Új gyorskút kamionosoknak

Kifejezetten 3,5 tonna össztömeg feletti tehergépjárművek számára nyitott új töltőállomást a Shell Hungary Zrt. Mosonmagyaróváron, az M1-es autópálya mellett. A személyzet nélküli gyorskúton a gépkocsivezetők egyszerre tankolhatnak gázolajat, illetve AdBlue adalékanyagot, így a lehető legrövidebb időre kell csak megszakítaniuk útjukat. Emellett a Shell Hungary Zrt. tavaly év végén megvette hazánk jelenleg még egyetlen LNG-töltőállomását.

Közzétéve:

Minden azt szolgálja a Shell új mosonmagyaróvári töltőállomásán, hogy a tehergépkocsi-vezetők a leggyorsabban végezhessenek a tankolással. A nagynyomású kútoszlopok kialakításának köszönhetően a járművek több tartályába is egyszerre tölthető gázolaj és AdBlue adalékanyag. Ráadásul a hét minden napján 0-24 óráig nyitva tartó létesítmény a Shell első olyan magyarországi töltőállomása, amely kezelőszemélyzet nélkül üzemel, ennek megfelelően a teherautósok Shell üzemanyagkártyával fizethetnek egy kültéri terminálnál. Nem kell tehát sorban állniuk a shopban, amivel szintén sok időt megtakaríthatnak. Ugyanakkor a vendégek kényelmét mosdó, étterem és kamionparkoló is szolgálja.

Megkezdődött az LNG-hálózat kiépítése

Az első kamionos gyorskút átadása mellett szintén fontos hír a kagylós márkától, hogy szeretne hazánkban egy országos lefedettséget biztosító LNG-töltőállomáshálózatot létrehozni a főbb áruszállítási útvonalak, illetve nemzetközi közlekedési folyosók mentén. A cseppfolyósított földgáz (LNG) ugyanis a közeljövőben várhatóan egyre fontosabb szerepet kap majd a gázolaj alternatívájaként a közúti fuvarozásban. A nagyszabású terv megvalósításának első lépéseként a Shell Hungary Zrt. tavaly év végén megvette az M0-s autóút szigetszentmiklósi csomópontjánál található, Magyarországon jelenleg még egyedülállónak számító LNG-töltőállomást.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Bűvös hetes

Megkezdődött az új generációs Volkswagen Transporter előértékesítése Németországban. Az újdonság a megújult külső és a vadonatúj digitális műszerfal mellett számos korszerű vezetéstámogató rendszert és kényelmi funkciót, nagyobb rakteret, illetve teherbírást, valamint többféle belső égésű és…

Hidrogénes mindenes

Nem minden hidrogénüzemű jármű üzemanyagcellás elektromos hajtású, ugyanis világszerte több személy- és teherautó-gyártó is foglalkozik hidrogéntüzelésű belső égésű motorok fejlesztésével. Többek között a Daimler Truck is, amely nemrég megkezdte egy hidrogénhajtású Mercedes-Benz Unimog U 430…

Vissza a gyökerekhez

Napjainkra eltűntek a piacról az egyszerű, olcsó, célszerű kialakítású, könnyen üzemben tartható, munkaautónak való üsd-vágd pickupok, ugyanis ezek a platós terepjárók a globális trendeket követve látványos megjelenésű, igényes kivitelezésű, gazdagon felszerelt, nagy teljesítményű életstílus-autókká váltak.…

Szétkürtölt fenntarthatóság

Hazánkban nem sokan ismerik a több mint nyolcvanéves járműgyártási múlttal büszkélkedő Hino márkát, azonban érdemes odafigyelni a fejlesztéseire. A Toyota holdudvarába tartozó gyártó tavaly októberben a Japán Mobilitási Kiállításon két fontos újdonságot is bemutatott a…

Díjnyertes digitalizáció

Jelentősen megújultak az MAN és NEOPLAN buszok a 2024-es modellévre. Egyik legfontosabb innovációjuk a vadonatúj, igényes és ergonomikus műszerfal a teljesen digitális műszerpanellel, valamint az intelligens kialakítású és működésű kezelőelemekkel. Ezzel elnyerték a Busworld szervezet…

Sokszínű alternatívák

Több fontos, illetve érdekes újdonsággal is kirukkolt az Isuzu a közelmúltban. Egyrészt átfogóan megújította a hazánkban is egyre sikeresebb D-Max pickupot. Másrészt kifejlesztett egy gyors akkumulátorcserén alapuló rendszert tisztán elektromos hajtású kisteherautókhoz, valamint bemutatott egy…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra