Megpiszkálták a bajszát

Egyedi megjelenésével és felszereltségével nagy sikert aratott a márka rajongóinak körében az MAN TGX Individual Lion S nyerges vontató. Ennek mintájára az oroszlános gyártó most kirukkolt legkisebb típusa, a TGE kishaszonjármű különleges kiadásával. A TGE Individual Lion S további érdekessége, hogy a nemrég átadott lengyelországi MAN Individual üzem első terméke.

Közzétéve:

Nagytestvéréhez hasonlóan a TGE Individual Lion S is alapvetően sportos megjelenést nyújtó részletmegoldásokkal hívja fel magára a figyelmet. Ilyen a rozsdamentes acélból készült panel az első rendszámtábla felett, valamint a vörös díszcsíkok a hűtőrács alján, a jármű oldalain és a karbonmintás tükörházakon. Szintén vörösek a féknyergek, amelyekkel jól harmonizálnak a fekete könnyűfém keréktárcsák. Az Individual Lion S alapfelszerelése továbbá a három részből álló hátsó légterelő és az oldalsó, illetve hátsó fellépők. Jól rímelnek a külső látványelemekre a belsőtérben a vörös hímzésű bőrkárpitozással és dombornyomott oroszlános emblémával ellátott ülések, valamint a kormánykerék, a szellőzőnyílások és a szőnyegek vörös díszítései. A LED-es lábtérvilágítás és az ajtókban kialakított további tárolórekeszek pedig még praktikusabbá teszik a TGE belső környezetét.

Egyedi igényeket megvalósító üzem

Azért is fontos mérföldkő az MAN termékkínálatának fejlődésében a TGE Individual Lion S modell, mert ez a lengyelországi Sady városában nemrég felavatott MAN Individual üzem első terméke. A több mint tíz hektáron elterülő gyártóegység 3300 négyzetméternyi csarnokterületén mintegy negyven fő dolgozik a TGE kishaszonjárművek olyan speciális átalakításain, illetve felszerelésein, amelyek az ötven kilométerre fekvő wrześniai üzem gyártósorairól nem gördülhetnek le a sorozatgyártás keretében. Itt készülnek például a TGE Kombi személyszállító kivitelek, valamint itt építik be a kilencszemélyes modellekbe a kerekesszékes rámpát, a légrugózást, az asztalokat, a világítást és a légkondicionálást. A későbbiekben akár emelőhátfalakat és három irányba billenthető platókat is felszerelhetnek itt a járművekre, sőt, akár a tengelytávot is módosíthatják a speciális ügyféligényeknek megfelelően. Az üzem célkitűzése az idei évre 1200 MAN TGE kishaszonjármű egyedi átalakítása.





Megosztom másokkal

TRUCK NEWS

Méltó utód

Kis- és középvállalkozások számára eddig is ideális választás volt a Ford Transit Custom. A kishaszonjármű új generációja azonban az eddigiekhez képest is nagyobb választékot kínál karosszériaváltozatok és hajtásláncok terén, emellett egy sor praktikus megoldás teszi…

Orrplasztika után

Kicsit hosszabbra és áramvonalasabbra szabták a Volvo FH elejét, kihasználva az uniós szabályozás adta lehetőségeket. Az újításnak köszönhetően javult a nehéz-tehergépjárművek stabilitása és sikerült csökkenteni a fogyasztást.

Humbaur újdonságok

Évtizedek óta bátran fordulhatunk a Humbaur GmbH családi vállalkozáshoz, amennyiben az átlagosnál igényesebb pótkocsival vagy felépítménnyel szeretnénk járműparkunkat bővíteni. Sőt, akkor is jó helyen kopogtatunk a németeknél, amennyiben teljesen egyedi igényeink megvalósításáról álmodunk.

Nagyratörő célokhoz

Talán mára senkinek nem kérdéses, hogy az Európai Unió által kitűzött környezetvédelmi célok eléréséhez a közlekedés villamosítása szükséges. Nem kis feladat ez, ám ezen az úton nemcsak az akkumulátor visz majd előre minket. Egy aprócska…

Életek védelmében

Idén júliusban életbe lépett az általános járműbiztonsági rendelet legfrissebb módosítása, amely szigorúbb biztonsági előírásokat vezetett be a haszonjárművek számára. A rendelet célja a közúti közlekedés biztonságának jelentős növelése az Európai Unióban.

A jövő kapujában

Több tízmillió dolláros szerződést hoz tető alá az Isuzu japán járműgyártó a Gatik önvezető technológiák fejlesztésével foglalkozó amerikai vállalattal. A befektetés célja önvezető közép- és nehézkategóriás teherautók kifejlesztése a már most is létező automatizált szállítási…