszokott a flottánkban. Üzletpolitikánk része ugyanis, hogy minőségi eszközökkel álljunk ügyfeleink rendelkezésére. Ezért fontos számunkra a visszavásárlási garancia, amiben nagyon jó feltételeket adott a Kögel. A pótkocsik karbantartását és javítását saját szervizünkben végezzük majd, amihez a garanciális jogokat is megkaptuk a gyártótól, profi szerelőcsapatunk pedig típusspecifikus továbbképzésben részesült” – egészítette ki Lajkó Ferenc.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Mindent tud, amit a nagyok

Egyszerre menthet életeket, növelheti a járműkihasználást, fokozhatja a szállítmányozás gazdaságosságát és kímélheti a környezetet. Mi az? Napjaink fuvarozásának egyik legizgalmasabb találós kérdésére egyértelműen az önvezető kamion a válasz. A mesterséges intelligencia alkalmazásának óriási kihívása minden…

(Még mindig) nem ismernek lehetetlent

Újabb izgalmas összeállítással jelentkezünk a Broshuis ügyfeleinek kiszállított speciális pótkocsikról. A kampeni tervezők ezek révén is igazolták, hogy aligha ismernek lehetetlent. Ezúttal is nagy szakértelemmel és tapasztalattal, mi több elegánsan abszolválták a legkülönlegesebb kihívásokat. A…

Még távolabbra, még dinamikusabban

Csomagkézbesítés? Mesteremberek munkaeszköze? Szervizautó? Netán mobil élelmiszerbolt, esetleg személyszállító transzferjármű? Mindegyik! A Mercedes-Benz eVito – a VIARENT flottájában is népszerű eSprinter közkedvelt „kis testvéreként” – tisztán elektromos hajtásrendszerével is sikerrel találta meg helyét a nagyvárosok…

Szelek szárnyán

Kicsivel nagyobb lett, maradhat? De még mennyire! Mintegy 24 centiméterrel megnyújtott orrkialakításával a Volvo FH Aero optimálisan használja ki az Európai Unió járműhosszúságra vonatkozó, új szabályzása adta lehetőségeket. A Volvo FH – a VIARENT flottájának…

Csak stílusosan!

Praktikusak, gazdaságosak és strapabírók – lehetnek azonban emellett karakteresek is? Mi az hogy! Stílusos különlegességekkel rukkoltak elő a VIARENT kínálatának népszerű tagja, a Citroën Jumpy tervezői: speciális újdonságuk a márka legendás H-modelljét idéző külsővel érkezik.…

MI itt, MI ott – MI mindenütt!

Aligha újdonság, hogy napjainkban a mesterséges intelligencia (MI) szédületes tempóban tör mindenüvé utat magának. Különösen is sikeres a gépi tanulásként ismertté vált ága. Miért lenne ez másként a közúti áruszállítás brutális adatmennyiséget produkáló üzeme során?…