• Egyre okosabb a tachográf

    Alig egy év múlva érkezik az okostachográfok új generációja. Nem kell megijedni, nemcsak a szabálytalanságok ellenőrzését könnyíti meg, hanem a járművezetők és az üzemeltetők mindennapos munkáját is. A DTCO 4.1 például a határátlépések automatikus rögzítésére…

  • Második fázis

    Alapos üzemeltetői teszteket követően idén nyáron megkezdődött a Mercedes-Benz eEconic elektromos kommunális tehergépjárművek sorozatgyártása a wörthi üzemben. Egyébként itt már tavaly ősz óta folyik az eActros villanyhajtású elosztó-teherautók szériatermelése. A csillagos márka tehát ismét nagyot…

  • Rejtett jelek

    Nagy reményekkel mutatta be a Volkswagen a teljesen saját fejlesztésű pickupját 12 évvel ezelőtt, ám az Amarok nem váltotta be ezeket maradéktalanul, hiszen csak 830 ezer példányát sikerült értékesíteni világszerte. Ezért a Volkswagen Haszonjárművek a…

  • Még többet kifacsarnak belőle

    Nem kell a szomszédba menniük egy kis innovációért a Daimler Truck fejlesztőinek sem. Most azzal álltak elő, hogy a még nagyobb energiasűrűség érdekében mélyhűtéssel cseppfolyósított hidrogénnel táplálják üzemanyagcellás nyerges vontatójukat. Az erre felkészített Mercedes-Benz GenH2…

  • Látványos zöldülés

    Nem sokkal a Ford E-Transit sorozatgyártásának elindítása után a kék oválist viselő márka máris leleplezte következő elektromos kishaszonjárművét. Mivel az E-Transit Custom gyártása csak 2023 második felében kezdődik, egyelőre csak néhány kulcsadatot tett közzé a…

  • Kecsegtető alternatíva

    Ezer kilométert elérő hatótávolsággal, negyedóráig sem tartó tankolási idővel, elektromos hajtással, csupán színtiszta vízgőz kibocsátásával és akár 65 tonnát is meghaladó megengedett legnagyobb szerelvényössztömeggel tűnik ki a Volvo FH üzemanyagcellás nyerges vontatója, amelynek már megkezdték…

Ne szalassza el a legjobb ajánlatainkat

Iratkozzon fel hírlevelünkre és tájékoztatjuk akcióinkról, újdonságainkról.

Tovább a feliratkozásra