Megpiszkálták a bajszát

Egyedi megjelenésével és felszereltségével nagy sikert aratott a márka rajongóinak körében az MAN TGX Individual Lion S nyerges vontató. Ennek mintájára az oroszlános gyártó most kirukkolt legkisebb típusa, a TGE kishaszonjármű különleges kiadásával. A TGE Individual Lion S további érdekessége, hogy a nemrég átadott lengyelországi MAN Individual üzem első terméke.

Közzétéve:

Nagytestvéréhez hasonlóan a TGE Individual Lion S is alapvetően sportos megjelenést nyújtó részletmegoldásokkal hívja fel magára a figyelmet. Ilyen a rozsdamentes acélból készült panel az első rendszámtábla felett, valamint a vörös díszcsíkok a hűtőrács alján, a jármű oldalain és a karbonmintás tükörházakon. Szintén vörösek a féknyergek, amelyekkel jól harmonizálnak a fekete könnyűfém keréktárcsák. Az Individual Lion S alapfelszerelése továbbá a három részből álló hátsó légterelő és az oldalsó, illetve hátsó fellépők. Jól rímelnek a külső látványelemekre a belsőtérben a vörös hímzésű bőrkárpitozással és dombornyomott oroszlános emblémával ellátott ülések, valamint a kormánykerék, a szellőzőnyílások és a szőnyegek vörös díszítései. A LED-es lábtérvilágítás és az ajtókban kialakított további tárolórekeszek pedig még praktikusabbá teszik a TGE belső környezetét.

Egyedi igényeket megvalósító üzem

Azért is fontos mérföldkő az MAN termékkínálatának fejlődésében a TGE Individual Lion S modell, mert ez a lengyelországi Sady városában nemrég felavatott MAN Individual üzem első terméke. A több mint tíz hektáron elterülő gyártóegység 3300 négyzetméternyi csarnokterületén mintegy negyven fő dolgozik a TGE kishaszonjárművek olyan speciális átalakításain, illetve felszerelésein, amelyek az ötven kilométerre fekvő wrześniai üzem gyártósorairól nem gördülhetnek le a sorozatgyártás keretében. Itt készülnek például a TGE Kombi személyszállító kivitelek, valamint itt építik be a kilencszemélyes modellekbe a kerekesszékes rámpát, a légrugózást, az asztalokat, a világítást és a légkondicionálást. A későbbiekben akár emelőhátfalakat és három irányba billenthető platókat is felszerelhetnek itt a járművekre, sőt, akár a tengelytávot is módosíthatják a speciális ügyféligényeknek megfelelően. Az üzem célkitűzése az idei évre 1200 MAN TGE kishaszonjármű egyedi átalakítása.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

A hatékonyság bajnokai

Megjelenésük óta több neves szakmai díjat elnyertek, illetve számos összehasonlító teszten győzelmet arattak kiváló üzemanyag-fogyasztásukkal az új generációs DAF tehergépkocsik. Ezek tapasztalataiból merítve az eindhoveni gyártó bevezette az Efficiency Champion felszereltségi csomagot, amellyel az új…

A digitalizálás erejével

Több ponton is jelentősen megújul idén a Volkswagen Crafter, hogy lépést tartson a korral, illetve megfeleljen a nyáron életbe lépő új biztonsági előírásoknak. Ennek keretében teljesen új műszerfalat, digitális műszerpanelt, korszerű információs és szórakoztatórendszert, valamint…

Visszatért legendák

Két közel negyvenéves Mercedes-Benz NG 2636 6×6 teherautó is sikeresen teljesítette idén a világ legkeményebb terepversenyeként ismert Dakar-ralit a veterán járműveknek kiírt Dakar Classic Rally kategóriában. Mindkét csillagos tehergépkocsi annak idején dakaros szervizautóként kezdte pályafutását,…

Kettő az egyben

Újabb taggal bővül a Ford Pro villamosított kishaszonjárműveinek kínálata, ugyanis leleplezték a harmadik generációs Transit Connect kompakt kisáruszállító külső forrásról tölthető hibrid változatát is. A modell az akár 110 kilométeres elektromos hatótávolság és az egyenáramú,…

Kamerák a tükrök ellen

Egyre több teherautó-gyártó kínálatában jelenik meg a tükröket helyettesítő kamerás rendszer, amely igen vegyes véleményeket és érzéseket vált ki a járművezetőkből. Aki még nem próbálta, általában elutasítja vagy legalábbis idegenkedik tőle. Aki már használja és…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra